Cody Gakpo (A)

Ik wil als een grote fan van Cody geen Perzische roet in jullie stamppot gooien maar dit soort statistieken zeggen niet heel veel. De Bruyne staat op nummer 8.. In wat voor competitie doet hij al die dingen? En Neymar op 1, met PSG in de Franse competitie… Leuk voor ons, dat dan weer wel.
 
Ik wil als een grote fan van Cody geen Perzische roet in jullie stamppot gooien maar dit soort statistieken zeggen niet heel veel. De Bruyne staat op nummer 8.. In wat voor competitie doet hij al die dingen? En Neymar op 1, met PSG in de Franse competitie… Leuk voor ons, dat dan weer wel.
Klopt, het aantal competities die ze meerekenen is arbitrair. Nu doen ze top 7, maar de PL heeft niks te maken met de ED, of zelfs de L1. Bovendien zeggen statestieken ook niet vreselijk veel na slechts 7 wedstrijden. Toch is het leuk. Het hoort ook gewoon bij het ophypen van onze spelers, en niet genoegen nemen met 25 miljoen. Niemand denk hier - of waar dan ook - dat Cody beter is dan dn Kev. Maar Cody's naam langs zien komen tussen zulke lui zal altijd helpen.

P.S. Vanuit wetenschappelijk oogpunt ben ik erg benieuwd wat Perzisch roet is. Ik doe nu al een paar jaar onderzoek naar de formatie van roet in verschillende vlammen, maar is dat in Perzie anders? :grin:
 
  • Hahaha!
Reactions: IPF
Ik wil als een grote fan van Cody geen Perzische roet in jullie stamppot gooien maar dit soort statistieken zeggen niet heel veel. De Bruyne staat op nummer 8.. In wat voor competitie doet hij al die dingen? En Neymar op 1, met PSG in de Franse competitie… Leuk voor ons, dat dan weer wel.

Dus... je zit altijd als een van de eersten (terecht) te klagen over het feit dat we onze spelers voor veel te lage bedragen verkopen. Is er eindelijk een hype statistiekje waardoor we Cody voor 80 miljoen kunnen gaan verkopen, ga jij het een beetje lopen downplayen... :maniac:
 
Dus... je zit altijd als een van de eersten (terecht) te klagen over het feit dat we onze spelers voor veel te lage bedragen verkopen. Is er eindelijk een hype statistiekje waardoor we Cody voor 80 miljoen kunnen gaan verkopen, ga jij het een beetje lopen downplayen... :maniac:
Ach, van iemand die op pagina 5 Gakpo slechts een aardig talent noemde had ik niets anders verwacht :cautious: :maniac:

(blijft leuk, ff oude pagina's lezen hoe we er ooit over dachten)
 
En dan niet alleen zijn man opzoeken en voorbij gaan, maar ook nog het overzicht bewaren om een vrije medespeler te vinden. Filmpje ziet er veelbelovend uit.

Als we dan toch bezig zijn... ga ik mezelf maar even quoten van de 1e pagina

Kan ik nog solliciteren bij John? Of moet ik mezelf bij Marcel melden?

Overigens ter verdediging van IPF : op diezelfde pagina had hij het wel over de nieuwe Robben :grin:
 
Eens. Hij oogt niet heel snel of wendbaar voor een buitenspeler. Dat is mede een reden waarom ik (nog) geen potentiële topspeler in hem zie. Als invaller vallen die mankementen niet zo op als de tegenstander al minder fit is.

Zijn sterkste punten vind ik toch wel zijn traptechniek en voorzet. Als invaller momenteel prima, maar voor de basis (vooralsnog) te licht.
En dan had je mij. Zoals altijd genuanceerd en analytisch :maniac:
 
Na Mauro :eek:;P

Gelukt :)
Throw back Tuesday 😁

Kun je nagaan hoe goed Mauro was. Gelukkig dat hij na zijn transitie als back nog van waarde is, anders was dat je reinste desinvestering geweest. Jongen al vanaf zijn 13e in Brazilië contact mee onderhouden voordat ie naar Nederland mocht komen officieel
 
Ik wil als een grote fan van Cody geen Perzische roet in jullie stamppot gooien maar dit soort statistieken zeggen niet heel veel. De Bruyne staat op nummer 8.. In wat voor competitie doet hij al die dingen? En Neymar op 1, met PSG in de Franse competitie… Leuk voor ons, dat dan weer wel.
Het zegt iig dat PSV er goed aan deed om een te lage bieding voor Gakpo af te wimpelen, en dat minder dan 45 miljoen niet eens overwogen moet worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan