Coronavirus

Ja duhhh, maar wou jullie ff een WTF moment gunnen expres :ROFL:
Nah, met die staatsruif leegvretende multinationals zou t zomaar kunnen tegenwoordig, met een VVD die dan hard roept dat je de steun wel moet geven omdat de AH anders naar een ander land vertrekt :cautious:
 
Ik vrees dat het gewoon eigenbelang was. Die ene trombosedode zou natuurlijk de schuld van de regering zijn, die extra coronagevallen/doden vallen weg in de bulk van de besmettingen die er sowieso waren.
Maar je zou verwachten dat men iets verder zou kijken dan het eigenbelang.
Ik had ergens vernomen dat de trombose ook werd veroorzaakt als natuurlijke reactie op het vaccin? Pijnlijk om te zeggen, maar als je afweersysteem al zo heftig reageert op een vaccin, dan kun je beter stoppen met leven, want corona zelf laat dan al helemaal niks meer van je over. Dan zul je vallen in de categorie die zich niet mag inenten en de rest van zijn leven op goed geluk door een driekwart gevaccineerde samenleving zwengelt. Of je dat wil, is dan nog maar de vraag.

Maarehm, die aannames van hierboven - als ze überhaupt waar zijn - waren op het moment van het AstraZeneca besluit natuurlijk nog niet aanwezig. Dus dat terzijde en terugkomend op het punt: vanuit het perspectief van Rutte kan ik best begrijpen dat ze trombosedoden niet op hun naam willen krijgen en dat het makkelijker wegmoffelen is als men door het al zwervende corona ten overlijden komt. Maar het is uiterst laf en precies de reden dat Rutte in mijn ogen een waardeloze leider is voor deze crisis. Had ballen getoond, het volk moed ingesproken, zeggen dat vaccineren écht levens kan redden (wat, bedenk ik me terwijl ik dit schrijf, al een jaar lang door de regering wordt geroepen, maar ze dus nu van terugdeinzen, LOL) en haal Nederland uit de crisis, als een held. Maar helaas, het is weer met de staart tussen de benen.
 
Nah, met die staatsruif leegvretende multinationals zou t zomaar kunnen tegenwoordig, met een VVD die dan hard roept dat je de steun wel moet geven omdat de AH anders naar een ander land vertrekt :cautious:
Of erger, dat de AH nationaal erfgoed is (wat ze over de hema ook beweerden).
 
In CH is het aantal besmettingen vandaag voor het eerst sinds begin april onder de 2.000 gekomen, ondanks lossere maatregelen. gedacht wordt aan het "mensen zijn meer buiten" effect, maar da's nog niet volledig verklaard.
Hebben jullie ook al lekker weer om buiten te zijn dan?
 
Jammer dat het ziekenhuis nog wel meedoet... Ik had de deur dichtgehouden voor die aandachtsmevrouw en het bed vrij gehouden voor iemand anders.
Dat gevoel zal haar directe verpleegkundige misschien ook wel hebben gehad, maar ja die eed he.
 
E0SIOKmXEAAJRrL

t worden taaie weken, zie grafieken.
 
E0SIOKmXEAAJRrL

t worden taaie weken, zie grafieken.
Ziet er ook uit als manipulatie van cijfers. Benadrukt wel dat je ook als gezonde jongere getroffen kan worden.

Ze vergelijken november met maart. Is dat een goede vergelijking? Ik zie met een jaar geleden 20 mensen meer op de IC in die leeftijdsgroep. Dat kan ook gewoon toeval zijn.
 
Ziet er ook uit als manipulatie van cijfers. Benadrukt wel dat je ook als gezonde jongere getroffen kan worden.

Ze vergelijken november met maart. Is dat een goede vergelijking? Ik zie met een jaar geleden 20 mensen meer op de IC in die leeftijdsgroep. Dat kan ook gewoon toeval zijn.
Ja, het is wel minimaal dubieus te noemen dat de grafieken op 50 beginnen en niet op 0. Maar t gaat er mij om dat met het prikken van 50+ of 60+ we er nog niet zijn.
 
Ja, het is wel minimaal dubieus te noemen dat de grafieken op 50 beginnen en niet op 0. Maar t gaat er mij om dat met het prikken van 50+ of 60+ we er nog niet zijn.
Hoezo vind je dat dubieus? Is toch wel vaker als het getal hoger begint ter voorkoming van lege ruimte?
 
Terug
Bovenaan Onderaan