Chris Gloster (V)

Hannover vraagt een half miljoen euro plus nog eens een half miljoen euro aan bonussen voor Gloster, dus bij elkaar maximaal 1 miljoen euro. PSV wil niet verder gaan dan ca. een half miljoen euro inclusief bonussen.
Ik weet wel dat het een transferspel is door laag te bieden, maar 1 miljoen euro is toch geen bedrag waar PSV wakker van moet liggen. Loopt JDJ straks niet het gevaar dat een andere club er met Gloster vandoor gaat, ....?? Waarom niet gelijk 750.000 euro bieden inclusief bonussen, de handtekening verzilveren en Gloster officieel presenteren ipv wekenlang onderhandelen...?? Als hij nu al vastgelegd kan worden, dan kan Gloster zich direct aansluiten op trainingskamp ....dat is dan toch beter, dan blijven emmeren over een paar ton...??

Tja, ik ken heel die Gloster niet, maar wie zegt dat het zo'n geweldenaar is die zo'n bedrag wel waard is? Hij wordt ook niet gekocht voor het eerste he.
 
Ja, laten we strooien met miljoenen!
Zoals met Laursen. Of met andere talenten die het niet gehaald hebben....
Jongens, koop allemaal staatsloten, want dan win je. Toch?!

Dit is precies het gevoel dat ik krijg bij Lyanco, tuurlijk hij klinkt goed maar als ik zie dat sommigen hier 15 a 20 miljoen er tegen willen smijten vraag ik mij toch af waarom.

Laten we eerlijk zijn ook zo'n Lyanco speelde enkel bij een degradatie kandidaat in Italië en een blauwe maandag bij een middenmotor.

Dat gezegd hebbende hoop ik dat die transfer van Gloster rond komt, totaal geen reden voor waarom ik dit hoop behalve onderbuik gevoelens.
 
Dit is precies het gevoel dat ik krijg bij Lyanco, tuurlijk hij klinkt goed maar als ik zie dat sommigen hier 15 a 20 miljoen er tegen willen smijten vraag ik mij toch af waarom.

Laten we eerlijk zijn ook zo'n Lyanco speelde enkel bij een degradatie kandidaat in Italië en een blauwe maandag bij een middenmotor.

Dat gezegd hebbende hoop ik dat die transfer van Gloster rond komt, totaal geen reden voor waarom ik dit hoop behalve onderbuik gevoelens.

Ik ben dan weleens zo´n type die bijvoorbeeld denkt, als velen hier die Lyanco zo graag willen en zo hoog hebben, dan kan die niet zo goed zijn. Dan maar een speler halen waar niemand op gekomen zou zijn. :lol:
 
Laat 'm voor 1 miljoen lekker in Hannover. Er zijn andere prioriteiten dan een linksback voor Jong PSV.
 
Laat 'm voor 1 miljoen lekker in Hannover. Er zijn andere prioriteiten dan een linksback voor Jong PSV.

Dan kan dan wel zo zijn, maar als je die ieder geval binnenhaalt, dan krijgen we niet weer het verhaal van een hele transferzomer zoeken naar een geschikte linksback. Sinds Willems(!), is de linksback niet goed genoeg opgevuld, en daar bedoel ik dan ook Angelino mee met z`n terugkoop optie. Hoewel we van hem genoten hebben, was hij dus geen zekere optie.
 
Dan kan dan wel zo zijn, maar als je die ieder geval binnenhaalt, dan krijgen we niet weer het verhaal van een hele transferzomer zoeken naar een geschikte linksback. Sinds Willems(!), is de linksback niet goed genoeg opgevuld, en daar bedoel ik dan ook Angelino mee met z`n terugkoop optie. Hoewel we van hem genoten hebben, was hij dus geen zekere optie.

Als hij echt voor Jong PSV wordt gehaald (dat werd Angelino niet), dan komt ie waarschijnlijk nog tekort voor het 1e, laat staan voor CL duels e.d. Lijkt me dan in het beste geval een back-up.

Maar goed, heb 'm verder nooit zien spelen.
 
Als hij echt voor Jong PSV wordt gehaald (dat werd Angelino niet), dan komt ie waarschijnlijk nog tekort voor het 1e, laat staan voor CL duels e.d. Lijkt me dan in het beste geval een back-up.

Maar goed, heb 'm verder nooit zien spelen.
Gewoon niet halen. Die Lato heeft ecgt een goede kop. Die zal ik blind opstellen.
 
Volgens ESPN is het bod blijkbaar verhoogd, geen idee hoe betrouwbaar espn is maar goed we zullen zien
 
Geen idee hoe Theunissen het doet ik heb eigenlijk niks van de voorbereiding gezien/meegekregen en Paal, tja die komt gewoon te kort ben ik bang
Te kort is hij zowieso, daar kan hij natuurlijk ook niets aan doen...
edit: Hij blijkt toch 1.74m lang te zijn. Hij oogt kleiner...:confused:
 
Te kort is hij zowieso, daar kan hij natuurlijk ook niets aan doen...
edit: Hij blijkt toch 1.74m lang te zijn. Hij oogt kleiner...:confused:

Er zit een verschil tussen tekort komen en te klein zijn, bovendien is dat geen excuus want Messi kreeg ook groeihormonen ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan