Coronavirus

0 nieuwe opnames op de IC!!

Positief getest: 552
Totaal: 1.684.366 (+538 ivm -14 corr.)

Perc. positief 25 jun - 27 jun: 3,2%

Opgenomen: 12
Huidig: 182 (-7)

Opgenomen op IC: 0
Huidig: 127 (-15)

Overleden: 4
Totaal: 17.745
 
Dat geloof ik dus niet. Jouw collega is, zoals je zelf zegt, mgt consultant en geen viroloog. Ik denk dat die mediosche argumenten een verhulling zijn voor egoisme. Ik wordt er niet ziek van, het kost me moeite om me te vaccineren, en er is misschien wel een heel klein risico dat ik er wat aan overhoud, dus ik doe het niet. Dat dat schadelijk/rampzalig is voor anderen doet er niet toe.

Mooie casus om in de gaten te houden, als er (hopelijk) een tweedeling in de maatschappij komt, waarbij gevaccineerden kunnen vliegen, naar bepaalde evenementen/restuarants kunnen, en zodra er een systeem opgetuigd is waarbij je niet een vaccinatiebewijs kunt kopen/lenen. Of hij/zij zich dan nog steeds niet vaccineert, ik vermoed van wel, en heel snel ook.
In de oorlog werden ook bepaalde groepen buitengesloten. Was een slecht idee.
Wanneer het je verplicht wordt omdat je anders nergens meer naar binnen mag is het geen vrije wil meer.
Vrijdag een feestje op werk met 200 man. Verplichte sneltest op werk. Ik laat me nergens toe verplichten dus ik ga na werk gewoon naar huis. Hoef ik die kwal van een Hazes ook niet te zien.
 
In de oorlog werden ook bepaalde groepen buitengesloten. Was een slecht idee.
Wanneer het je verplicht wordt omdat je anders nergens meer naar binnen mag is het geen vrije wil meer.
Vrijdag een feestje op werk met 200 man. Verplichte sneltest op werk. Ik laat me nergens toe verplichten dus ik ga na werk gewoon naar huis. Hoef ik die kwal van een Hazes ook niet te zien.
Dat laatste lijkt me al reden genoeg om weg te gaan. ;)

Is die sneltest een PCR test? Ik vrees dat je hiervoor wel een evenementenvergunning zou moeten aanvragen i.v.m. corona en gebrek aan 1,5m.
 
Dat laatste lijkt me al reden genoeg om weg te gaan. ;)

Is die sneltest een PCR test? Ik vrees dat je hiervoor wel een evenementenvergunning zou moeten aanvragen i.v.m. corona en gebrek aan 1,5m.
Die hebben ze.
 
We gaan weer omhoog. Hopelijk is er slechts sprake van de woensdag- en donderdaghobbel.

Aantal besmettingen (positieve tests) - 30 juni 2021657 positieve tests vandaag gemeld (1.685.000 totaal) - RIVM
 
We gaan weer omhoog. Hopelijk is er slechts sprake van de woensdag- en donderdaghobbel.

Aantal besmettingen (positieve tests) - 30 juni 2021657 positieve tests vandaag gemeld (1.685.000 totaal) - RIVM
De afname neemt hard af, 7 daags gemiddelde is in3 dagen slecht 24 gezakt, eigenlijk niet significant te noemen...
 
We gaan weer omhoog. Hopelijk is er slechts sprake van de woensdag- en donderdaghobbel.

Aantal besmettingen (positieve tests) - 30 juni 2021657 positieve tests vandaag gemeld (1.685.000 totaal) - RIVM
Zolang het onder die 1000 blijft, maken hobbels niet al te veel uit, imo. We hebben het over 0,006% van de bevolking, dat moet te overzien zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan