Cody Gakpo (A)

Ik zou voor een club (en trainer) kiezen die hem mét zijn hoofd omhoog laat spelen. Pas dan wordt het een echte klasbak.
 
Mijn verwachting lijkt uit te gaan komen. PSV heeft Gakpo als volgende financiële klapper op de rol staan. Gakpo zal uit respect voor PSV verlengen zodat PSV veel geld kan vragen. Ik denk dat deze stap voor hem te groot zal zijn en het zal veel banken worden, maar ja.


Zal me niks verbazen als clubs als Man C en Liverpool hem snel weer uitlenen. Als-ie al de absolute top haalt, dan heeft-ie zeker nog drie seizoenen nodig in een zware competitie.
 
Zal me niks verbazen als clubs als Man C en Liverpool hem snel weer uitlenen. Als-ie al de absolute top haalt, dan heeft-ie zeker nog drie seizoenen nodig in een zware competitie.
Dat hoop je dan ja. Hij gaat spelers als Salah, Mane, Jota, Foden, Graelish en Mahrez er niet uit spelen. PSV is hem wel kwijt dan. Denk niet dat ze hem dan nog een seizoen bij ons gaan stallen. Die moet dan aan de intensiteit van de PL gaan wennen.
 
Cody moet uitkijken dat hij niet deze zomer naar een club gaat waar hij geen speeltijd krijgt. Dan kan hij het WK op zn buik schrijven door de zware concurrentie, en heeft hij zijn hele momentum vergooid.

Verder vooral eens met Welt dat Cody met zn kop omhoog moet spelen. Dan is hij vele malen beter.
 
Leuk allemaal en goed voor de transferwaarde maar hij mag het wel eens gaan laten zien. Het is geen Kezman, van Nistelrooij, Robben of een Mertens. Wanneer gaat hij beslissend worden? Leuk dat etiketje talent maar schiet ons maar eens een keer voorbij Ajax of Feyenoord.
Speelde hij niet als spits tegen Ajax? Dat is gewoon echt een 'mankement', daar past hij niet. Schmidt wil dat alleen niet zien..
 
Laat hem alsjeblieft nog minimaal een extra seizoen bij PSV voetballen. Gakpo heeft alles om te slagen, maar nu al naar een topclub is echt te vroeg. Zou zo zonde zijn.
Niet als hij 60 miljoen oplevert. Wat John nooit voor elkaar krijg, overigens.
 
Worden bij Liverpool spelers individueel beter? Ik vind Liverpool altijd een beetje een machine. Een goed collectief.
Zeker. Salah was goed, maar geen wereldtop daarvoor bij Roma. Spelers als Mane en Van Dijk kwamen van Southampton en zijn nu wereldtop. Wijnaldum kende daar ook zijn beste tijden. Of zo'n Henderson. Helemaal niet zo bijzonder, tot Klopp kwam. Roberson, Alexander Arnold etc. Klopp kan als geen ander een collectief smeden waarin spelers kunnen groeien.
 
Zeker. Salah was goed, maar geen wereldtop daarvoor bij Roma. Spelers als Mane en Van Dijk kwamen van Southampton en zijn nu wereldtop. Wijnaldum kende daar ook zijn beste tijden. Of zo'n Henderson. Helemaal niet zo bijzonder, tot Klopp kwam. Roberson, Alexander Arnold etc. Klopp kan als geen ander een collectief smeden waarin spelers kunnen groeien.
En wie zou hij daar nu uit de basis spelen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan