Chris Gloster (V)

PSV heeft vrijdagavond een formeel bod uitgebracht op Chris Gloster, zo melden bronnen aan ESPN. De achttienjarige linksback heeft Hannover 96-trainer Mirko Slomka verteld dat hij de overstap naar Eindhoven wil maken. Een deal kan volgende week al worden afgerond.

Bron: ESPN

ESPN lijkt inderdaad ook melding te maken van een aanstaande transfer. Dit zou dan dus wel eens onze nieuwe linksback kunnen worden. Vermoed dat deze jongen dan samen met een toekomstige back-up (Pieters?) mag gaan vechten om een basisplaats.

Goede zaak als je het mij vraagt, jeugdinternational van Amerika, goed aangeschreven binnen zijn huidige club. Heeft een goede aanvalsdrift en lijkt ook verdedigend wel zijn mannetje te staan. Een wat sterkere, maar minder technische versie van Angelino zo op het eerste gezicht. (Dit is gebaseerd op de enkele keren dat ik heb hem zien spelen. Tevens zijn er wat hoogtepunten terug te vinden op Youtube, van jeugdwedstrijden die hij heeft gespeeld met USA -17 -voor de geinteresseerde-)
 
Even voor de duidelijkheid: dit wordt niet de vervanger van Angelino of Behich. Hij wordt gehaald voor jong PSV, wat ook logisch is natuurlijk gezien zijn leeftijd en het vertrek van Deyonge.
 
Even voor de duidelijkheid: dit wordt niet de vervanger van Angelino of Behich. Hij wordt gehaald voor jong PSV, wat ook logisch is natuurlijk gezien zijn leeftijd en het vertrek van Deyonge.
Oooh gelukkig maar. Jong PSV kijk ik toch nooit.
 
PSV wil Amerikaanse linksback Chris Gloster (18) inlijven als back voor de toekomst

link

Inmiddels is er ook een bod uitgebracht op Gloster, die zelf dolgraag naar PSV wil komen.
 
Hannover vraagt een half miljoen euro plus nog eens een half miljoen euro aan bonussen voor Gloster, dus bij elkaar maximaal 1 miljoen euro. PSV wil niet verder gaan dan ca. een half miljoen euro inclusief bonussen.
Ik weet wel dat het een transferspel is door laag te bieden, maar 1 miljoen euro is toch geen bedrag waar PSV wakker van moet liggen. Loopt JDJ straks niet het gevaar dat een andere club er met Gloster vandoor gaat, ....?? Waarom niet gelijk 750.000 euro bieden inclusief bonussen, de handtekening verzilveren en Gloster officieel presenteren ipv wekenlang onderhandelen...?? Als hij nu al vastgelegd kan worden, dan kan Gloster zich direct aansluiten op trainingskamp ....dat is dan toch beter, dan blijven emmeren over een paar ton...??
 
Hannover vraagt een half miljoen euro plus nog eens een half miljoen euro aan bonussen voor Gloster, dus bij elkaar maximaal 1 miljoen euro. PSV wil niet verder gaan dan ca. een half miljoen euro inclusief bonussen.
Ik weet wel dat het een transferspel is door laag te bieden, maar 1 miljoen euro is toch geen bedrag waar PSV wakker van moet liggen. Loopt JDJ straks niet het gevaar dat een andere club er met Gloster vandoor gaat, ....?? Waarom niet gelijk 750.000 euro bieden inclusief bonussen, de handtekening verzilveren en Gloster officieel presenteren ipv wekenlang onderhandelen...?? Als hij nu al vastgelegd kan worden, dan kan Gloster zich direct aansluiten op trainingskamp ....dat is dan toch beter, dan blijven emmeren over een paar ton...??

Ook al is het maar 7,5 ton, je gaat toch niet veel te veel betalen voor een speler voor jong PSV. Hij heeft nog een eenjarig contract, is zelf binnengehaald voor een habbekrats en heeft 0 wedstrijden gespeeld voor Hannover 1. Bovendien wil hij zelf naar PSV, dus de deal zal wel rondkomen.
 
Hannover vraagt een half miljoen euro plus nog eens een half miljoen euro aan bonussen voor Gloster, dus bij elkaar maximaal 1 miljoen euro. PSV wil niet verder gaan dan ca. een half miljoen euro inclusief bonussen.
Ik weet wel dat het een transferspel is door laag te bieden, maar 1 miljoen euro is toch geen bedrag waar PSV wakker van moet liggen. Loopt JDJ straks niet het gevaar dat een andere club er met Gloster vandoor gaat, ....?? Waarom niet gelijk 750.000 euro bieden inclusief bonussen, de handtekening verzilveren en Gloster officieel presenteren ipv wekenlang onderhandelen...?? Als hij nu al vastgelegd kan worden, dan kan Gloster zich direct aansluiten op trainingskamp ....dat is dan toch beter, dan blijven emmeren over een paar ton...??
Een beetje een Frenkie de Jong verhaal. Ongelooflijk wat een sukkels hier. Die zal wel weer naar een andere club gaan. Om moedeloos van te worden...:sleep::mad:
 
Terug
Bovenaan Onderaan