Cody Gakpo (A)

Zo mooi om te zien hoe Cody de wedstrijd beleeft als hijzelf al gewisseld is. Stond meteen aan de lijn te juichen bij de goal van Simons en zocht na de wedstrijd iedereen even op. Is echt een aanvoerder geworden.
PSV speler EN PSV supporter. Held. Jammer dat de tijd er al lang niet meer naar is dat dit soort spelers voor altijd bij de club blijven en absolute legendes worden met 500+ wedstrijden in het eerste. Hij heeft ambities en terecht ook. Hopelijk nog een seizoen genieten. Ik heb goede hoop.
 
Zo mooi om te zien hoe Cody de wedstrijd beleeft als hijzelf al gewisseld is. Stond meteen aan de lijn te juichen bij de goal van Simons en zocht na de wedstrijd iedereen even op. Is echt een aanvoerder geworden.
En direct na de uitreiking de schaal bewust aan Benitez speelt, die naar PSV kwam om prijzen te winnen en in z'n eerste officiele wedstrijd voor PSV er direct een pakte, volgens mij de eerste in zijn professionele carrière.
 
Schijnt toch op een lijstje van Man United te staan, wordt een bedrag van ca 40 miljoen pond genoemd.
Mag hopen dat PSV besluit om pas te verkopen als de CL niet wordt gehaald.
 
Schijnt toch op een lijstje van Man United te staan, wordt een bedrag van ca 40 miljoen pond genoemd.
Mag hopen dat PSV besluit om pas te verkopen als de CL niet wordt gehaald.
Ten Hag is niet gek 40 miljoen is te goedkoop Martinez bedrag minimaal en verkopen die hap.
 
Schijnt toch op een lijstje van Man United te staan, wordt een bedrag van ca 40 miljoen pond genoemd.
Mag hopen dat PSV besluit om pas te verkopen als de CL niet wordt gehaald.
Alle Nederlandse topspelers staan daar op ene lijstje, want zo werkt het als een Nederlandse trainer bij een topclub aan de slag gaat. Nee, Cody gaat daar niet heen. Als hij al weg gaat zal hij mikken op een club die CL speelt.
 
40m pond is een grapje hoop ik trouwens…als Martinez voor 67m euro is gegaan dan Cody voor minstens 70…

Ik geloof ook niet dat PSV hem voor dat bedrag laat gaan (die 40m) gezien eerdere uitspraken deze transferperiode, en ja zo naïef ben ik nog wel dat ik die geloof.
 
Lijkt me duidelijk dat Cody weg is indien we geen CL halen. Hoop toch dat hij met oog op het WK gewoon blijft.
 
Lijkt me duidelijk dat Cody weg is indien we geen CL halen. Hoop toch dat hij met oog op het WK gewoon blijft.
Je kunt altijd nog in de winter gaan na een goed WK. Lijkt mij voor hem echt het handigst om te blijven. Al is het wel zo kortdag voor het WK nu dat ik denk dat hij er wel mee weg komt als hij nu ergens niet alles gaat spelen. Zoveel topaanvallers heeft Oranje niet. Memphis, Danjuma, Bergwijn en Gakpo kun je denk ik wel opschrijven, mits allemaal fit.
 
Ik vond het een vreemde opmerking van een van die analysten dat het PSV zijn doel is om Cody te verkopen.. We zijn toch geen fabriek?
 
Terug
Bovenaan Onderaan