Der Jaufe
Forum Hall of Fame Inductee
Maar t is nog niet in ParaquayAch, af en toe een virusje kan geen kwaad, om wat wappies beetje op te ruimen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Maar t is nog niet in ParaquayAch, af en toe een virusje kan geen kwaad, om wat wappies beetje op te ruimen.
De quarantaine gebeurt op basis van goed vertrouwen.
www-manilatimes-net.cdn.ampproject.org
Dat tuig kun je ook niet vertrouwen, dus dikke prima!En de zeevarenden moeten wel gewooon weer opgesloten worden:
![]()
Filipino Crew on MV Hondius to undergo 40-day quarantine in Netherlands following negative virus tests
MANILA, Philippines — Department of Migrant Workers (DMW) Secretary Hans Leo J. Cacdac confirmed Sunday that the 38 Filipino crew members aboard the MV Hondius will undergo a...www-manilatimes-net.cdn.ampproject.org
Als ik het zo lees is.mij niet duidelijk of de quarantaine door NL of de Filipijnen is opgelegt. Als het dat 1e is dan is het idd bizar in verschil in aanpak.En de zeevarenden moeten wel gewooon weer opgesloten worden:
![]()
Filipino Crew on MV Hondius to undergo 40-day quarantine in Netherlands following negative virus tests
MANILA, Philippines — Department of Migrant Workers (DMW) Secretary Hans Leo J. Cacdac confirmed Sunday that the 38 Filipino crew members aboard the MV Hondius will undergo a...www-manilatimes-net.cdn.ampproject.org
Als ik het zo lees is.mij niet duidelijk of de quarantaine door NL of de Filipijnen is opgelegt. Als het dat 1e is dan is het idd bizar in verschil in aanpak.
Dat tuig kun je ook niet vertrouwen, dus dikke prima!
Maar een cruiseschip is ook niet te vergelijken met het vaste land. Op een cruisesschip zit je wekenlang met dezelfde mensen op een kluitje.Zeker niet vergelijkbaar met corona.maar er zijn niet voor niets ook al tests doorgeleverd en t gegeven dat n stewardes t heeft opgelopen zegt ook anders.
de mensen aan boord geven geen cent uit op de plekken waar ze aanmeren waardoor lokale ondernemers niks eraan verdienen
Maar een cruiseschip is ook niet te vergelijken met het vaste land. Op een cruisesschip zit je wekenlang met dezelfde mensen op een kluitje.
Eigenlijk kun je stellen dat een cruiseschepen gewoon echt heel verschrikkelijk zijn. Het is super slecht voor het milieu, de mensen aan boord geven geen cent uit op de plekken waar ze aanmeren waardoor lokale ondernemers niks eraan verdienen en het is een goede plek voor virussen om lekker rond te gaan en ook nog is duizenden kilometers verplaatst worden.
Stop met cruiseschepen!
Vind de werkgever wijzer dan NL maar idd t is weer dezelfde groep die hier hard geraakt wordt. Hopen dat t allemaal losloopt en het hier bij blijft.De werkgever oceanwide volgt de WHO en legt dit op. Dus niet zozeer de filipijnen, maar alle zeevarenden zijn zoals ook tijdens corona weer de lul.
Maar in plaats van stoppen, kun je ze ook verduurzamen. Ik zit niet helemaal in de materie van passagiersschepen, maar er zijn recent veel meer emissieregels gekomen die de komende tijd nog flink aangescherpt worden. Denk aan verplichte walstroom en uitstoot penalties.
Klopt, hoewel dat uiteindelijk weinig te maken heeft met de uitstoot van cruiseschepen.In aanvulling hierop, de luchtvaartsector heeft geen commitment om in 2050 klimaatneutraal te zijn terwijl de hele maritime industry dit wettelijk wel moet zijn.
Klopt, hoewel dat uiteindelijk weinig te maken heeft met de uitstoot van cruiseschepen.
Dat klopt, maar ik bedoelde dat de luchtvaart uitstoot (en of die moeten veranderen) niet zoveel te maken heeft met de uitstoot van cruiseschepen. Die moeten inderdaad veranderen en dat is goed, maar dat maakt de huidige uitstoot niet minder.Jawel, de cruiseschepen moeten dus ook klimaatneutraal zijn conform het IMO plan. Dus ook die schepen moeten hun uitstoot enorm gaan verminderen en compenseren met enorme bossen.
Gemiddeld geeft een toerist rond de 60 dollar uit voor een transit haven en 250 voor de homeports. Dus 3000*60=180.000 dollar. Dat keer 30 schepen op een jaar is een hele mooie economische investering.
We zien de toeristen ook massaal in de bus stappen die ze naar andere bestemmingen brengt zoals Amsterdam, Den Haag, Delft en Kinderdijk.
Was een grapje. Of die goed of slecht is mag je zelf over oordelen.Slechte grap of gewoon enorme discriminatie/racisme?
Was een grapje. Of die goed of slecht is mag je zelf over oordelen.

Ja, daarom maakte ik de grap ook!Slechte grap, ik ben immers een engel en oud-zeevarende![]()

![]()
'Bezoeken van cruiseschepen aan Rotterdam leveren de stad vrijwel geen geld op'
Cruiseschepen zijn een leuk plaatje voor de liefhebber, maar kostbaar voor de stad. Dat zegt professor Bauke Visser van de Erasmus Universiteit. De gemeente en Cruise Port Rotterdam beweerden eerder dat elk bezoek van een cruiseschip de stad 1 miljoen aan bestedingen oplevert. Daar zet de...www.rijnmond.nl
Cruisesschepen blijken helemaal niet zoveel op te leveren als gedacht wordt en vooral de tekst in de laatste alinea is tekenend: