Cody Gakpo (A)

Denk het niet, Cody zou absoluut basisspeler worden

Ja? Je komt daar binnen zonder krediet en mits voor een hoge prijs ook geen financieel krediet om te spelen. Je bent pas net international en je ervaring is Eredivisie + Europa League. Je moet ook nog maar wennen aan het niveau. Krijg je een kans, dan moet je er meteen staan of een concurrent neemt je plek weer over. Ik hen Gakpo erg hoog zitten hoor, maar met zijn betrekkelijk gelimiteerde ervaring al basis bij de wereldtop is wat voorbarig.
 
Ja? Je komt daar binnen zonder krediet en mits voor een hoge prijs ook geen financieel krediet om te spelen. Je bent pas net international en je ervaring is Eredivisie + Europa League. Je moet ook nog maar wennen aan het niveau. Krijg je een kans, dan moet je er meteen staan of een concurrent neemt je plek weer over. Ik hen Gakpo erg hoog zitten hoor, maar met zijn betrekkelijk gelimiteerde ervaring al basis bij de wereldtop is wat voorbarig.
Hij scheen al te schrikken van Oranje.
 
Ja? Je komt daar binnen zonder krediet en mits voor een hoge prijs ook geen financieel krediet om te spelen. Je bent pas net international en je ervaring is Eredivisie + Europa League. Je moet ook nog maar wennen aan het niveau. Krijg je een kans, dan moet je er meteen staan of een concurrent neemt je plek weer over. Ik hen Gakpo erg hoog zitten hoor, maar met zijn betrekkelijk gelimiteerde ervaring al basis bij de wereldtop is wat voorbarig.
Heb jij tijdens het ek die andere Bayern sterren gezienen vergane glorie en arrogantie (Coman). Binnen no time is Cody daar basisspeler en de grote ster van het elftal.
 
Cody is een super intelligente en verstandige jongen en komt uit een goed nest waarbij zijn vader hem erg goed begeleidt. Ik geloof niet dat deze jongen als een nobody en zonder enige prijs of mooie statistieken enz bij een Bayern gaat tekenen. Lille is echter een ander verhaal: zij geven de talenten een kans, je speelt in een betere competitie en het is een betere springplank dan PSV. 2 jaar Lille en goed presteren en je speelt daarna bij een Tottenham of Liverpool enz.
 
Cody is een super intelligente en verstandige jongen en komt uit een goed nest waarbij zijn vader hem erg goed begeleidt. Ik geloof niet dat deze jongen als een nobody en zonder enige prijs of mooie statistieken enz bij een Bayern gaat tekenen. Lille is echter een ander verhaal: zij geven de talenten een kans, je speelt in een betere competitie en het is een betere springplank dan PSV. 2 jaar Lille en goed presteren en je speelt daarna bij een Tottenham of Liverpool enz.

Ik ben het met alles eens wat je zegt. Toch vraag ik me af of hij ondanks dat alles niet toch voor Bayern zou kiezen, aangezien dat meer aanspreekt dan Lille. Dat heeft toch heel vaak de voorkeur. Ik laat me verrassen. Ik geloof bij Gakpo wel dat er een beetje gezond verstand bij zit.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
C
Ik ben het met alles eens wat je zegt. Toch vraag ik me af of hij ondanks dat alles niet toch voor Bayern zou kiezen, aangezien dat meer aanspreekt dan Lille. Dat heeft toch heel vaak de voorkeur. Ik laat me verrassen. Ik geloof bij Gakpo wel dat er een beetje gezond verstand bij zit.
Als dat zo is blijft hij nog een jaar.
 

Cody Gakpo speelt zich op de radar bij Bayern München en Lille OSC​

link

Cody Gakpo keert volgende week terug bij PSV en weet zich in de belangstelling van een reeks grote clubs, waaronder Bayern München. De bedoeling van de Eindhovenaar is om nog minimaal een seizoen te blijven in de omgeving waar hij is opgegroeid, ondanks alle interesse.
 

Cody Gakpo speelt zich op de radar bij Bayern München en Lille OSC​

link

Cody Gakpo keert volgende week terug bij PSV en weet zich in de belangstelling van een reeks grote clubs, waaronder Bayern München. De bedoeling van de Eindhovenaar is om nog minimaal een seizoen te blijven in de omgeving waar hij is opgegroeid, ondanks alle interesse.
De risico's als je als jonge speler een stap te snel neemt is groot, bank, stilstand ontwikkeling en de impact daarvan is veel groter dan een jaar 'te laat' de overstap maken, zelfs al hik je tegen het volgende niveau aan kan je jezelf nog altijd verbeteren op het niveau daaronder.
 
De risico's als je als jonge speler een stap te snel neemt is groot, bank, stilstand ontwikkeling en de impact daarvan is veel groter dan een jaar 'te laat' de overstap maken, zelfs al hik je tegen het volgende niveau aan kan je jezelf nog altijd verbeteren op het niveau daaronder.
Absoluut, zelfs geroutineerde en bewezen spelers als Memphis en Donny van de Beek kwamen ondanks dikke transfervergoedingen op de bank terecht.
 

Cody Gakpo speelt zich op de radar bij Bayern München en Lille OSC​

link

Cody Gakpo keert volgende week terug bij PSV en weet zich in de belangstelling van een reeks grote clubs, waaronder Bayern München. De bedoeling van de Eindhovenaar is om nog minimaal een seizoen te blijven in de omgeving waar hij is opgegroeid, ondanks alle interesse.
Ik las het al ja, nog 1 seizoen blijven is wel heel erg snel voor iemand die nog voltallige basisklant is geweest, maar ja, zo gaat dat tegenwoordig.
 
Klopt, hij sloot later aan bij de groep. Ik denk alleen dat hij ook kwa karakter en persoonlijkheid zich moet ontwikkelen. Ik vond en vind hem nog te vlak ogen. Hij mag van mij, zeker na vorig seizoen en na een EK, wat dwingender worden op het veld.

Dat mag inderdaad wel, maar die tijd heeft hij ook nog wel. Competitie is immers nog niet eens begonnen. Ik denk dat hij ook nog een beetje moet wennen aan zijn nieuwe plek. Reserve (co) aanvoerder, en na Malens vertrek ook in principe de vedette. En international natuurlijk.

Afijn. Als hij dwingender speelt in een swingend team is leuk meegenomen. Maar ik verwacht vooral van hem dat hij opstaat als we wat minder spelen of als Madueke zijn dag niet heeft. Dàn moet hij het laten zien, daar gaat het vooral om. Als (co)aanvoerder, als vedette en als international
Verder in dit topic, aangezien het hier beter past:

Wat mij betreft heeft Cody gister zijn eerste echte kans gemist. Zoals ik eerder zei, als hij minder opvalt in een 3-0 of 4-0 gewonnen wedstrijd, heb ik geen problemen mee. Maar gister liep het niet, maar kreeg hij wel 2 mooie kansen. Kansen die Cody in topvorm genadeloos afmaakt, dat is zijn trademark. Gelukkig was de pot al gewonnen, en maakte Bruma nog een goaltje, maar dat maakt het niet minder dat ik nu voor het eerst vond dat hij tekort schoot.
 
Cody is later aangesloten, wellicht conditioneel net wat minder ver. Wat minder wedstrijden in de benen. Maar ook zijn status verandert. Men verwacht nu goals. Dat doet wat met je. Ook hij moet dus weer een stap zetten. Daarnaast is hij reserveaanvoerder gemaakt. Daar had ik wellicht mee gewacht, al ken ik zijn rol in de kleedkamer niet. Het legt in ieder geval meer druk op je. Cody moet eerst gewoon een stabiel seizoen spelen.
 
Cody is later aangesloten, wellicht conditioneel net wat minder ver. Wat minder wedstrijden in de benen. Maar ook zijn status verandert. Men verwacht nu goals. Dat doet wat met je. Ook hij moet dus weer een stap zetten. Daarnaast is hij reserveaanvoerder gemaakt. Daar had ik wellicht mee gewacht, al ken ik zijn rol in de kleedkamer niet. Het legt in ieder geval meer druk op je. Cody moet eerst gewoon een stabiel seizoen spelen.
Ik denk dat reserveaanvoerder wel slim was. Aanvoerder was to much. Maar reserve is wel een beloning voor zijn harde inzet en maak je hem ook belangrijk mee. Zodat hij ook niet makkelijk weggekaapt kan worden als er een grote club komt.

Vorig seizoen was die aardig stabiel. Nu moet en kan hij de stap maken naar dragende speler. Vind hem trouwens ook weer niet heel slecht. Dus ik denk dat hij na een paar wedstrijden dit echt wel gaat oppakken.
 
Ik denk dat reserveaanvoerder wel slim was. Aanvoerder was to much. Maar reserve is wel een beloning voor zijn harde inzet en maak je hem ook belangrijk mee. Zodat hij ook niet makkelijk weggekaapt kan worden als er een grote club komt.

Vorig seizoen was die aardig stabiel. Nu moet en kan hij de stap maken naar dragende speler. Vind hem trouwens ook weer niet heel slecht. Dus ik denk dat hij na een paar wedstrijden dit echt wel gaat oppakken.
Ik vind het vooralsnog erg matig. Zie bijna liever Vertessen.
 
Ik denk dat reserveaanvoerder wel slim was. Aanvoerder was to much. Maar reserve is wel een beloning voor zijn harde inzet en maak je hem ook belangrijk mee. Zodat hij ook niet makkelijk weggekaapt kan worden als er een grote club komt.

Vorig seizoen was die aardig stabiel. Nu moet en kan hij de stap maken naar dragende speler. Vind hem trouwens ook weer niet heel slecht. Dus ik denk dat hij na een paar wedstrijden dit echt wel gaat oppakken.
Ik weet niet of het echt helpt. Hij is er we trots op. We zullen zien of hij - net als Rosario - bezwijkt onder de band. Hopelijk niet. Schmidt lijkt er wel naar te streven zoveel mogelijk spelers per wedstrijd die band te laten dragen. Vaak 3 verschillende.
Ik vind het vooralsnog erg matig. Zie bijna liever Vertessen.
Ik zie elke wedstrijd echt nog wel mooie acties van Gakpo. Veel mooiere dan van Vertessen. Goaltjes, daar ontbreekt het vooralsnog aan (op die ene intikker na).
 
Terug
Bovenaan Onderaan