Carlos Vinicius (A) Gehuurd van Benfica

Vinícius maakt overstap​

Carlos Vinícius (27) verruilt PSV voor de Premier League. De Braziliaanse spits gaat aan de slag bij Fulham. Vinícius werd door PSV gehuurd van Benfica, maar die overeenkomst wordt nu verscheurd. De Braziliaan gaat dus aan de slag bij Fulham, waar de Portugees Marco Silva de coach is.

Volgens Portugese media ontvangt Benfica ongeveer vijf miljoen euro voor de spits, een bedrag dat nog kan oplopen tot elf miljoen euro. De Portugese club ontvangt bij een volgende transfer bovendien vijftig procent van de transfersom.

link

Mooi ... Die is weg. :bye:
Bijzonder dat dit dan wel kan. Ik begreep dat Kluivert naar Fulham niet doorging vanwege het ontbreken van een werkvergunning. Kluivert had immers geen wedstrijd gespeeld voor Roma afgelopen seizoen. Maar Vinicius heeft ook geen wedstrijd gespeeld voor Benfica.

Ach, het zal wel.
 
Bijzonder dat dit dan wel kan. Ik begreep dat Kluivert naar Fulham niet doorging vanwege het ontbreken van een werkvergunning. Kluivert had immers geen wedstrijd gespeeld voor Roma afgelopen seizoen. Maar Vinicius heeft ook geen wedstrijd gespeeld voor Benfica.

Ach, het zal wel.
Volgens mij heeft het salaris er ook mee te maken. Moet bij de zoveel beste verdieners horen
 
Bijzonder dat dit dan wel kan. Ik begreep dat Kluivert naar Fulham niet doorging vanwege het ontbreken van een werkvergunning. Kluivert had immers geen wedstrijd gespeeld voor Roma afgelopen seizoen. Maar Vinicius heeft ook geen wedstrijd gespeeld voor Benfica.

Ach, het zal wel.
Hm, goed punt. Weet niet hoe die werkvergunningen werken. Misschien krijg je bij een aanvraag voor x-jaar een soortement vrijbrief, en is die vanuit zijn Spurs-periode nog geldig?
 
Hm, goed punt. Weet niet hoe die werkvergunningen werken. Misschien krijg je bij een aanvraag voor x-jaar een soortement vrijbrief, en is die vanuit zijn Spurs-periode nog geldig?
Ik weet het ook niet, ingewikkeld systeem in ieder geval. En geen zin om erin te duiken :S: Ze zullen bij Fulham (inmiddels) wel goed weten hoe het zit.
 
Hoewel Vini er weinig van kan is het toch een ongemakkelijk moment van vertrek. Van Vertessen in de spits ben ik ook niet helemaal overtuigd. Te weinig balvast imo
 
Hoewel Vini er weinig van kan is het toch een ongemakkelijk moment van vertrek. Van Vertessen in de spits ben ik ook niet helemaal overtuigd. Te weinig balvast imo
Klopt, dat vind ik ook het issue met Yorbe voorop. Balvastheid zat bij Vini beter. Hopen op El Ghazi dan maar, wat ook prima kan als Gakpo blijft, dan is die minder perse nodig op de flank. Waar ik ook Sávio gisteren weer goed vond overkomen.
 
Hoewel Vini er weinig van kan is het toch een ongemakkelijk moment van vertrek. Van Vertessen in de spits ben ik ook niet helemaal overtuigd. Te weinig balvast imo
Vond hem wel goed invallen hoor. Meteen 2 goeie afvallende/doortikkende balletjes op de flanken. Bovendien is zijn schot helemaal niet slecht, naast zijn bekende snelheid.
 
Vond hem wel goed invallen hoor. Meteen 2 goeie afvallende/doortikkende balletjes op de flanken. Bovendien is zijn schot helemaal niet slecht, naast zijn bekende snelheid.
Vind bij hem dat de bal vaak net wst ver van de voet af springt of dat hij te lang nodig heeft om de bal onder controle te krijgen. Bij Vini hetzelfde maar die had weer body om daar tegenover te zetten. Aan snelheid heb je bij PSV niet altijd wat aan aangezien tegenstanders vaak met de rug tegen de muur spelen.

Maar goed, Vini is niet het niveau wat PSV na moet streven dus vertrek is op zijn plaats. Misschien nog even kijken of er transfervrij nog wat rond loopt
 
Vind bij hem dat de bal vaak net wst ver van de voet af springt of dat hij te lang nodig heeft om de bal onder controle te krijgen. Bij Vini hetzelfde maar die had weer body om daar tegenover te zetten. Aan snelheid heb je bij PSV niet altijd wat aan aangezien tegenstanders vaak met de rug tegen de muur spelen.

Maar goed, Vini is niet het niveau wat PSV na moet streven dus vertrek is op zijn plaats. Misschien nog even kijken of er transfervrij nog wat rond loopt
Vini heeft het fysiek wel, maar had ook altijd heel veel overtredingen nodig - waardoor je dus precies niks eraan hebt. Het aantal keer dat hij met zn lichaam de bal vasthield en er nog wat aan had vind ik zwaar tegenvallen, eigenlijk.
 
Is de deal mbt Vinicius al rond? Is hij definitief weg of zitten wij straks over 12 uur nog steeds opgescheept met deze "mishuur" ?
 
Wat heeft die Elfrink toch een hoop dom gelul deze transferperiode
Wat hadden een deel van onze supporters dom gelul vorig jaar toen ze er 100% van overtuigd waren dat we Vini sowieso moesten kopen na de huurperiode en ze JDJ het liefst aan de hoogste boom zagen hangen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan