Coronavirus

Nederland heeft gemiddeld wel de meeste doden. Gaat gewoon niet goed hier.

Screenshot_20200326-191312_Chrome.jpg
 
Of we laten ze eerder sterven.

Je kan mensen ook nog een paar weken op de IC houden - waarna ze alsnog sterven. Ik denk dat het echt nog te vroeg is om conclusies te trekken.
Las ik zojuist ook nog dat als iemand thuis overlijdt aan Corona dit dus buiten de statistieken valt omdat die mensen nie5 getest zijn.
 
Las ik zojuist ook nog dat als iemand thuis overlijdt aan Corona dit dus buiten de statistieken valt omdat die mensen nie5 getest zijn.
Nee, als die persoon aantoonbaar (dus getets) corona heeft gaat ie gewoon mee in de statistiek.
 
90756652_2545478535770613_8108454872489132032_o.jpg

Had ooit een leuke discussie met zo'n antivaxxer.
- Natuurlijke producten zijn nooit schadelijk!

uh, Tabak?

En dan gaan ze denken!
 
Had ooit een leuke discussie met zo'n antivaxxer.
- Natuurlijke producten zijn nooit schadelijk!

uh, Tabak?

En dan gaan ze denken!

Planten zitten vol met toxische stoffen. Dit is immers hun natuurlijke manier om ziektes en insecten buiten te houden. Echter zijn de meeste planten dusdanig veredeld dat de toxische stofjes niet langer meer in de planten zitten.

Niet alleen toxische stofjes, maar ook bittere smaakstofjes worden weggewerkt in de veredeling om de smaak van producten aan te passen naar de smaak van de consument. Gevolg: planten die grootschalig worden geteeld zijn bijzonder vatbaar voor ziektes en insecten.

Zelfs zoiets natuurlijks als een plant wordt helemaal verziekt door de mens :sad:.
 
Planten zitten vol met toxische stoffen. Dit is immers hun natuurlijke manier om ziektes en insecten buiten te houden. Echter zijn de meeste planten dusdanig veredeld dat de toxische stofjes niet langer meer in de planten zitten.

Niet alleen toxische stofjes, maar ook bittere smaakstofjes worden weggewerkt in de veredeling om de smaak van producten aan te passen naar de smaak van de consument. Gevolg: planten die grootschalig worden geteeld zijn bijzonder vatbaar voor ziektes en insecten.

Zelfs zoiets natuurlijks als een plant wordt helemaal verziekt door de mens :sad:.
Ja, ja, jij hebt geen spruitjes en kool in de jaren zeventig gegeten. Die hadden behoorlijk wat smaak. En als kind vond ik dat vooral een vieze smaak. :grin:
 
Ja, ja, jij hebt geen spruitjes en kool in de jaren zeventig gegeten. Die hadden behoorlijk wat smaak. En als kind vond ik dat vooral een vieze smaak. :grin:

Vanuit het perspectief van de plant een slechte zaak o.O.

Maar nee, heb eigenlijk zelden spruitjes of kool gegeten. Mijn favoriete groenten - rauw - zijn wortels, paprika en bloemkool. Qua fruit ben ik fan van druiven, aardbeien en appels. Wellicht ziet u het patroon al: vooral zoete dingetjes :p. Maar ook deze groenten zijn ontzettend veredeld. De voorouder van wortel is echt een hele grappige. Het was letterlijk een witte, dunne wortel. Heel bitter en bijna geen opslagorganen o.O.

Maar dan nu even on-topic. Kunnen ze niet gewoon een plant vinden die het coronavirus om zeep helpt? Plants4Life! :love:
 
Vanuit het perspectief van de plant een slechte zaak o.O.

Maar nee, heb eigenlijk zelden spruitjes of kool gegeten. Mijn favoriete groenten - rauw - zijn wortels, paprika en bloemkool. Qua fruit ben ik fan van druiven, aardbeien en appels. Wellicht ziet u het patroon al: vooral zoete dingetjes :p. Maar ook deze groenten zijn ontzettend veredeld. De voorouder van wortel is echt een hele grappige. Het was letterlijk een witte, dunne wortel. Heel bitter en bijna geen opslagorganen o.O.

Maar dan nu even on-topic. Kunnen ze niet gewoon een plant vinden die het coronavirus om zeep helpt? Plants4Life! :love:
Dr.zijn meerdere.planten die dr voor zorgen dat je nergens meer last vsn hebt.... :devilish:
 
Vanuit het perspectief van de plant een slechte zaak o.O.

Maar nee, heb eigenlijk zelden spruitjes of kool gegeten. Mijn favoriete groenten - rauw - zijn wortels, paprika en bloemkool. Qua fruit ben ik fan van druiven, aardbeien en appels. Wellicht ziet u het patroon al: vooral zoete dingetjes :p. Maar ook deze groenten zijn ontzettend veredeld. De voorouder van wortel is echt een hele grappige. Het was letterlijk een witte, dunne wortel. Heel bitter en bijna geen opslagorganen o.O.

Maar dan nu even on-topic. Kunnen ze niet gewoon een plant vinden die het coronavirus om zeep helpt? Plants4Life! :love:

Wortels zijn ook oranje vanwege Nederland. Als ode aan Willem van Oranje. Klinkt als een slechte grap, maar:

klik
 
Even ter referentie:
Aangezien grote getallen niet zoveel zeggen, hierbij de totale wereldpopulatie op één pagina:

Er zijn nu 22.000 mensen overleden aan het coronavirus. Het voelt toch een tikkeltje vreemd dat de complete wereldeconomie instort, terwijl het maar om relatief zo ontzettend weinig mensen gaat.
Natuurlijk weet ik ook wel dat de sterftecijfers van corona vele malen hoger zullen worden zonder actie, maar toch... Voor de wereld betekent dit werkelijk helemaal niets.
En binnen 24u zijn het er alweer 10% meer. Mag hopen dat het onder 100.000 blijft, en ja dat is minder dan er aan honger/aids/natuurgeweld sterven. En op 7 miljard is het ook verwaarloosbaar. Maar niets doen lijkt mij gewoon geen optie, en de enige manier om in te grijpen is meteen vrij rigoureus.
 
Vanuit het perspectief van de plant een slechte zaak o.O.

Maar nee, heb eigenlijk zelden spruitjes of kool gegeten. Mijn favoriete groenten - rauw - zijn wortels, paprika en bloemkool. Qua fruit ben ik fan van druiven, aardbeien en appels. Wellicht ziet u het patroon al: vooral zoete dingetjes :p. Maar ook deze groenten zijn ontzettend veredeld. De voorouder van wortel is echt een hele grappige. Het was letterlijk een witte, dunne wortel. Heel bitter en bijna geen opslagorganen o.O.

Maar dan nu even on-topic. Kunnen ze niet gewoon een plant vinden die het coronavirus om zeep helpt? Plants4Life! :love:
Dikke kans dat die soort dan al is opgevreten door zo'n vaginist.
 
Terug
Bovenaan Onderaan