Columns en Artikelen

Was natuurlijk niet slim van Bruma. Hij moet zich maar beheersen. Feyenoord was juist mentaal ijzersterk. Gewoon negeren en focussen. Ik moet Mathijssen en Koeman eigenlijk gelijk geven, hij is een prof.
 
Was natuurlijk niet slim van Bruma. Hij moet zich maar beheersen. Feyenoord was juist mentaal ijzersterk. Gewoon negeren en focussen. Ik moet Mathijssen en Koeman eigenlijk gelijk geven, hij is een prof.
Dan is Toivonen ook een prof, als hij iemand uit de tent probeert te lokken door op zijn voet te gaan staan ??
Op het moment zit PSV in de hoek waar de vele klappen vallen, dan kun je ook wel wat gefrustreerder zijn...
Betekent in ieder geval wel, dat het Bruma iets doet dat er 20 seconden voor het einde van de 1e helft een goal tegen valt (onnodig)...
 
Dan is Toivonen ook een prof, als hij iemand uit de tent probeert te lokken door op zijn voet te gaan staan ??
Op het moment zit PSV in de hoek waar de vele klappen vallen, dan kun je ook wel wat gefrustreerder zijn...
Betekent in ieder geval wel, dat het Bruma iets doet dat er 20 seconden voor het einde van de 1e helft een goal tegen valt (onnodig)...

Typisch voorbeeld van met verschillende maten meten.
Hopelijk treft "voorbeeldige" Joris eens een overtreffend voorbeeldige prof zoals Zlatan, die dan "voorbeeldig professioneel" het einde van de carrière van deze vuile rat inluid. :D
 
Mooie prozaïsche column vanmorgen in de NRC door Wilfried de Jong over Cocu:

http://www.nrc.nl/wilfried/2013/12/02/de-
koelkastdeur-van-phillip-cocu/

Ben er niet echt van onder de indruk. Maar ja, smaken verschillen. En dat mag.;)

En het AD heeft weer een heerlijke column van een of andere lelijke badaap: http://www.ad.nl/ad/nl/5598/Sportco...oord-harde-les-voor-Phillip-Cocu-en-PSV.dhtml

Als Blondie bij ons zo iets uit zou halen als Mathijssen is het een NSBer, een viezerik, een rat. Maar bij Mathijssen is het professionaliteit :eehh:

En met deze twee maten wordt elke week gemeten door de media. Tot vreugde van de vele papagaaien die ons land bevolken.
Is er al ooit gemeten of Nederland soms de grootste papagaaienkolonie van de wereld kent?:D

Was natuurlijk niet slim van Bruma. Hij moet zich maar beheersen. Feyenoord was juist mentaal ijzersterk. Gewoon negeren en focussen. Ik moet Mathijssen en Koeman eigenlijk gelijk geven, hij is een prof.

Tsja.....:(

Typisch voorbeeld van met verschillende maten meten.
Hopelijk treft "voorbeeldige" Joris eens een overtreffend voorbeeldige prof zoals Zlatan, die dan "voorbeeldig professioneel" het einde van de carrière van deze vuile rat inluid. :D

Ik ben tegen fysiek geweld.
Wel hoop ik dat als er dan toch iemand KO geslagen moet worden-daar is Zlatan goed in ,zag ik ooit tijdens een PSV-Ajax;)-het een "prof" is van Feijenoord of Ajax en geen NSBer of andere schurk van PSV.
 
Las vandaag het commentaar in het Eindhovens dagblad, wat een deprimerend verhaal, ik kreeg het gevoel dat hier een verslaggever zat die vooral zijn eigen frustratie kwijt moet.

Even wat quotes:

Psv gaat regelrecht richting afgrond
Psv breekt bijna alle negatieve clubrecords
Iedere andere trainer dan clubicoon cocu zou in Eindhoven na zo'n belabberde seizoenshelft al lang de laan uit zijn gestuurd

Dit zijn de eerste regels van een jankverhaal waar Johan Derksen jaloers op zou zijn

Kijk ik baalde natuurlijk ook gisteren na de wedstrijd, maar ik heb ook mooie dingen gezien. Eindelijk weer echte liefde tussen supporters en spelers. Een prima eerste helft met twee voetballende ploegen.

Volgens mij moet die Rik elfrink in therapie, of hij moet solliciteren bij VI
 
De column van Wilfried de Jong over 'het knuffelen met de supporters'. Een citaat: "Vanachter de reclameborden vertroetelden de supporters de droevige spelers. Er werd volop gewreven over alle denkbare plekken. In Rusland worden mannen bij het vertonen van dergelijke handelingen tijdens een sportevenement linea recta naar een koude politiecel overgebracht.

Maar dit was het zachte Nederland. Of beter, Brabantse mildheid.

De spelers stonden als aanhalige poezen met hun rug naar de tribune gekeerd, in krolse houding om nog meer gestreel te ontlokken. Wat kwamen die voetballers tekort bij de Eindhovense club?"

Lees de hele column:

http://www.nrc.nl/wilfried/2013/12/09/aai-me-aai-me/
 
Laatst bewerkt:
De column van Wilfried de Jong over 'het knuffelen met de supporters'. Een citaat: "Vanachter de reclameborden vertroetelden de supporters de droevige spelers. Er werd volop gewreven over alle denkbare plekken. In Rusland worden mannen bij het vertonen van dergelijke handelingen tijdens een sportevenement linea recta naar een koude politiecel overgebracht.

Maar dit was het zachte Nederland. Of beter, Brabantse mildheid.

De spelers stonden als aanhalige poezen met hun rug naar de tribune gekeerd, in krolse houding om nog meer gestreel te ontlokken. Wat kwamen die voetballers tekort bij de Eindhovense club?"

Lees de hele column:

http://www.nrc.nl/wilfried/2013/12/09/aai-me-aai-me/

Mooie column op nu.nl. En realistisch ook, denk ik.

Mooi contrast tussen de diepgang die ze er in leggen. Wilfried die schijnbaar in 5 minuten een stukje schrijft waarin hij het opzoeken van supporters zonder enige schaamte linkt aan homofilie, en Regterschot die wat meer tijd genomen heeft en een doordachte column schrijft.
Ik verwacht meer van Wilfried.
 
Mooie column op nu.nl. En realistisch ook, denk ik.
Het punt van medelijden is bereikt.

Maar, er zullen altijd mensen zijn die zout in de wonden blijven strooien en genieten van de pech van PSV.
En dat neem ik ze niet kwalijk. Als het ajaks, Vitesse, Feyenoord of Twente was geweest, had ik me ook doodgelachen. Om AZ had ik ook pret (retteketet!)...
Dus de negatieve columns zullen de overhand wel houden, vooralsnog.
 
Het punt van medelijden is bereikt.

Maar, er zullen altijd mensen zijn die zout in de wonden blijven strooien en genieten van de pech van PSV.
En dat neem ik ze niet kwalijk. Als het ajaks, Vitesse, Feyenoord of Twente was geweest, had ik me ook doodgelachen. Om AZ had ik ook pret (retteketet!)...
Dus de negatieve columns zullen de overhand wel houden, vooralsnog.

Ik heb het ervaren als de columnist op nu.nl
Dat de media en dus de massa zich liever achter de winnaar of degene met succes schaart, is niets dan menselijk. Dat ik als fan zijnde de schoonheid van de gedeelde smart meer waardeer ook.
 
Laatst bewerkt:
Het punt van medelijden is bereikt.

Maar, er zullen altijd mensen zijn die zout in de wonden blijven strooien en genieten van de pech van PSV.
En dat neem ik ze niet kwalijk. Als het ajaks, Vitesse, Feyenoord of Twente was geweest, had ik me ook doodgelachen. Om AZ had ik ook pret (retteketet!)...
Dus de negatieve columns zullen de overhand wel houden, vooralsnog.

Kritiek heb ik geen moeite mee, wel met journalisten die hun column gebruiken om hun eigen frustratie te botvieren.
 
Kritiek heb ik geen moeite mee, wel met journalisten die hun column gebruiken om hun eigen frustratie te botvieren.

Journalisten zoals er ook bij de NOS zitten.
Die nu dagelijks op de Herdgang rondsluipen, maar in 1992 afwezig waren op het Stadhuisplein bij de viering van onze 6e landstitel in 7 jaar.
Zo gefrustreerd was de NOS dat ze de A2 van Amsterdam naar Eindhoven niet meer konden vinden.
En het beste wat volgens Theo Maasen uit Amsterdam komt, namelijk de trein naar Eindhoven bevatte die dag ook al geen NOS (camera)lui.
Er lopen er sindsdien nog steeds een paar rond boven de grote sloot,-niet alleen bij de Telegraaf- die de periode 2000 t/m 2008 ook al niet geheel zonder psychische schade zijn doorgekomen.
Zoals de goede luisteraar, kijker of lezer wekelijks bemerkt.;)
 
Slappe teksten van een slappe man (Brands).
Ongelooflijk hoe hij en Sanders zich soms in de media presenteren.
De lat moet omhoog! En als deze selectie die verwachting niet kan waarmaken, heeft de leiding gefaald.
 
PSV houdt rekening met degradatievoetbal

http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/psv/22126428/__PSV_denkt_zelfs_aan_degradatie__.html

Programma

PSV wacht een zwaar programma. Voor de winterstop spelen de Eindhovenaren nog uit bij FC Utrecht (7e plaats) en thuis tegen ADO Den Haag (15e).

:eek: Zwaar programma... de 7e plaats en de 15e plaats is al een zwaar programma...:oops:
<!-- RSPEAK_STOP -->

Die wedstrijden gewoon winnen en dan beginnen ze over 'rekening houden met weer een jaar Europa League'
 
Laatst bewerkt:
Die wedstrijden gewoon winnen en dan beginnen ze over 'rekening houden met weer een jaar Europa League'

Ze lullen ook maar wat joh. Gewoon even blijven ademhalen tot de winterstop. Lekker met z'n allen naar een warm eiland en opnieuw beginnen. Als het kan hier en daar wat (bruikbare) ervaring aan de selectie toevoegen. Verder hopen dat Wijnaldum en Schaars snel weer aansluiten.
 
Journalisten zoals er ook bij de NOS zitten.
Die nu dagelijks op de Herdgang rondsluipen, maar in 1992 afwezig waren op het Stadhuisplein bij de viering van onze 6e landstitel in 7 jaar.
Zo gefrustreerd was de NOS dat ze de A2 van Amsterdam naar Eindhoven niet meer konden vinden.
En het beste wat volgens Theo Maasen uit Amsterdam komt, namelijk de trein naar Eindhoven bevatte die dag ook al geen NOS (camera)lui.
Er lopen er sindsdien nog steeds een paar rond boven de grote sloot,-niet alleen bij de Telegraaf- die de periode 2000 t/m 2008 ook al niet geheel zonder psychische schade zijn doorgekomen.
Zoals de goede luisteraar, kijker of lezer wekelijks bemerkt.;)

Pfff, kritisch zijn is goed, maar wat heeft het nu voor zin om 21 jaar oude koeien uit de sloot te halen?
 
Ze lullen ook maar wat joh. Gewoon even blijven ademhalen tot de winterstop. Lekker met z'n allen naar een warm eiland en opnieuw beginnen. Als het kan hier en daar wat (bruikbare) ervaring aan de selectie toevoegen. Verder hopen dat Wijnaldum en Schaars snel weer aansluiten.

Precies, helemeaal mee eens.
 
Terug
Bovenaan Onderaan