Coronavirus

Daar is de lekker puh modus weer. Die gast is geadviseerd door een arts he, of heb je het artikel gewoon niet gelezen? Dus hoezo er zullen er nog velen volgen??
Omdat er steeds meer producenten, zoals nu bijvoorbeeld Netflix al doet, maar ook organisatoren een vaccinatie zullen eisen van de acteurs en / of artiesten die ze inhuren. Wat begrijp je daar niet aan??

Aanvulling; ik heb het stukje wel gelezen. Jij ook? Hij begrijpt de keuze van de band heel goed. Ze denken aan de band en de inkomsten die daarmee gegenereerd worden. Het is hun baan immers.
Hij kiest ook voor zichzelf. Niemand boos, terechte beslissingen.
 
De grootste pandemie after all
Dat komt door de huidige tijd. Het aantal reisbesbewegingen, het aantal mensen op een vierkante kilometer was nog nooit zo groot. En zijn dodelijkere virussen geweest, maar dat stopte bij een stad of streek. Spaanse griep was een voorproefje, maar nu is het ideaal. Als je een stuk rauwe vis in de zon legt loopt die na 3 dagen ook vanzelf weg. Een virusuitbraak in een drukke Chinese stad is wat anders dan een uitbraak in een Afrikaans dorp wat omgeven is door oerwoud.
 
Dat komt door de huidige tijd. Het aantal reisbesbewegingen, het aantal mensen op een vierkante kilometer was nog nooit zo groot. En zijn dodelijkere virussen geweest, maar dat stopte bij een stad of streek. Spaanse griep was een voorproefje, maar nu is het ideaal. Als je een stuk rauwe vis in de zon legt loopt die na 3 dagen ook vanzelf weg. Een virusuitbraak in een drukke Chinese stad is wat anders dan een uitbraak in een Afrikaans dorp wat omgeven is door oerwoud.
Helemaal eens!

Ik had het alleen over het feit dat het gebrek aan wiskunde-kennis de grootste pandemie zou zijn! :S:
 
Dat komt door de huidige tijd. Het aantal reisbesbewegingen, het aantal mensen op een vierkante kilometer was nog nooit zo groot. En zijn dodelijkere virussen geweest, maar dat stopte bij een stad of streek. Spaanse griep was een voorproefje, maar nu is het ideaal. Als je een stuk rauwe vis in de zon legt loopt die na 3 dagen ook vanzelf weg. Een virusuitbraak in een drukke Chinese stad is wat anders dan een uitbraak in een Afrikaans dorp wat omgeven is door oerwoud.
Dus gewoon grenzen dicht. Geen mens er meer in of uit voor vakantie. Alleen transport gaat nog door. Dan dek je al 80% af.
 
Aantal besmettingen (positieve tests) - 4 augustus 20212.836 positieve tests vandaag gemeld (1.874.856 totaal) - RIVM
Zijn er weer veel meer dan gisteren.
Dat jullie dat allemaal zo nauwgezet bijhouden.
Ik zie al lang door de getallen het bos niet meer.

Ik hoor net op het Journaal dat er 3 miljoen mensen in Nederland zijn die nog geen enkel vaccin hebben gehad.
Deze grote groep laat zich dus waarschijnlijk niet vaccineren. De GGD gaat over tot sluiten van de priklocaties.
Met 3 miljoen mensen die niet gevaccineerd zijn kun je blijven testen en er zullen dus ook mensen besmet blijven en andere mensen besmetten.
Hoe lang gaan ze de dagkoersen nog doorgeven? :confused: En heeft dit enig effect op de mensen die zich toch niet laten vaccineren? :rolleyes:
 
En zo zullen er nog velen volgen.
Terecht. Als je nergens kunt spelen -en dus geen centen meer kunt verdienen- omdat je als band niet volledig gevaccineerd bent, dan moet je de oorzaak ervan elimineren.

Daar is de lekker puh modus weer. Die gast is geadviseerd door een arts he, of heb je het artikel gewoon niet gelezen? Dus hoezo er zullen er nog velen volgen??
Dit keer eens. Als de huisarts dit aangeeft, vind ik dit wel een typisch bericht.
Dat jullie dat allemaal zo nauwgezet bijhouden.
Ik zie al lang door de getallen het bos niet meer.

Ik hoor net op het Journaal dat er 3 miljoen mensen in Nederland zijn die nog geen enkel vaccin hebben gehad.
Deze grote groep laat zich dus waarschijnlijk niet vaccineren. De GGD gaat over tot sluiten van de priklocaties.
Met 3 miljoen mensen die niet gevaccineerd zijn kun je blijven testen en er zullen dus ook mensen besmet blijven en andere mensen besmetten.
Hoe lang gaan ze de dagkoersen nog doorgeven? :confused: En heeft dit enig effect op de mensen die zich toch niet laten vaccineren? :rolleyes:
Een deel daarvan is 12-. Maar volgens de berichten blijft er voldoende prikcapaciteit. Toch?
 
Terug
Bovenaan Onderaan