Cody Gakpo (A)

Er is hier kritiek genoeg op oranje. Dan mag hier ook iets van gezegd worden, lijkt me? Artsen zat toch?

Maar wat brengt een (bijzonder) goede arts een land als Qatar? Wat dat betreft lift zo'n man waarschijnlijk wel de zorg daar in zijn vakgebied omhoog, wil je dat dan ook afstraffen? (geen idee hoe toegankelijk de zorg daar is voor abdel met de pet).
 
Maar wat brengt een (bijzonder) goede arts een land als Qatar? Wat dat betreft lift zo'n man waarschijnlijk wel de zorg daar in zijn vakgebied omhoog, wil je dat dan ook afstraffen? (geen idee hoe toegankelijk de zorg daar is voor abdel met de pet).
Die zit daar waarschijnlijk een vorstelijk salaris te verdienen met het opereren van rijke Qatari. Verwacht ik.
 
Leuk interview met onze held. Bedachtzame jongen. Al gaat het wel wat veel over geloof. Zoals jullie weten, niet zo mijn ding.

Even met in cognito lezen:

PSV-blikvanger Cody Gakpo openhartig over zijn geloof, zijn leven en het voetbal

 
  • Leuk
Reactions: IPF
Leuk interview met onze held. Bedachtzame jongen. Al gaat het wel wat veel over geloof. Zoals jullie weten, niet zo mijn ding.

Even met in cognito lezen:

PSV-blikvanger Cody Gakpo openhartig over zijn geloof, zijn leven en het voetbal


Ik heb ook weinig met geloof, maar ik vind het wel mooi dat het geloof mensen kan helpen in moeilijke tijden, zoals bij Gakpo het geval is.
 
Leuk interview met onze held. Bedachtzame jongen. Al gaat het wel wat veel over geloof. Zoals jullie weten, niet zo mijn ding.

Even met in cognito lezen:

PSV-blikvanger Cody Gakpo openhartig over zijn geloof, zijn leven en het voetbal

Ook op incognito krijg ik een 'alleen voor abonnees' :(
 
Gakpo is eigenlijk een speler waar je als PSV'er alleen maar van kan houden. Vanaf de F bij ons, heeft een bloedhekel aan Ajax en geeft al jaren alles voor de club. Al speelt hij hier misschien 4 jaar op hoog niveau, gun ik hem een standbeeld naast onze Luuk.
 
Jippie!
Gakpo gaat bijtekenen.
Tot 2026.
Leuk allemaal en goed voor de transferwaarde maar hij mag het wel eens gaan laten zien. Het is geen Kezman, van Nistelrooij, Robben of een Mertens. Wanneer gaat hij beslissend worden? Leuk dat etiketje talent maar schiet ons maar eens een keer voorbij Ajax of Feyenoord.
 
Jammer dat Gakpo niet mee deed vanmiddag. Hadden we goed kunnen gebruiken. Wat had die vandaag geen 1x gezien
 
Leuk allemaal en goed voor de transferwaarde maar hij mag het wel eens gaan laten zien. Het is geen Kezman, van Nistelrooij, Robben of een Mertens. Wanneer gaat hij beslissend worden? Leuk dat etiketje talent maar schiet ons maar eens een keer voorbij Ajax of Feyenoord.
Laatste stap moet inderdaad komen. Het lijkt erop dat hij na die blessure minder is dan bij de start van het seizoen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan