Chris Gloster (V)

Inmiddels alweer een jaar geleden werd linksback Chris Gloster gehaald, weet iemand of deze jongen het goed doet bij Jong PSV?
 
Ongetwijfeld omdat het best een getalenteerde speler zal zijn, maar vooral omdat er geen goede linksbacks voor handen zijn. Als hij een goede indruk maakt is dat mooi meegenomen.
Tja, wie weet kan hij er wat van. Het is in ieder geval de enige linksback in de selectie. De rest zijn noodoplossingen. En zelfs dat hoeft niet slecht te zijn. Arthur Numan, Fredje Bouma, allebei linksback “uit nood”.
Maar die stonden er wel, waar Sadilek met zijn onrustig gedraaf duidelijk laat zien dat ie niet geschikt is. Waar Boscagli het ook niet al te best doet (en dat is nog wel een verdediger). Dus hopen dat er in de komende transferperiode nog wat leuks gaat gebeuren.
 
Ergens is het dus toch een positief signaal dat Gloster mee gaat? Dan is er tenminste een besef dat de rest niet deugd als linksback
 
De wedstrijden die hij bij Jong heeft gespeeld viel hij toch redelijk positief op; ik denk dat hij zeker potentie heeft maar vanzelfsprekend niet als basisspeler. Kan me wel voorstellen dat hij tijdens deze voorbereiding zichzelf de selectie in speelt als backup voor de nieuwe linksback.
 
Van VI:

Chris Gloster heeft PSV definitief achter zich gelaten. De 20-jarige verdediger gaat bij New York City FC proberen zijn stilgevallen carrière weer in beweging te zetten. De Amerikaanse jeugdinternational was in Eindhoven op een zijspoor gekomen. 'Ik had al een tijdje niet gespeeld, waardoor ik me realiseerde dat het tijd was om weg te gaan bij PSV. En nu ben ik weer thuis', Gloster op de clubwebsite. Dinsdag meldde hij zich na de noodzakelijke quarantaine voor zijn eerste training na zijn transfer.

(Vanwege mijn interest in de USMNT heb ik alerts voor berichten die relatief zijn.)
 
Van VI:

Chris Gloster heeft PSV definitief achter zich gelaten. De 20-jarige verdediger gaat bij New York City FC proberen zijn stilgevallen carrière weer in beweging te zetten. De Amerikaanse jeugdinternational was in Eindhoven op een zijspoor gekomen. 'Ik had al een tijdje niet gespeeld, waardoor ik me realiseerde dat het tijd was om weg te gaan bij PSV. En nu ben ik weer thuis', Gloster op de clubwebsite. Dinsdag meldde hij zich na de noodzakelijke quarantaine voor zijn eerste training na zijn transfer.

(Vanwege mijn interest in de USMNT heb ik alerts voor berichten die relatief zijn.)
Toch een primeurtje!
 
Van VI:

Chris Gloster heeft PSV definitief achter zich gelaten. De 20-jarige verdediger gaat bij New York City FC proberen zijn stilgevallen carrière weer in beweging te zetten. De Amerikaanse jeugdinternational was in Eindhoven op een zijspoor gekomen. 'Ik had al een tijdje niet gespeeld, waardoor ik me realiseerde dat het tijd was om weg te gaan bij PSV. En nu ben ik weer thuis', Gloster op de clubwebsite. Dinsdag meldde hij zich na de noodzakelijke quarantaine voor zijn eerste training na zijn transfer.

(Vanwege mijn interest in de USMNT heb ik alerts voor berichten die relatief zijn.)
Zonde dat het niks is geworden. Een talentvolle linksback had zich zeker vorig seizoen in de basis kunnen spelen of als back up van Max kunnen fungeerden. Maar Gloster heeft dit helaas nooit waar gemaakt. Zelfs bij jong-psv wist hij geen basisplaats te veroveren. Hopelijk heeft hij meer succes in de VS.
 
Zonde dat het niks is geworden. Een talentvolle linksback had zich zeker vorig seizoen in de basis kunnen spelen of als back up van Max kunnen fungeerden. Maar Gloster heeft dit helaas nooit waar gemaakt. Zelfs bij jong-psv wist hij geen basisplaats te veroveren. Hopelijk heeft hij meer succes in de VS.
Blijkbaar was Gloster toch niet die talentvolle linksback. Ze zijn nogal dun gezaaid,dus de kansen lijken me groot.
 
Ik volg Jong PSV niet zo maar dan hebben we dus 4 backs voor 2 teams over? Gaat niet echt lekker zo
Mjaw, Gloster speelde maar 6x mee met jong psv. Waarvan slechts 1 keer 90 minuten. Dat mis je eigenlijk niet qua kwaliteit bij Jong psv of PSV 1. Dan kun je veel beter een talent doorschuiven naar jong PSV. Die zal minder loon krijgen dan een amerikaanse back.

Verder hebben we volgensmij Sambo, Oppegard en Vos sws voor de back posities. Dus voor jong psv voldoende met in het achterhoofd dat er nog een speler van een jonger team kan bijspringen. Bij PSV 1 blijft het dun bezet. Dat zeker maar daar maakt het vertrek van Gloster niet echt voor uit.
 
Mjaw, Gloster speelde maar 6x mee met jong psv. Waarvan slechts 1 keer 90 minuten. Dat mis je eigenlijk niet qua kwaliteit bij Jong psv of PSV 1. Dan kun je veel beter een talent doorschuiven naar jong PSV. Die zal minder loon krijgen dan een amerikaanse back.

Verder hebben we volgensmij Sambo, Oppegard en Vos sws voor de back posities. Dus voor jong psv voldoende met in het achterhoofd dat er nog een speler van een jonger team kan bijspringen. Bij PSV 1 blijft het dun bezet. Dat zeker maar daar maakt het vertrek van Gloster niet echt voor uit.
Nergens beweer ik dat Gister gemist wordt. Lato en Gloster zijn vergissingen van PSV gebleken op transfer gebied. En Sambo en Oppegard zijn basis spelers bij Jong? Dan houd je Vos over, voor twee teams vond ik het allemaal wat dunnetjes bezaaid. Misschien dat dit bij Jong kan met doorschuiven en doen, maar bij PSV1 zaten we wel met problemen toen Max en Dumfries niet alles konden spelen.
 
Laatst bewerkt:
Nergens beweer ik dat Gister gemist wordt.
Nee dat bedoelde ik ook niet. Meer dat of hij er is/niet dat het uitmaakt op dit moment.
Lato en Gloster zijn vergissingen van PSV gebleken op transfer gebied.
Zeker. In het geval van Gloster is natuurlijk een gokje wat je kunt nemen.
En Sambo en Oppegard zijn basis spelers bij Jong?
Ja klopt. Maar wisselspeler bij PSV1 heeft meestal wel voorrang indien nodig.
Dan houd je Vos over, voor twee teams vond ik het allemaal wat dunnetjes bezaaid.
Je moet het niet zien als twee teams. Eigenlijk horen Sambo en Oppegard bij Jong PSV. Daar heb je dan op links nog Vos. Op rechts durf ik het zo niet te zeggen. Op transfermarkt staat Kuisch. Opzich dun bezaait, tegelijk is het een jong team. Dus mochten er spelers doorgeschoven worden kan dat prima. Liever dat dan een relatief dure bank/tribune zitter.
Misschien dat dit bij Jong kan met doorschuiven en doen, maar bij PSV1 zaten we wel met problemen toen Max en Dumfries niet alles konden spelen. Dat
Zeker, daar ben ik het met je eens. Dat was ook mijn punt. Maar een Gloster helpt daar niet bij aan. Want Sambo/Oppegard spelen pas bij PSV1 als ze er klaar voor zijn. Ongeacht of Gloster bij de selectie zit. Anders schuif je eerst een Viergever/Boscali/Teze/Hendrix/Thomas door naar een andere positie (als die sterker zijn). Maar helemaal mee eens dat er fatsoenlijke back ups voor de backs in PSV1 moeten zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan