Columns en Artikelen

Pfff, kritisch zijn is goed, maar wat heeft het nu voor zin om 21 jaar oude koeien uit de sloot te halen?

Omdat jongeren dan weten met wat voor volk ze van doen hebben.
En om ouderen -voor ze vergeetachtig worden- te laten zien dat er weinig of niets verandert in medialand , als het gaat over de negatieve houding ten opzichte van ons PSV.
Dat is de "zin" van het verleden niet vergeten.:)
 
Omdat jongeren dan weten met wat voor volk ze van doen hebben.
En om ouderen -voor ze vergeetachtig worden- te laten zien dat er weinig of niets verandert in medialand , als het gaat over de negatieve houding ten opzichte van ons PSV.
Dat is de "zin" van het verleden niet vergeten.:)

Ach, volgens mij is de NOS na 1992 op elk PSV kampioenschap geweest, dus is er toch iets veranderd.
 
Omdat jongeren dan weten met wat voor volk ze van doen hebben.
En om ouderen -voor ze vergeetachtig worden- te laten zien dat er weinig of niets verandert in medialand , als het gaat over de negatieve houding ten opzichte van ons PSV.
Dat is de "zin" van het verleden niet vergeten.:)

Hans?

Stond er vanmorgen ook een brief van je in het ED?
 
Ach, volgens mij is de NOS na 1992 op elk PSV kampioenschap geweest, dus is er toch iets veranderd.

Ach, zolang een onnozel voorvalletje van een shirtje trekkende PSVer in het NOS journaal komt en zelfs in hun jeugdjournaal- je moet tijdig beginnen met indoctrinatie, nietwaar- en zolang een overeenkomst tussen gemeente Eindhoven en PSV "vals aan het volk wordt verkocht", is er nog wel wat werk aan de winkel om dat Randstad tuig, sorry, onze nationale omroep stichting een beetje op te voeden.:)

Hans?

Stond er vanmorgen ook een brief van je in het ED?

Wat wil je horen?
Dat je flauwe "grap" al lang niet meer origineel is?
Dat dat ook geldt voor je posts zonder inhoudelijke argumenten?
Dat er heel wat meer mensen rondlopen die hetzelfde vinden als ene Tirzah?
Dat niet iedereen daar voor uit durft te komen op een forum, waar afwijkende meningen je snel in het verdomhoekje doen belanden?
Dat je over deze zinnen eens na zou kunnen denken, zonder weer in flauwiteiten te vervallen?

Of hoor je tot die lieden die Manolev/Toivonen bashen leuk vinden en in hun vooringenomenheid of vanuit tweede natuur die werkwijze loslaten op iedere andersdenkende?
Dan heeft deze post van mij naar jou weinig zin.;)
 
Laatst bewerkt:
Een normaal antwoord had ik op prijs gesteld.

Ernst Happel had een vaste kreet bij pers interviews;
Dumme frage, dumme antworte.

In dit geval heeft hij gelijk over de vraag, niet over het normale antwoord. Waar nog niet voldoende door jou over nagedacht schijnt te zijn :)
 
Ernst Happel had een vaste kreet bij pers interviews;
Dumme frage, dumme antworte.

In dit geval heeft hij gelijk over de vraag, niet over het normale antwoord. Waar nog niet voldoende door jou over nagedacht schijnt te zijn :)

Ik vroeg alleen of er een ingezonden brief van je instond, was namelijk dezelfde mening als die je hier op het forum verkondigd.

Ik heb nog nergens een onvertogen woord tegen je geschreven, en je valt me zo aan, en ik verdien dit mijns inzien ook niet!

Ik snap nu overigens wel dat er veel irritatie over jouw manier van posten ontstaat.
 
Ik vroeg alleen of er een ingezonden brief van je instond, was namelijk dezelfde mening als die je hier op het forum verkondigd.

Ik heb nog nergens een onvertogen woord tegen je geschreven, en je valt me zo aan, en ik verdien dit mijns inzien ook niet!

Ik snap nu overigens wel dat er veel irritatie over jouw manier van posten ontstaat.

Sorry, maar ik heb deze en andere soortgelijke "grappen" al vaker gehoord.
Als je post niet insinuerend bedoeld was, zeg ik sorry:oops: tegen jou en zijn de vragen 3 t/m 7 voor anderen bedoeld.
Al zullen die "anderen", daar vrees ik, niet over nadenken. En dat irriteert mij soms ook wel eens.(a)
 
Omdat jongeren dan weten met wat voor volk ze van doen hebben.
En om ouderen -voor ze vergeetachtig worden- te laten zien dat er weinig of niets verandert in medialand , als het gaat over de negatieve houding ten opzichte van ons PSV.
Dat is de "zin" van het verleden niet vergeten.:)

Denk je dat de jongeren van nu die wereld van toen begrijpen (bijna geen i-net, geen mobiele telefoons, Nederland was spreekwoordelijk tig keer zo groot en het volk van de media klinkt ook wel ietje generaliserend. Wat jij doet is continu de media als de grote vijand afschilderen. Op deze manier zal het altijd ook zo blijven. Doet de media het fout, dan sluit dat aan bij jouw beeld. Doen ze het goed, dan a. negeer je het, b. zoek je als een waarlijk alu-hoedje er iets achter, c. je vergeet t rete-rap.

Af en toe je vraagtekens stellen bij de wijze van berichtgeving (waarom wel CL-verslag dag later in spits en bij EL (vroege wedstrijd) niet. (zal vast met lezerspubliek / adverteerders derhalve kosten baten te maken kunnen hebben) mag wat mij betreft best. Maar na een tijdje mee te lopen op dit forum heb ik het gevoel dat je lijkt op n ouwe langspeelplaat met n krasje die daardoor blijft herhalen.

Ik zal je niet op n negeerlijst zetten, wmb is het forum n plek van vrije meningsuiting, maar als ik door berichten te lezen weet dat jij ze hebt geplaatst (vanwege een ietwat jeremierende toon, en altijd dezelfde windmolens bestrijdende als een ware Don Quichot). Begrijp me goed, ik wil je niet wegsturen, niet op de sokken toe afbranden, wat ik voor ogen heb is dat je zelf inziet dat je bij vlagen begint door te draven (ongetwijfeld ook door de brakke resultaten die iedereen ietwat geaggiteerder maakt).

Kijk maar of je d'r uberhaupt iets in herkent en of je d'r wat mee kan.
 
Sorry, maar ik heb deze en andere soortgelijke "grappen" al vaker gehoord.
Als je post niet insinuerend bedoeld was, zeg ik sorry:oops: tegen jou en zijn de vragen 3 t/m 7 voor anderen bedoeld.
Al zullen die "anderen", daar vrees ik, niet over nadenken. En dat irriteert mij soms ook wel eens.(a)

Maar ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag!


En dit moet je toch inmiddels wel bekend in de oren klinken.

Inmiddels ook reactie gekregen van andere forummers die precies hetzelfde dachten!

Dan maar via PB!
 
Denk je dat de jongeren van nu die wereld van toen begrijpen (bijna geen i-net, geen mobiele telefoons, Nederland was spreekwoordelijk tig keer zo groot en het volk van de media klinkt ook wel ietje generaliserend. Wat jij doet is continu de media als de grote vijand afschilderen. Op deze manier zal het altijd ook zo blijven. Doet de media het fout, dan sluit dat aan bij jouw beeld. Doen ze het goed, dan a. negeer je het, b. zoek je als een waarlijk alu-hoedje er iets achter, c. je vergeet t rete-rap.

Af en toe je vraagtekens stellen bij de wijze van berichtgeving (waarom wel CL-verslag dag later in spits en bij EL (vroege wedstrijd) niet. (zal vast met lezerspubliek / adverteerders derhalve kosten baten te maken kunnen hebben) mag wat mij betreft best. Maar na een tijdje mee te lopen op dit forum heb ik het gevoel dat je lijkt op n ouwe langspeelplaat met n krasje die daardoor blijft herhalen.

Ik zal je niet op n negeerlijst zetten, wmb is het forum n plek van vrije meningsuiting, maar als ik door berichten te lezen weet dat jij ze hebt geplaatst (vanwege een ietwat jeremierende toon, en altijd dezelfde windmolens bestrijdende als een ware Don Quichot). Begrijp me goed, ik wil je niet wegsturen, niet op de sokken toe afbranden, wat ik voor ogen heb is dat je zelf inziet dat je bij vlagen begint door te draven (ongetwijfeld ook door de brakke resultaten die iedereen ietwat geaggiteerder maakt).

Kijk maar of je d'r uberhaupt iets in herkent en of je d'r wat mee kan.

Zolang er hier anderen posten met ook veel krassen op hun langspeelplaat, of met een haperende i-pad(?), zodat ik b.v. pakweg 3000 keer in de afgelopen maanden gelezen heb dat er van Toivonen niets deugt-een deel ervan is zelfs pure haatmail-:(, en zolang de NOS wekelijks in zijn opinieerend programma de opinies van ons hun kant uitstuurt, lijkt het me nuttig wat opinieerend weerwoord te verschaffen.
Als mensen ervoor kiezen zich te laten leiden door de naam van de auteur en niet door de opinieerende inhoud van een post, is dat aan hen.(a)

Maar ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag!


En dit moet je toch inmiddels wel bekend in de oren klinken.

Inmiddels ook reactie gekregen van andere forummers die precies hetzelfde dachten!

Dan maar via PB!

Zoals je inmiddels weet, luidt het antwoord; neen.
Ik ben niet Hans Groenenberg, ik ken geen Hans Groenenberg, maar ik ben het geheel eens met wat hij schrijft in het ED.
En dat soort prima brieven zag ik graag vaker, en in het ED en op dit forum.;)

PS; opinierend moet volgens mij niet met 2 ee's maar ik kan de puntjes op de e niet zetten.
Te weinig computervaardigheden. Sorry.
 
Laatst bewerkt:
Zoals je inmiddels weet, luidt het antwoord; neen.
Ik ben niet Hans Groenenberg, ik ken geen Hans Groenenberg, maar ik ben het geheel eens met wat hij schrijft in het ED.
En dat soort prima brieven zag ik graag vaker, en in het ED en op dit forum

Kijk Tirzah,

Dat is tenminste een antwoord.
Al het andere was overbodig!
 
Denk je dat de jongeren van nu die wereld van toen begrijpen (bijna geen i-net, geen mobiele telefoons, Nederland was spreekwoordelijk tig keer zo groot en het volk van de media klinkt ook wel ietje generaliserend. Wat jij doet is continu de media als de grote vijand afschilderen. Op deze manier zal het altijd ook zo blijven. Doet de media het fout, dan sluit dat aan bij jouw beeld. Doen ze het goed, dan a. negeer je het, b. zoek je als een waarlijk alu-hoedje er iets achter, c. je vergeet t rete-rap.

Af en toe je vraagtekens stellen bij de wijze van berichtgeving (waarom wel CL-verslag dag later in spits en bij EL (vroege wedstrijd) niet. (zal vast met lezerspubliek / adverteerders derhalve kosten baten te maken kunnen hebben) mag wat mij betreft best. Maar na een tijdje mee te lopen op dit forum heb ik het gevoel dat je lijkt op n ouwe langspeelplaat met n krasje die daardoor blijft herhalen.

Ik zal je niet op n negeerlijst zetten, wmb is het forum n plek van vrije meningsuiting, maar als ik door berichten te lezen weet dat jij ze hebt geplaatst (vanwege een ietwat jeremierende toon, en altijd dezelfde windmolens bestrijdende als een ware Don Quichot). Begrijp me goed, ik wil je niet wegsturen, niet op de sokken toe afbranden, wat ik voor ogen heb is dat je zelf inziet dat je bij vlagen begint door te draven (ongetwijfeld ook door de brakke resultaten die iedereen ietwat geaggiteerder maakt).

Kijk maar of je d'r uberhaupt iets in herkent en of je d'r wat mee kan.

Ik ga me bij deze post aansluiten.
 
Hangt geloof ik van je "taal"-instelling af (rechtsonder, bij het klokje).
(Beter gezegd: alfabet- of toetsenbord-instelling.)
Amerikanen doen niks met terma'; op hun toetsenbord-indeling levert "+ e niks op. Nederlands gelof ik wel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan