Cody Gakpo (A)

10 klassen beter dan belastingontduikerontwijker babel (nee, heeft geen bal met zn voetbalkwaliteiten te maken, maar ik houd nou eenmaal van alliteraties) in ieder geval.
Jong Oranje heeft hem nou ook niet meer nodig, dus gewoon doorschuiven naar het 1e nationale elftal. Heeft het nog meer verdiend dan Gravenberch, en die zou al standaard opgeroepen moeten worden (ipv Vilhena/strootman).
Precies. Lekker doorselecteren en een mooie combi van ervaren spelers en talent meenemen naar het EK. Komen echt wel wat goede spelers aan voor Oranje. De Babels, Strootmans en Promesjes kun je nu toch wel laten gaan.
 
Precies. Lekker doorselecteren en een mooie combi van ervaren spelers en talent meenemen naar het EK. Komen echt wel wat goede spelers aan voor Oranje. De Babels, Strootmans en Promesjes kun je nu toch wel laten gaan.
Oef, hebben we ook nog meerdere van die drie. Geen wonder dat Nederland nooit wat wint. :sneaky:
 
Grappig om de eerste paar post van dit topic te lezen. Mooi voorbeeld dat de ontwikkeling van jonge spelers moeilijk te voorspellen is. In begin vond ik het ook wel een aardige speler, maar als je ziet hoe hij zich ontwikkeld!
 
Wat mij vooral bij hem opvalt is dat hij zijn ballen kiezelhard en laag op doel kan schieten. Bij de meeste spelers gaan snelheid en hoogte hand-in-hand, maar de doelpunten van Gakpo zijn vrijwel altijd hard, laag en zuiver...
 
Wat mij vooral bij hem opvalt is dat hij zijn ballen kiezelhard en laag op doel kan schieten. Bij de meeste spelers gaan snelheid en hoogte hand-in-hand, maar de doelpunten van Gakpo zijn vrijwel altijd hard, laag en zuiver...

Is toch mooi, man. Dit kan zo maar de voorhoede van Oranje zijn (in een 4-3-3): Memphis, Malen, Gakpo. Als we even een béétje een oogje dichtknijpen bij Malen, alle drie jeugdproducten van PSV. Alle drie klasbakken, wat mij betreft.
Maargoed, Frank zal wel weer liever die paarse suikerspin opstellen dan een PSV'er.
 
Is toch mooi, man. Dit kan zo maar de voorhoede van Oranje zijn (in een 4-3-3): Memphis, Malen, Gakpo. Als we even een béétje een oogje dichtknijpen bij Malen, alle drie jeugdproducten van PSV. Alle drie klasbakken, wat mij betreft.
Maargoed, Frank zal wel weer liever die paarse suikerspin opstellen dan een PSV'er.
Wij hanteren voor Malen dezelfde criteria als Ajax voor Frenkie en haar jeugdspelers natuurlijk. Is dus gewoon eigen jeugd die Malen ;)
 

Perez ook positief!!!
Wel jammer dat Perez hem dan inschaalt in de poule met Promes en Babel. Dat zijn nu bij uitstek spelers die kwalitatief beduidend minder zijn namelijk.
 

Perez ook positief!!!
Nice, ik vind hem ook iets 'slimmer' spelen dan Bergwijn. Ben benieuwd.
Wel jammer dat Perez hem dan inschaalt in de poule met Promes en Babel. Dat zijn nu bij uitstek spelers die kwalitatief beduidend minder zijn namelijk.
Mjaw, opzich bedoeld hij meer die 'pool' waaruit F. de Boer selecteert. Promes begrijp ik dan nog wel. Die heeft voor de gros van de coaches/publiek wel een gelijkwaardige/hogere status dan Gakpo. Maar wij weten gelukkig wel beter ;)

Babel vind ik echt een wonder dat hij in die 'poole' zit. Beperkte speler. Maar goed hij liet wel zien soms bruikbaar te zijn voor het NL-elftal. Dus opzich niet gek dat Perez hem noemt. Want feitelijk zit hij in de 'pool' van de Boer. Of dat terecht is? Denk het ook niet.
 
Lekker hoor, goed bezig. Ik heb het idee dat het nog een beetje een verborgen pareltje is, dat nog niet op veel radars is verschenen. Het is ook niet echt een speler die daadwerkelijk opvalt binnen (en ook buiten) de lijnen. Want als het ergens over talent en PSV gaat, hoor je als eerste Ihattaren gevolgd door Malen. Alleen maar mooi, zo kan hij een beetje zonder veel druk zichzelf blijven ontwikkelen.

Kan onze John hem straks voor het eerste beste bod van 20 miljoen verkopen, omdat het zo'n goede jongen uit eigen stad is.
 
Lekker hoor, goed bezig. Ik heb het idee dat het nog een beetje een verborgen pareltje is, dat nog niet op veel radars is verschenen. Het is ook niet echt een speler die daadwerkelijk opvalt binnen (en ook buiten) de lijnen. Want als het ergens over talent en PSV gaat, hoor je als eerste Ihattaren gevolgd door Malen. Alleen maar mooi, zo kan hij een beetje zonder veel druk zichzelf blijven ontwikkelen.

Kan onze John hem straks voor het eerste beste bod van 20 miljoen verkopen, omdat het zo'n goede jongen uit eigen stad is.
"We gunden hem een stap voor een lagere transfersom omdat hij voor zolang had bijgetekend."
 
  • Hahaha!
Reactions: IPF
Lekker hoor, goed bezig. Ik heb het idee dat het nog een beetje een verborgen pareltje is, dat nog niet op veel radars is verschenen. Het is ook niet echt een speler die daadwerkelijk opvalt binnen (en ook buiten) de lijnen. Want als het ergens over talent en PSV gaat, hoor je als eerste Ihattaren gevolgd door Malen. Alleen maar mooi, zo kan hij een beetje zonder veel druk zichzelf blijven ontwikkelen.

Kan onze John hem straks voor het eerste beste bod van 20 miljoen verkopen, omdat het zo'n goede jongen uit eigen stad is.

"We gunden hem een stap voor een lagere transfersom omdat hij voor zolang had bijgetekend."
Setje echte Nederlanders, mooi nieuws en nog zeiken :rolleyes:
 
Terug
Bovenaan Onderaan