Cody Gakpo (A)

Dan verkoop je weliswaar je kans op het kampioenschap, maar aan de andere kant, als er dan zeg 65 miljoen binnenkomt, heb je al meer geld binnengeharkt dan je met deelname CL zou doen; dat staat dan gelijk aan alle wedstrijden in de groepsfase winnen en de kwartfinale bereiken.
En en kan ook hè. Waarom niet kampioen worden met Gakpo en hem in de zomer voor een megabedrag verkopen?
Of Vega van Mexico. Zit nog bij een Mexicaanse club.

Het liefst Tzolis overnemen van Norwich (die nu aan Twente verhuurd is).
Die Tzolis die op de bank gehouden wordt door Misidjan? Mwah….
Opvolger hebben we al in huis, met El Ghazi
Die gedachte roept niet direct enthousiasme bij mij op.
 
En en kan ook hè. Waarom niet kampioen worden met Gakpo en hem in de zomer voor een megabedrag verkopen?

Die Tzolis die op de bank gehouden wordt door Misidjan? Mwah….

Die gedachte roept niet direct enthousiasme bij mij op.
Tzolis had al een basisplaats veroverd, maar raakte geblesseerd. Daarom speelde Misidjan.
 
En en kan ook hè. Waarom niet kampioen worden met Gakpo en hem in de zomer voor een megabedrag verkopen?
Nog liever inderdaad. Dat is het droomscenario, maar als United of (hopelijk) Real Madrid nu in de winter komt aankloppen met een grote zak geld, dat is het scenario waar ik mijn post op baseerde.
 
Nog liever inderdaad. Dat is het droomscenario, maar als United of (hopelijk) Real Madrid nu in de winter komt aankloppen met een grote zak geld, dat is het scenario waar ik mijn post op baseerde.

Zoals ik eerder al zei, Real in de winter met een verhuur aan ons tot de zomer.
 
Toch, beste mensen, begrijp me goed - ik hou ook van Cody, al komt hij uit Strijp en ik uit Woensel.
Dacht dat Cody uit Stratum komt? Zijn broer speelt toch nog steeds bij RPC?
Of Gakpo top wordt moet nog blijken, al ben ik optimistischer dan jij.
Wel ben ik met je eens dat Klaassen de beste is van de Ajax kliek in Oranje.
Hij is de enige die wat extra's aan ons PSV zou toevoegen. De rest is zwaar overschatte meuk.
 
En en kan ook hè. Waarom niet kampioen worden met Gakpo en hem in de zomer voor een megabedrag verkopen?

Die Tzolis die op de bank gehouden wordt door Misidjan? Mwah….

Die gedachte roept niet direct enthousiasme bij mij op.

iets met het ijzer smeden als het vuur heet is.
 
Dacht dat Cody uit Stratum komt? Zijn broer speelt toch nog steeds bij RPC?
Of Gakpo top wordt moet nog blijken, al ben ik optimistischer dan jij.
Wel ben ik met je eens dat Klaassen de beste is van de Ajax kliek in Oranje.
Hij is de enige die wat extra's aan ons PSV zou toevoegen. De rest is zwaar overschatte meuk.
Stratum? Verdraaid! Hoe kom ik nu bij Strijp? Dat verandert het verhaal wel; daar heb ik m'n late tienerjaren gewoond, naast Stratumseind menig avond doorgezakt in de legendarische kroeg 'De Oude Sint Joris'.

Okay, ik ben om. Cody mag voor een goud weg. Voor geen goud.
 
Zo’n Marco Timmer kan beter maar zijn mond houden over de waarde van Gakpo. Dat verhaal van steeds maar downgraden van de PSV spelers kennen we onderhand wel, meneer de watcher….
Bedoel je de tweet van een week geleden over 50 miljoen of heeft hij ondertussen weer wat gezegd?
 
Verkoop met half jaar huur kan eventueel ook nog.

Precies, zal denk ik ook wel lekker zijn voor Cody. Dan heeft hij in ieder geval al duidelijkheid over waar hij volgend seizoen speelt en zit hij daar ook niet mee in z'n hoofd in de laatste maanden van het seizoen. Ik denk echter dat bijvoorbeeld Manchester United hem direct wil aangezien ze iemand nodig hebben nu Ronaldo weg is, ik weet niet of er nog meer vermogende clubs in de rij staan op het moment.
 
Terug
Bovenaan Onderaan