Columns en Artikelen

Welnee.
í é á ó ú
ì è à ò ù
î ê â ô û
ï ë ä ö ü
Reuze handig.
Geen moeilijke getalletjes onthouden.
Twee toetsjes, klaar.
 
Eerst op de toets voor aanhalingstekens drukken, en dan op de E. Voor die resultaat: ë

ë ;Het is gelukt. Bedankt.
Nu maar hopen dat You cannot teach an old dog new tricks niet voor mij geldt.
Nieuw geleerde dingen worden overigens sneller vergeten op AOW leeftijd dan oude dingen.
Dat is eigenlijk wel fijn voor een PSV supporter na wat ik vanavond weer heb moeten aanschouwen.;)
 
ë ;Het is gelukt. Bedankt.
Nu maar hopen dat You cannot teach an old dog new tricks niet voor mij geldt.
Nieuw geleerde dingen worden overigens sneller vergeten op AOW leeftijd dan oude dingen.
Dat is eigenlijk wel fijn voor een PSV supporter na wat ik vanavond weer heb moeten aanschouwen.;)

Als je ouder wordt weet je ook alles wat beter te relativeren, zo is mijn ervaring. En dat is niet alleen vanavond, maar dit hele, jonge seizoen, al handig.
 
Als je ouder wordt weet je ook alles wat beter te relativeren, zo is mijn ervaring. En dat is niet alleen vanavond, maar dit hele, jonge seizoen, al handig.

Sommige mensen-niet allen- kunnen inderdaad beter relativeren op oudere leeftijd.
Dan gaan ze ook geen idiote kreten slaken , zoals ook hier in augustus gebeurde over een "fantastische" ploeg die het helemaal zou gaan maken. :lol:
Je weet wel met de gisteren ook weer zo efficiente Depay, de creatieve geweldenaar Maher, het grote licht dat Willems heet en chewing gum boy Bakkali.
Wat was het weer genieten.
En wie kan relativeren , begint ook geen heksenjacht tegen PSVers als Toivonen, die inmiddels overigens helaas deelt in de malaise.

Wie relativeert , kan zelfs leven met het feit dat hij in 1963 PSV met 7-1 zag winnen van Esbjerg BK en dat nu Esbjerg BK moeiteloos Europees overwintert, terwijl zijn PSV kapotgemaakt wordt door mafkezen binnen en buiten het veld.
Maar pijnlijk blijft dit alles wel natuurlijk...:(
 
Het gejuich van de PSV-ers tegen FC Utrecht heeft ook Willem van Hanegem geïrriteerd. In zijn column in het AD heeft hij het over de koninkjes. Ik hoop werkelijk niet dat die jongens zo extreem alleen met zichzelf bezig zijn als hij schetst.
 
Het gejuich van de PSV-ers tegen FC Utrecht heeft ook Willem van Hanegem geïrriteerd. In zijn column in het AD heeft hij het over de koninkjes. Ik hoop werkelijk niet dat die jongens zo extreem alleen met zichzelf bezig zijn als hij schetst.

Hij heeft zeker een punt. Wekenlang ergerden we ons aan hun maniertjes en wanprestaties. Tenslotte werden het huilebalken en kregen we zelfs medelijden met ze. Eén keer zit het eens heel erg mee in een wedstrijd en dan moet je die Maher die verder nog helemaal NIETS gepresteerd heeft bij PSV, eens zien reageren. Getver! Dat gedrag moet er heel snel uit anders kost het ze straks gewoon toch weer de kop. ADO den Haag zal het struikelblok niet zijn, maar daarna....
 
Het gejuich van de PSV-ers tegen FC Utrecht heeft ook Willem van Hanegem geïrriteerd. In zijn column in het AD heeft hij het over de koninkjes. Ik hoop werkelijk niet dat die jongens zo extreem alleen met zichzelf bezig zijn als hij schetst.
Ik heb al eerder aangegeven dat die jongens een strakke hand en goede aansturing nodig hebben en het winnen tegen Utrecht verandert aan dat aspect wat mij betreft helemaal niets. Ik zei al eerder dat ze niet gedisciplineerd kunnen spelen en dat ze hun eigen wedstrijdjes afwerken. Depay, Maher, Locadia of Narsingh zouden dat niet in hun hoofd halen als bij Oranje spelen. Nu lopen ze uit hun positie en kunnen het niet opbrengen om zichzelf helemaal op te offeren. Dat heeft ook met hun leeftijd te maken, maar bij van Gaal zijn het dezelfde spelers die dan wel in positie kunnen blijven spelen enz...
 
Hij heeft zeker een punt. Wekenlang ergerden we ons aan hun maniertjes en wanprestaties. Tenslotte werden het huilebalken en kregen we zelfs medelijden met ze. Eén keer zit het eens heel erg mee in een wedstrijd en dan moet je die Maher die verder nog helemaal NIETS gepresteerd heeft bij PSV, eens zien reageren. Getver! Dat gedrag moet er heel snel uit anders kost het ze straks gewoon toch weer de kop. ADO den Haag zal het struikelblok niet zijn, maar daarna....
Ik vind dat je een punt hebt. Ik vind ook dat Van Hanegem een punt heeft.
Toch snap ik de ontlading en de 'zie je nou wel dat we heus wel goed kunnen voetballen!-reacties' ook heel goed, nadat ze, week in week uit, voor alles wat lelijk is, zijn uitgemaakt.
 
Ik vind dat je een punt hebt. Ik vind ook dat Van Hanegem een punt heeft.
Toch snap ik de ontlading en de 'zie je nou wel dat we heus wel goed kunnen voetballen!-reacties' ook heel goed, nadat ze, week in week uit, voor alles wat lelijk is, zijn uitgemaakt.

Tja, ze kunnen het toch ook niet goed doen. Je kunt in elke juichactie de verkeerde zien, als je maar wilt.
 
Tja, ze kunnen het toch ook niet goed doen. Je kunt in elke juichactie de verkeerde zien, als je maar wilt.
Zo is het ook...

Gisteren was op t.v. de teneur vooral dat ze het PSV wel gunden dat ze weer eens 3 punten pakten. Maar daar mocht vooral geen blij gezicht bij komen kijken.
 
Het gejuich van de PSV-ers tegen FC Utrecht heeft ook Willem van Hanegem geïrriteerd. In zijn column in het AD heeft hij het over de koninkjes. Ik hoop werkelijk niet dat die jongens zo extreem alleen met zichzelf bezig zijn als hij schetst.

Ik vind het een heel eenzijdig beeld wat Van Hanegem schetst. Ja, er waren de bravouregebaartjes, vooral van Maher, die gezien de laatste weken een tikje potsierlijk waren. Maar ik zag verder juist wél groepsgevoel. Elkaar om de hals vallen, Zoet opzoeken na de gestopte penalty, ik zag Depay weer geemotioneerd, maar nou van vreugde, het uitvak opzoeken... Nee, ik herken het koninkjesverhaal maar zeer ten dele.
 
Ik ben alleen maar blij dat na deze klinkende overwinning de spelers toch nog tikjes op de vingers krijgen in de media. Dat relativeert eea weer lekker en kan alleen maar bijdragen aan nog meer groepsgevoel en nog meer ambitie om met resultaten uiteindelijk de kritiek te smoren.
Waar we begin dit seizoen misschien wat teveel geprezen werden, worden er nou toch wel veel kanttekeningen geplaatst hoor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan