Cody Gakpo (A)

Precies. Bij CL blijft Gakpo, daarom is die pot om meerdere redenen van belang. Cody gaat bij CL echt niet naar het zinkende schip van Ten Hag
- Gakpo die wellicht blijft
- Flinke zak geld
- Zonder problemen nog een paar goede investeringen kunnen doen.

Wedstrijd van het seizoen. Je zult het hele seizoen geconfronteerd blijven worden met of je deze wedstrijd wel of niet gewonnen hebt.
 
Laatst bewerkt:
- Gakpo die wellicht blijft
- Flinke zak geld
- Zonder problemen nog een paar goede investeringen kunnen doen.

Wedstrijd van het seizoen. Je zult het hele seizoen geconfronteerd blijven met of je deze wedstrijd wel of niet gewonnen hebt.
Ruud gaf het zelf al aan. Dit wordt de sleutelpot die het seizoen gaat bepalen voor psv...

En het duurt nog lang tot volgende week.. pfff
 
  • Droevig
Reactions: DrJ
Ze verzieken een toch al doodzieke markt met die belachelijke bedragen die ze neerleggen voor spelers.
Ik snap het wel. United is qua wereldwijde achterban altijd de grootste club van de wereld geweest. Ze hebben een roemrijke historie. Domineerde in Engeland onder Ferguson. En nu moeten ze lijdzaam toezien hoe de 2e club van de stad door oliedollars de boel heeft overgenomen. Dan moet je wel alles in de strijd gooien om proberen bij te blijven. Als je spelers niet kunt bewegen om voor de club te spelen dan moet je er veel geld tegenaan gooien. Want dat hebben ze nog steeds
 
PSV zou als Gakpo niet gaat hem weer een nieuw, verbeterd contract willen laten tekenen. Ik snap eerlijk gezegd niet waarom. Hij zal al bij de grotere verdieners zitten, en heeft nog een vierjarig contract. Volgende zomer of zelfs de zomer daarna verkopen met dit contract biedt prima de mogelijkheid om een hoge transfersom te vragen. Als Gakpo niet gaat, dan is het omdat bij PSV blijven op het moment blijkbaar voor hemzelf beter past. Wat heeft PSV te winnen met hem dan een nog beter contract aanbieden? Moeten we zo dankbaar zijn mocht hij bij ons armzalige clubje willen blijven, dat we hem op onze blote knietjes een extra zak geld moeten geven? Ik snap het oprecht niet.
 
Moeten we zo dankbaar zijn mocht hij bij ons armzalige clubje willen blijven, dat we hem op onze blote knietjes een extra zak geld moeten geven? Ik snap het oprecht niet.
Ik heb dit gevoel zo vaak bij PSV. Ook die clausule in dat contract van Sangaré die niet verhoogd wordt maar alleen maar een jaar uitgesteld. Ik sta er niet meer van te kijken en de smoesjescultuur is ook onze club aan het vervullen. Waarom Ajax dit soort dingen niet gebeurd, daar zijn honderden goeie redenen voor te vinden. Het zal wel. Maar ik neem aan dat ze hem inderdaad nog meer geld willen geven. Een andere reden kan ik niet bedenken.
 
PSV zou als Gakpo niet gaat hem weer een nieuw, verbeterd contract willen laten tekenen. Ik snap eerlijk gezegd niet waarom. Hij zal al bij de grotere verdieners zitten, en heeft nog een vierjarig contract. Volgende zomer of zelfs de zomer daarna verkopen met dit contract biedt prima de mogelijkheid om een hoge transfersom te vragen. Als Gakpo niet gaat, dan is het omdat bij PSV blijven op het moment blijkbaar voor hemzelf beter past. Wat heeft PSV te winnen met hem dan een nog beter contract aanbieden? Moeten we zo dankbaar zijn mocht hij bij ons armzalige clubje willen blijven, dat we hem op onze blote knietjes een extra zak geld moeten geven? Ik snap het oprecht niet.
Ik snap uberhaupt niet dat je miljoenen krijgt voor tegen een balletje kunnen trappen, maar dat is een ander verhaal. ;)
Maar je hebt gelijk. Hij zal al wel grootverdiener zijn en als hij slim is blijft hij sowieso nog een jaar.
Want die tijd heeft hij nodig om rijp te worden voor een buitenland avontuur op topniveau.
 
PSV zou als Gakpo niet gaat hem weer een nieuw, verbeterd contract willen laten tekenen. Ik snap eerlijk gezegd niet waarom. Hij zal al bij de grotere verdieners zitten, en heeft nog een vierjarig contract. Volgende zomer of zelfs de zomer daarna verkopen met dit contract biedt prima de mogelijkheid om een hoge transfersom te vragen. Als Gakpo niet gaat, dan is het omdat bij PSV blijven op het moment blijkbaar voor hemzelf beter past. Wat heeft PSV te winnen met hem dan een nog beter contract aanbieden? Moeten we zo dankbaar zijn mocht hij bij ons armzalige clubje willen blijven, dat we hem op onze blote knietjes een extra zak geld moeten geven? Ik snap het oprecht niet.
Zoals gezegd. Gakpo nog 1 seizoen behouden. Een ander scenario is CL en na de winter el. Kans dat Gakpo dan tussentijds verkocht kan worden. Er zal veel afhangen of we ons plaatsen voor CL. Spannende week..
 
Voor de believers onder ons dat ie blijft, het schijnt dat Cody persoonlijk al rond is met ManU dan is as woe zijn laatste wedstrijd voor PSV. Wel sportief van Cody dat hij nog mee wil helpen om de CL te halen. donderdag/ vrijdag is het zoals RE schrijft kogeltje rond. 50miljoen voor een opgeleide jeugdspeler is een groot succes. De opleiding gaat zijn vruchten afwerpen genoeg nieuwe kas krakers op de rol: Madueke,Bakayoko,Vertessen,Saibari,Ledzema,Teze,Obispo JDJ is hopelijk ook al persoonlijk rond met zijn vervanger.
 
Voor de believers onder ons dat ie blijft, het schijnt dat Cody persoonlijk al rond is met ManU dan is as woe zijn laatste wedstrijd voor PSV. Wel sportief van Cody dat hij nog mee wil helpen om de CL te halen. donderdag/ vrijdag is het zoals RE schrijft kogeltje rond. 50miljoen voor een opgeleide jeugdspeler is een groot succes. De opleiding gaat zijn vruchten afwerpen genoeg nieuwe kas krakers op de rol: Madueke,Bakayoko,Vertessen,Saibari,Ledzema,Teze,Obispo JDJ is hopelijk ook al persoonlijk rond met zijn vervanger.
Vertel eens hoe je aan die wijsheid komt dan…? Wel zo handig als je interessant gaat lopen doen met zulke info…
 
Ik snap uberhaupt niet dat je miljoenen krijgt voor tegen een balletje kunnen trappen, maar dat is een ander verhaal. ;)
Maar je hebt gelijk. Hij zal al wel grootverdiener zijn en als hij slim is blijft hij sowieso nog een jaar.
Want die tijd heeft hij nodig om rijp te worden voor een buitenland avontuur op topniveau.
Hij zit al op zijn top. Gewoon verkopen nu het nog kan.
 
Zoals gezegd. Gakpo nog 1 seizoen behouden. Een ander scenario is CL en na de winter el. Kans dat Gakpo dan tussentijds verkocht kan worden. Er zal veel afhangen of we ons plaatsen voor CL. Spannende week..
Is persoonlijk al akkoord dus die spanning rond Cody valt wel mee.
 
Vertel eens hoe je aan die wijsheid komt dan…? Wel zo handig als je interessant gaat lopen doen met zulke info…
Gewoon wijsheid van reguliere nieuws berichten

Persoonlijk akkoord
Gakpo zelf is op een medische keuring na al zo goed is rond, meldt Rik Elfrink. Zijn zaakwaarnemers zouden al hebben geluisterd naar mogelijke voorwaarden en daar konden ze zich wel in vinden. Het is de komende dagen dus wachten of er een officieel een bod komt of dat hij akkoord gaat me een nieuw contract.

 
Terug
Bovenaan Onderaan