Carlos Vinicius (A) Gehuurd van Benfica

Bizar dat je hem daar dan ziet, en hem dan naar de PL wil halen.

Waarschijnlijk kennen ze hem gewoon nog uit zijn tijd bij Spurs en Benfica. Kan niet anders.
Tuurlijk, logisch toch. Die zoeken een back-up voor Mitrovic, en zien naast hun eigen oude scoutingverslagen een lange spits die het goed heeft gedaan in Portugal en ook bij Spurs aardig speelde als understudy van Kane. En die bij PSV pech had met blessures en nooit eens vijf wedstrijden achter elkaar het vertrouwen kreeg om in het ritme te komen. Vanuit hun oogpunt dus prima. De tweets van Elfrink zijn de laatste dagen van cringe-niveau.
 
Tuurlijk, logisch toch. Die zoeken een back-up voor Mitrovic, en zien naast hun eigen oude scoutingverslagen een lange spits die het goed heeft gedaan in Portugal en ook bij Spurs aardig speelde als understudy van Kane. En die bij PSV pech had met blessures en nooit eens vijf wedstrijden achter elkaar het vertrouwen kreeg om in het ritme te komen. Vanuit hun oogpunt dus prima. De tweets van Elfrink zijn de laatste dagen van cringe-niveau.
Klopt helemaal. En dat je die dan voor 5 miljoen kan overnemen en 1 grote grap voor een PL ploeg. En wie weet past hij daar ook weer beter. Hier wordt hij de hele tijd teruggefloten, maar wellicht komt hij in Engeland daar vaker mee weg.
 
Wat hadden een deel van onze supporters dom gelul vorig jaar toen ze er 100% van overtuigd waren dat we Vini sowieso moesten kopen na de huurperiode en ze JDJ het liefst aan de hoogste boom zagen hangen.

Ik doel dan vooral op zijn ijsmeesterschap en koning van het gilde gebrul 🤦🏻‍♂️
 
Zul je zien dat Vini bij Fulham de pannen vanhet dak speelt en mee mag naar WK
Ik zou het hem gunnen, maar lijkt me sterk. Fulham speelt 4-2-3-1 en heeft al jarenlang Mitrovic in de spits staan, die altijd scoort. Heeft er ook alweer 5 in liggen dit seizoen.
 
Ik vind overigens Guus Til in de spits ook helemaal niet zo’n gek idee.
Die had ik er inderdaad ook eerder verwacht dan Til. Maar Til achter Xavi werkte gisteren best aardig. Die Simons blijkt echt enorm veelzijdig. Ik zou zelfs benieuwd zijn om hem op de plek van Veerman te zien, eerlijk gezegd.
 
Zul je zien dat Vini bij Fulham de pannen vanhet dak speelt en mee mag naar WK

Bij Fulham hebben ze geen pannen op het dak. :rolleyes: Wel zonnepanelen. ;)

4496.jpg


:cool:
 
Wat hadden een deel van onze supporters dom gelul vorig jaar toen ze er 100% van overtuigd waren dat we Vini sowieso moesten kopen na de huurperiode en ze JDJ het liefst aan de hoogste boom zagen hangen.
Tuurlijk, alle spelers zijn toch altijd beter dan de onze totdat ze hebben bewezen het niet te zijn :maniac:
 
Vergeet Bruma niet met 2 miljoen per jaar.. en ook 15 miljoen voor betaald. Voor Baumgartl 10 en voor de verkeerde versie van Brobby bijna 7 miljoen. Ongelofelijke missers van de scouting die PSV financieel aan de afgrond hebben gebracht.
Toch wil ik opmerken dat Baumgartl eigenlijk het perfecte cv had. Veel Duitse jeugdelftallen doorlopen, tientallen Bundesliga wedstrijden gespeeld, 23 jaar oud. Het klonk allemaal heel goed.
 
Toch wil ik opmerken dat Baumgartl eigenlijk het perfecte cv had. Veel Duitse jeugdelftallen doorlopen, tientallen Bundesliga wedstrijden gespeeld, 23 jaar oud. Het klonk allemaal heel goed.
Wat zijn cv vooral perfect maakte was dat onder het kopje referenties een indrukwekkend verhaal stond van Huub Stevens. Al zou ik het eerder bijna perfect willen noemen omdat je pas over perfect kunt spreken als Aad de Mos je referent is zoals in het geval van Obispo en Rigo.
 
Terug
Bovenaan Onderaan