Cody Mathès Gakpo (M/A)

Mikasa

Internationale Legende
Aanslag? Was niet eens een overtreding 😝
2x zelfs, Antony-zonder-h en Beugelsdijk. Vreemd wel inderdaad dat Schmidt hem wel tegen Sparta in de basis zette.
Als Gakpo eerder terug was gekomen van z'n blessure en hij had de goede lijn doorgezet van voor de winterstop, kon Frankie niet om hem heen
Dat denk ik ook, maar ik ben bang dat we er niet achter gaan komen.

Kira

Routinier
Blijkbaar, maar wel vreemd als je ziet hoe veel er gewisseld wordt enzo.
Ja maar dat was tegen sparta ook. Denk dat Gakpo fitter werd geacht dan Malen. Verder waren er al veel blessures. Als Schmidt nog meer rouleert dan word hij al helemaal afgemaakt.

Sneeuwvlok2

Aanvoerder
Ja maar dat was tegen sparta ook. Denk dat Gakpo fitter werd geacht dan Malen. Verder waren er al veel blessures. Als Schmidt nog meer rouleert dan word hij al helemaal afgemaakt.
Tijdens de wedstrijd ook mank en gewoon terug de ijsbaan op. Tja het verstand is ver te zoeken amateur op alle gebieden momenteel.

Buitenspelgoal

Aanvoerder
Heel benieuwd of hij het tot de Oranje selectie gaat schoppen. Dat is helaas sowieso al wishful thinking met het kliekjes-selectiebeleid van De Boer, maar ik hoop het van harte. Lang geleden sinds ik zo'n mooie traptechniek heb gezien en ook op andere vlakken ontwikkeld hij zich goed. Iets met hard werken verslaat talent als talent niet hard werkt; Gakpo is de nieuwe grote parel uit de jeugdopleiding gebleken en hier zit een goed stel hersenen op. Zijn rendement mag stiekem nog wel een beetje omhoog, maar als Gakpo scoort is het eigenlijk bijna altijd een prachtig doelpunt. Zie hem ook geen overhaast keuzes maken en om wat voor reden dan ook blijft hij erg onder de radar. In het buitenland gaat het eigenlijk zelden over hem, op wat loze geruchten na van subtop clubs. Volgend seizoen dus hopelijk weer een mooi seizoen van hem. Momenteel mijn favoriete selectiespeler.

Ongezouten

Assistent Bondscoach
Heel benieuwd of hij het tot de Oranje selectie gaat schoppen. Dat is helaas sowieso al wishful thinking met het kliekjes-selectiebeleid van De Boer, maar ik hoop het van harte. Lang geleden sinds ik zo'n mooie traptechniek heb gezien en ook op andere vlakken ontwikkeld hij zich goed. Iets met hard werken verslaat talent als talent niet hard werkt; Gakpo is de nieuwe grote parel uit de jeugdopleiding gebleken en hier zit een goed stel hersenen op. Zijn rendement mag stiekem nog wel een beetje omhoog, maar als Gakpo scoort is het eigenlijk bijna altijd een prachtig doelpunt. Zie hem ook geen overhaast keuzes maken en om wat voor reden dan ook blijft hij erg onder de radar. In het buitenland gaat het eigenlijk zelden over hem, op wat loze geruchten na van subtop clubs. Volgend seizoen dus hopelijk weer een mooi seizoen van hem. Momenteel mijn favoriete selectiespeler.
En ondanks dat we zoveel talentvolle aanvallers hebben, kost het toch zoveel moeite om tot scoren te komen. De spelers missen niet alleen te vaak, maar denk dat er met een andere tactiek veel meer uit te halen zou zijn.

• Leuk
Reactions: IPF

Kruspe

Administrator
Administrator
En ondanks dat we zoveel talentvolle aanvallers hebben, kost het toch zoveel moeite om tot scoren te komen. De spelers missen niet alleen te vaak, maar denk dat er met een andere tactiek veel meer uit te halen zou zijn.
Zo moeilijk lijkt het me idd niet:

Gakpo-----Malen----Madueke
----------------Götze------------------
-------Sangaré--Rosario---------

Ik erger me echt kapot aan Zahavi. Soms een prachtige goal uit dode spelmomenten, maar het gaat allemaal zo traag met zo weinig balcontrole. Vermoeiend. Neem daarbij dat Malen ook gewoon z'n eigen wedstrijd speelt en niet alleen veel balverlies lijdt, maar ook veel kansen mist en je ziet dat ondanks al het talent je alsnog moet vechten voor een tweede plaats.

Bovenaan Onderaan