Confederations Cup

Voor mij is er maar 1 favoriet voor WK 2018, en dat is Duitsland



Ik zou het afschaffen.

Ik zou het wel leuk vinden als daar eens een (serieus) toernooi mee geëxperimenteerd wordt.
Zou ik trainer zijn, dan zou ik er bijvoorbeeld een hockeytrainer bij vragen om te leren welke tactische (on)mogelijkheden het spelen zonder buitenspel oplevert.
 
Tja, zonder buitenspel zou het wel spannend worden, maar dan krijg je wel constant hoge ballen en handbalscores van 10+ goals per team steeds. Dan zal je niet altijd de beste voetballer hoeven te zijn, maar wel een sluwe vos of slimme haas zijn, daar kom je ook ver mee.

Als dan #1 vs #18 speelt zal je zien dat er serieus 10 man op de doellijn staan constant.
 
Tja, zonder buitenspel zou het wel spannend worden, maar dan krijg je wel constant hoge ballen en handbalscores van 10+ goals per team steeds. Dan zal je niet altijd de beste voetballer hoeven te zijn, maar wel een sluwe vos of slimme haas zijn, daar kom je ook ver mee.

Als dan #1 vs #18 speelt zal je zien dat er serieus 10 man op de doellijn staan constant.

Dat schijnt bij hockey ook niet gebeurd te zijn na afschaffing van het buitenspel daar.
 
Tja, zonder buitenspel zou het wel spannend worden, maar dan krijg je wel constant hoge ballen en handbalscores van 10+ goals per team steeds. Dan zal je niet altijd de beste voetballer hoeven te zijn, maar wel een sluwe vos of slimme haas zijn, daar kom je ook ver mee.

Als dan #1 vs #18 speelt zal je zien dat er serieus 10 man op de doellijn staan constant.

Als buitenspel afgeschaft wordt moeten we Lens zeker terughalen!! ;)
 
Die was lekker, hè....

Ik zit trouwens in de mijn voetbal app te kijken. Mexico speelt vannacht een vriendschappelijke wedstrijd thuis tegen Paraguay en morgen voor de Confederations cup tegen Portugal. Vreemd.
 
Die was lekker, hè....

Ik zit trouwens in de mijn voetbal app te kijken. Mexico speelt vannacht een vriendschappelijke wedstrijd thuis tegen Paraguay en morgen voor de Confederations cup tegen Portugal. Vreemd.

Tegen Paraguay zou dan Mexico B aantreden vermoed ik.
 
Tegen Paraguay zou dan Mexico B aantreden vermoed ik.

Klopt, is "jong" mexico, het team dat straks de Gold Cup gaat spelen....

In de finale trouwens WEER een blunder van de videoref.
Duidelijke elleboog in het gezicht van een speler van Duitsland, videoref wordt erbij gehaald,
ziet het, en geeft slechts een gele kaart........
 
Terug
Bovenaan Onderaan