Cody Gakpo (A)

Die draait ze helemaal gek, let maar op. Begint zijn acties, en niemand weet waar het heen gaat, inclusief hemzelf. Niet te voorspellen, niet te verdedigen.
Dit ja, en na 5 mislukte acties ben je in slaap gesust en weet ie ineens wel de bal mee te nemen.
 
Maar ook dat men het niet riskeert, omdat je niet wil dat hij er vervolgens weken uit ligt.
Dat ligt eraan wat hij heeft. Omdat het maar een week duurt verwacht ik dat hij een "ijsbeentje" heeft gehad. Is een spierkneuzing in het bovenbeen. Vaak ontstaat deze door een ongelukkige harde botsing.
 
Hij heeft in de wedstrijd een blessure opgelopen, maar wel doorgevoetbald toch? Ik gok op 'geen risico's"en dat het meevalt.
Hij is gewisseld dus, zijn laatse actie was het doelpunt. Ik ga er niet vanuit dat het tijdens het maken van het doelpunt of het juichen is geweest, dus zal het waarschijnlijk wel meevallen.
 
Is er al meer bekend of Gakpo zondag mee kan doen tegen AZ?
 
Is er al meer bekend of Gakpo zondag mee kan doen tegen AZ?
Laatste 'nieuws' is van 24u geleden

 
  • Leuk
Reactions: IPF
Laatste 'nieuws' is van 24u geleden

Misschien gewoon maar een potje missen en dan er weer helemaal fit staan.

Ik vraag me wel af wat men onder een lichte blessure verstaat. Ik zou denken een weekje uitgeschakeld. Pröpper is er al weken niet met een lichte blessure. Optimistische lui bij de medische staf? Niet zo gek dat MvB daar gek van werd! ;)
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Misschien gewoon maar een potje missen en dan er weer helemaal fit staan.

Ik vraag me wel af wat men onder een lichte blessure verstaat. Ik zou denken een weekje uitgeschakeld. Pröpper is er al weken niet met een lichte blessure. Optimistische lui bij de medische staf? Niet zo gek dat MvB daar gek van werd! ;)
Ik denk eerder dat de medische staf gek werd van Van Bommel. :cautious: :maniac:
 
Ja oké maar heb je nieuws over zijn herstel??

Geen betrouwbaar nieuws, dus ga maar uit van een twijfelgeval voor zaterdag. Of bespaar je de teleurstelling dan en ga er vanuit dat ie de wedstrijd mist, of in ieder geval niet zal starten.

Schmidt zal vrijdag vast nog wel met een update komen, waarschijnlijk 'dat bekijken we morgen'.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Terug
Bovenaan Onderaan