Chris Gloster (V)

Ik lees net dat Hanover een bod van 250000 heeft geaccepteerd en hij op weg is naar Psv ( bron SN)
 
Ik lees net dat Hanover een bod van 250000 heeft geaccepteerd en hij op weg is naar Psv ( bron SN)
Prima voor dat bedrag ! Nu nog graag een CV erbij en een aanvallende middenvelder. Dan is PSV tot aan de winterstop compleet.
 
In 1 transferperiode 3 linksbacks (waarvan er 1 ook LCV kan), een RCV en geen aanvallende middenvelder. We kunnen veel zeggen, maar dit lijkt op precies het omgekeerde van Brands.
 
In 1 transferperiode 3 linksbacks (waarvan er 1 ook LCV kan), een RCV en geen aanvallende middenvelder. We kunnen veel zeggen, maar dit lijkt op precies het omgekeerde van Brands.
3 linksbacks....dan moet er naast een CV ook nog een rechtsback gehaald worden voor minder dan een paar miljoen euro...anders klopt de verhouding niet....dus JDJ, graag op zoek gaan naar een goedkope of transfervrije rechtsback en CV....!!
 
Nou worden er ineens 3 (inclusief Messi) van de beste voetballers ooit genoemd, die hun relatief geringe lengte met een belachelijke hoeveelheid talent konden/kunnen compenseren. Laten we daardoor 1.65 oid nou niet als standaard nemen.
Ach, je kent het bekende gezegde: De derde uitzondering bevestigt het scheepsrecht.
 
Lijkt me een prima aankoop. Was naar verluid een van de betere van USA U23 op het toernooi, en kan in Jong een beetje groeien. Lato is gehuurd, en Boscagli zal wel Viergever vervangen. Hebben we over 1 a 2 jaar een prima linksback.

Of hij valt zwaar door de mand, en hebben we 2.5 ton verkloot. Still a better love story than Luckassen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan