Cody Gakpo (A)

Reguliere nieuwsberichten…”regulier” is schijnbaar nogal een rekbaar begrip…aangezien dit door niemand is gemeld afgezien van misschien wat oetlulletjes op Twitter en andere waardeloze tabloids…
Onze PSV expert en volger ED RE vind jij een outlul en onbekwaam. Oké we gaan het zien.
 
Zolang Elfrink geen 'Kogeltje rond ' tweet blijft ie..
Ja vervolgens komt onze sneeuwvlok met niet een tweede of derderangs nieuwsbron aanzetten maar een bron waarvan je je kunt afvragen of het wel iets van een rang heeft…nee ik ben helemaal overtuigd…🤣
 
Onze PSV expert en volger ED RE vind jij een outlul en onbekwaam. Oké we gaan het zien.
Je verdraait de boel…Rik heeft gezegd dat zijn zaakwaarnemer(s) een indicatie hebben gegeven over wat de persoonlijke voorwaarden zouden moeten zijn en dat dat geen probleem zal worden…maar blijkbaar ben je dan al “persoonlijk rond”…en als het al zo is dat je dan al “persoonlijk rond” bent dan zegt dat helemaal nog niets…
 
Vertel eens hoe je aan die wijsheid komt dan…? Wel zo handig als je interessant gaat lopen doen met zulke info…
Ja ik sprak net m’n een maat en zijn stiefbroer die heeft 5 jaar geleden bij Cody’s neef in de klas gezeten bij wiskunde 1x dus ja dan hoor je nog wel is wat, source: trust me bro.
 
Je verdraait de boel…Rik heeft gezegd dat zijn zaakwaarnemer(s) een indicatie hebben gegeven over wat de persoonlijke voorwaarden zouden moeten zijn en dat dat geen probleem zal worden…maar blijkbaar ben je dan al “persoonlijk rond”…en als het al zo is dat je dan al “persoonlijk rond” bent dan zegt dat helemaal nog niets…
Verdraaien…..de zakenwaarnemer doet random een indexatie afgeven wat de voorwaarden moeten zijn. Welkom in het sprookhjesbos.
 
Er zit zeker nog rek in bij m
Hij kan doorgroeien, maar niet meer bij PSV denk ik. De rek voor 'm bij psv is er grotendeels uit denk ik.
Hij heeft structureler wedstrijden op CL-niveau nodig en juist geen potjes meer tegen bijv. Emmen, Sparta, RKC, e.d...
Je carriere als profvoetballer duurt (slechts) ca. 10-15 jaar.
Als hij de wereldtop wil proberen te bereiken moet hij nu van omgeving/ omstandigheden wisselen om dat te beproeven.

Als hij levert tegen Rangers kan hij z'n CL wedstrijden mogelijk krijgen dit jaar. Dan is PSV deels in het voordeel tegen man utd. Blijft ie echter nog steeds zitten met eredivisie wedstrijden "tegen de kleintjes" die z'n ontwikkeling vervuilen.

Ik kan alleen maar hopen dat Cody dit volledige seizoen nog blijft....
Zolang er geen andere concurrent dan man utd om de hoek komt kijken.
 
Hij kan doorgroeien, maar niet meer bij PSV denk ik. De rek voor 'm bij psv is er grotendeels uit denk ik.
Hij heeft structureler wedstrijden op CL-niveau nodig en juist geen potjes meer tegen bijv. Emmen, Sparta, RKC, e.d...
Je carriere als profvoetballer duurt (slechts) ca. 10-15 jaar.
Als hij de wereldtop wil proberen te bereiken moet hij nu van omgeving/ omstandigheden wisselen om dat te beproeven.

Als hij levert tegen Rangers kan hij z'n CL wedstrijden mogelijk krijgen dit jaar. Dan is PSV deels in het voordeel tegen man utd. Blijft ie echter nog steeds zitten met eredivisie wedstrijden "tegen de kleintjes" die z'n ontwikkeling vervuilen.

Ik kan alleen maar hopen dat Cody dit volledige seizoen nog blijft....
Zolang er geen andere concurrent dan man utd om de hoek komt kijken.
Toch ook deels mee oneens, ook tegen de "kleintjes" is juist creativiteit, concentratie en inzet van spelers als Cody nodig om t kwaliteitsverschil naar kansen en doelpunten om te zetten. En daar leert ie evengoed van. T is nog niet dat ie wekelijks de absolute topper is. En ook bij topclubs moet hij sterk kunnen spelen tegen zwakkere en verdedigend ingestelde tegenhangers? Vaak is n open wedstrijd tegen n gelijkwaardige tegenstander makkelijker om te spelen voor n creative en technische speler als cody, dan n pot waarin t krachtsverschil groter is. 🤷‍♂️
 
Toch ook deels mee oneens, ook tegen de "kleintjes" is juist creativiteit, concentratie en inzet van spelers als Cody nodig om t kwaliteitsverschil naar kansen en doelpunten om te zetten. En daar leert ie evengoed van. T is nog niet dat ie wekelijks de absolute topper is. En ook bij topclubs moet hij sterk kunnen spelen tegen zwakkere en verdedigend ingestelde tegenhangers? Vaak is n open wedstrijd tegen n gelijkwaardige tegenstander makkelijker om te spelen voor n creative en technische speler als cody, dan n pot waarin t krachtsverschil groter is. 🤷‍♂️
"De kleintjes" in de premier league is toch wat anders dan "de kleintjes" in de Eredivisie...
 
PSV zou als Gakpo niet gaat hem weer een nieuw, verbeterd contract willen laten tekenen. Ik snap eerlijk gezegd niet waarom. Hij zal al bij de grotere verdieners zitten, en heeft nog een vierjarig contract. Volgende zomer of zelfs de zomer daarna verkopen met dit contract biedt prima de mogelijkheid om een hoge transfersom te vragen. Als Gakpo niet gaat, dan is het omdat bij PSV blijven op het moment blijkbaar voor hemzelf beter past. Wat heeft PSV te winnen met hem dan een nog beter contract aanbieden? Moeten we zo dankbaar zijn mocht hij bij ons armzalige clubje willen blijven, dat we hem op onze blote knietjes een extra zak geld moeten geven? Ik snap het oprecht niet.
Behalve wanneer dit voor Gakpo een argument is om toch te blijven.
Gewoon wijsheid van reguliere nieuws berichten

Persoonlijk akkoord
Gakpo zelf is op een medische keuring na al zo goed is rond, meldt Rik Elfrink. Zijn zaakwaarnemers zouden al hebben geluisterd naar mogelijke voorwaarden en daar konden ze zich wel in vinden. Het is de komende dagen dus wachten of er een officieel een bod komt of dat hij akkoord gaat me een nieuw contract.

Hmmm... (1) jammer als hij zou gaan, maar vooral (2) een wespennest. Waarom daaraan beginnen?
 
Eredivisiewedstrijden zie ik niet meer live. Heb geen ESPN meer. Vind het vaak zo slecht dat ik het zonde van me geld en tijd vind. Europees zie ik wel veel en daar valt Gakpo tegen. Dus een eerlijk beeld kan ik niet schetsen.
Vorig seizoen speelde Gakpo een aantal sterke wedstrijden in Europa, waaronder het tweeluik tegen Benfica. Vorig seizoen speler van het jaar en 7x speler van de week.

Dit seizoen daarentegen tegen Monaco twee keer heel zwak. Tegen Rangers was het voldoende, maar zeker niet goed.
 
Terug
Bovenaan Onderaan