Columns en Artikelen

Ha, ha ze snappen het nog steeds niet?
"Voor dit seizoen hebben we enkele doelen gesteld. Allereerst wilden we de Champions League halen en dat is gelukt. Dat stemde iedereen tevreden, want zowel financieel als sportief hoort Ajax thuis tussen de grootste clubs van Europa", aldus Tadic. "Maar daarna waren we té ontspannen en daar hebben we het laten liggen. Tegen PSV hebben we te veel gezondigd en daarmee praktisch de overwinning cadeau gedaan."

"We hebben onze les geleerd en kijken nu uit naar een nieuwe clash om revanche te nemen", aldus Tadic. "We spelen het mooiste voetbal, maar ik heb binnen de club ook gezegd dat ik achteraf niet alleen wil zeggen dat we het mooiste voetbal speelden. Ik wil óók de titel pakken."

Tadic besluit: "Het gaat niet makkelijk worden, want PSV is een geweldige ploeg. Ze zijn een serieuze concurrent en spelen misschien niet attractief, maar kunnen wel op resultaat spelen. Het gaat hoe dan ook een prachtig gevecht worden."
 
Waarom zelfs PSV moet blijven pionieren in Latijns-Amerika

link

PSV mag een grote naam hebben in Latijns-Amerika, toch moeten de Eindhovenaren ouderwets pionieren om die populariteit te vermarkten. Perschef Thijs Slegers vertelt tijdens Road2LatinAmerica van de Kamer van Koophandel op 7 november in Rotterdam welke routes PSV kiest en hoe de eigen mediakanalen daar een hoofdrol in spelen.
 
Waarom zelfs PSV moet blijven pionieren in Latijns-Amerika

link

PSV mag een grote naam hebben in Latijns-Amerika, toch moeten de Eindhovenaren ouderwets pionieren om die populariteit te vermarkten. Perschef Thijs Slegers vertelt tijdens Road2LatinAmerica van de Kamer van Koophandel op 7 november in Rotterdam welke routes PSV kiest en hoe de eigen mediakanalen daar een hoofdrol in spelen.
Hij hoeft wat mij beterft helemaal niet te vertellen aan de buitenwereld hoe PSV dat doet.
 
Van Hanegem vindt dus ook dat het niveau van PSV met de week minder wordt. Hij vindt dat vooral de middenvelders steeds minder spelen, alledrie, terwijl hij vindt dat Pereiro de kroon spant (hij voert niets meer uit).
Dat is idd het probleem van PSV op dit moment. Het middenveld is niet stabiel genoeg en durft niet meer te voetballen.
 
Van Hanegem vindt dus ook dat het niveau van PSV met de week minder wordt. Hij vindt dat vooral de middenvelders steeds minder spelen, alledrie, terwijl hij vindt dat Pereiro de kroon spant (hij voert niets meer uit).
Dat is idd het probleem van PSV op dit moment. Het middenveld is niet stabiel genoeg en durft niet meer te voetballen.

Dat heeft hij goed gezien. Hier nog de quote van een nare voetbalwebsite:

De voorsprong van PSV op Ajax blijft vijf punten, maar Van Hanegem ziet ineens aanknopingspunten voor de Amsterdammers. 'Als ze zo spelen, komt de landstitel niet naar Amsterdam, vond De Jong zelfs. Dat betwijfel ik dan weer wel, want bij PSV wordt het allemaal steeds iets minder.'

De Kromme komt met voorbeelden. 'Rosario is minder dan eerder, Jorrit Hendrix is nog minder en Gastón Pereiro voert niets meer uit. Dat kan morgen tegen Spurs een probleem worden. In Eindhoven lag 1-5 al meer voor de hand dan 2-2. In Londen vrees ik het ergste, want op dit moment is echt alleen Lozano van het niveau van Spurs.'

Op zich niks aan gelogen. Ik verwacht op basis van het thuisduel tegen de Spurs eigenlijk ook wel een dikke vernedering, jammer genoeg, zeker als ze bij PSV niet inzien dat het spel zienderogen achteruitholt.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Dat heeft hij goed gezien. Hier nog de quote van een nare voetbalwebsite:



Op zich niks aan gelogen. Ik verwacht op basis van het thuisduel tegen de Spurs eigenlijk ook wel een dikke vernedering, jammer genoeg, zeker als ze bij PSV niet inzien dat het spel zienderogen achteruitholt.
Het is aan Bommel om dat halt toe te roepen. Speel zoals je de laatste wedstrijd tegen Ajax hebt gespeeld en we maken een gerede kans op Wembley.Of denken jullie hier op het forum dat Ajax Spurs niet kan verslaan?
 
In de VI deze week aandacht voor de 52 jarige miljarder Robbert van der Wallen, lid RvC PSV.
Als hij diegene is die ons heeft gelinkt aan Energie Direct, dan snap ik niet hoe hij een miljarder is geworden..,.
Heeft iemand een link naar VI Pro om dit te kunnen lezen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan