Confederations Cup

Leuke pot Portugal - Chili. Jammer dat er geen goals vallen.

Chili wordt zojuist in de verlenging een penalty onthouden, terwijl er een videoscheids meekijkt. Schande!
 
Leuke pot Portugal - Chili. Jammer dat er geen goals vallen.

Chili wordt zojuist in de verlenging een penalty onthouden, terwijl er een videoscheids meekijkt. Schande!

Chili gaat wel winnen met Penalty's ... Chili 3 x raak en Portugal 3 x mis. :lol:

En terecht. Chili had in de verlenging in een aanval al tegen de lat en tegen de paal geschoten. :ai:
 
Leuke pot Portugal - Chili. Jammer dat er geen goals vallen.

Chili wordt zojuist in de verlenging een penalty onthouden, terwijl er een videoscheids meekijkt. Schande!

Werkelijk ongelovelijk dat de videoref dat niet ziet.
Wat zitten die mannen daar in godsnaam te doen ??
 
En toen was het binnen 10 minuten al gespeeld. Onze nieuwe aanwinst speelt (nog) niet en Guardado is geschorst. Moreno is aanvoerder. Duitsland speelde tot de 2-0 erg goed, maar dat was natuurlijk niet lang.
 
Al 3-0
Ongelovelijk hoe makkelijk Duitsland B eigenlijk speelt tegen de Mexicanen. Nooit gedacht dat ik sympathie zou krijgen voor het Duitse voetbal maar zij spelen itt vroeger gewoon heel vrolijk en positief voetbal, met heel weinig van die nare mannetjes in hun elftal.
 
Ik doe het ff voor...

[IMG2=JSON]{"data-align":"none","data-size":"full","src":"https:\/\/media.giphy.com\/media\/2rFFoZpkvkrFm\/200.gif"}[/IMG2]

Getver... je bent gewoon een viespeuk.
 
Al 3-0
Ongelovelijk hoe makkelijk Duitsland B eigenlijk speelt tegen de Mexicanen. Nooit gedacht dat ik sympathie zou krijgen voor het Duitse voetbal maar zij spelen itt vroeger gewoon heel vrolijk en positief voetbal, met heel weinig van die nare mannetjes in hun elftal.

En dan te bedenken dat de beste 16 spelers vakantie hebben en onder 21 ook in de finale staat!

Wel een fantastische goal van Mexico, al wil Co alleen maar over een fout van de keeper spreken.
 
En weer een slapende videoref.
Bij de 3e goal van Duitsland, stond de scorende speler in 1e instantie buiten spel....
 
Dat mag toch tegenwoordig?

Ik geloof het wel ja, maar ik blijf het ook een slechte regel vinden: hij pakt er 3 meter voorsprong mee. Het is echter wel een lastige situatie, want hoeveel tijd of balcontacten moeten er tussen zitten om het weer wél door te laten gaan? De huidige regel is te moeilijk uitvoerbaar: daar is het spel te snel voor geworden. Ik vind dat óf de oude regel terug moet: buitenspel is buitenspel (maakt dus niet uit of je 'meedoet aan het spel'), óf de buitenspel regel afgeschaft moet worden.
 
Ik geloof het wel ja, maar ik blijf het ook een slechte regel vinden: hij pakt er 3 meter voorsprong mee. Het is echter wel een lastige situatie, want hoeveel tijd of balcontacten moeten er tussen zitten om het weer wél door te laten gaan? De huidige regel is te moeilijk uitvoerbaar: daar is het spel te snel voor geworden. Ik vind dat óf de oude regel terug moet: buitenspel is buitenspel (maakt dus niet uit of je 'meedoet aan het spel'), óf de buitenspel regel afgeschaft moet worden.

Eens.
 
Al 3-0
Ongelovelijk hoe makkelijk Duitsland B eigenlijk speelt tegen de Mexicanen. Nooit gedacht dat ik sympathie zou krijgen voor het Duitse voetbal maar zij spelen itt vroeger gewoon heel vrolijk en positief voetbal, met heel weinig van die nare mannetjes in hun elftal.

Voor mij is er maar 1 favoriet voor WK 2018, en dat is Duitsland

Ik geloof het wel ja, maar ik blijf het ook een slechte regel vinden: hij pakt er 3 meter voorsprong mee. Het is echter wel een lastige situatie, want hoeveel tijd of balcontacten moeten er tussen zitten om het weer wél door te laten gaan? De huidige regel is te moeilijk uitvoerbaar: daar is het spel te snel voor geworden. Ik vind dat óf de oude regel terug moet: buitenspel is buitenspel (maakt dus niet uit of je 'meedoet aan het spel'), óf de buitenspel regel afgeschaft moet worden.

Ik zou het afschaffen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan