Carlos Vinicius (A) Gehuurd van Benfica

Klinkt in principe goed. Heb nog wel één laatste check. Loop je meer dan 1 op 2 in pakweg 180 officiële wedstrijden als prof? Zo ja, dan lijkt dat me een hele mooie verbetering t.o.v. Vinicius. Bel je dan zelf JdJ effe voor het contract?
Nee, maar dat compenseer ik door heel goed en zonder commentaar op de bank te zitten. Zelfs als Ruud vraagt om in te vallen, blijf ik stoïcijns zitten. Zó fanatiek ben ik, als bankzitter. Ik durf te beweren dat ik een topbankzitter ben, mijn vrouw zegt het ook.
 
Nee, maar dat compenseer ik door heel goed en zonder commentaar op de bank te zitten. Zelfs als Ruud vraagt om in te vallen, blijf ik stoïcijns zitten. Zó fanatiek ben ik, als bankzitter. Ik durf te beweren dat ik een topbankzitter ben, mijn vrouw zegt het ook.
Ben je niet meer een (bank)hangende spits?
 
Maar serieus: wat is het aan Vinicius dat mensen hem zien als een goede spits? Is het omdat kwakkie/ Derksen hem zo aantrekkelijk.vindt dat hij wel eens een flinke kaars tussen z'n benen zou willen opsteken?
Ik had een uitgebreid relaas klaarstaan over prima prestaties in Portugal, in vergelijk met NL echt geen verkeerde competitie, maar ook bij Spurs, waar hij zowat 1 op 2 liep als understudy van Harry Kane. Maar uiteindelijk is het toch veel belangrijker dat hij gewoonweg een prima speler is in de FM database. En als ik ook de scouts van FM al niet meer kan vertrouwen, als ook díe zekerheid weg is, dan weet ik het ook niet meer. Dan kom ik vrees ik in een existentiële bestaanscrisis terecht.
 
Existentiële bestaanscrisis is een interessante contaminatie die ik nog niet eerder had gelezen maar dat terzijde…

Verder is er hopelijk geen twijfel over dat we een heel stuk hoger moeten mikken dan spitsen zoals Vini…met alle respect…
 
Existentiële bestaanscrisis is een interessante contaminatie die ik nog niet eerder had gelezen maar dat terzijde…

Verder is er hopelijk geen twijfel over dat we een heel stuk hoger moeten mikken dan spitsen zoals Vini…met alle respect…
Bestaat een mens nog wel als hij zich in een existentiéle crisis bevindt? Of is hij dan al teveel gecontamineerd? ;)
Hoewel ik het met je eens ben dat we betere spitsen dan Vini nodig hebben, begrijp ik toch dat we het met hem en Luuk moeten doen.
Vertessen voor noodgevallen en in de toekomst Fofana?
 
Stiekem hoop ik dat er weer een Turkse club zo gek is om hem te kopen.

En dat wij dan echt investeren in de opvolger/backup van De Jong. Maar ik ben bang dat er geen budget is.
 
Bestaat een mens nog wel als hij zich in een existentiéle crisis bevindt? Of is hij dan al teveel gecontamineerd? ;)
Hoewel ik het met je eens ben dat we betere spitsen dan Vini nodig hebben, begrijp ik toch dat we het met hem en Luuk moeten doen.
Vertessen voor noodgevallen en in de toekomst Fofana?
Ik zou dan precies zoals je zegt liever de kans geven aan hele interessante aanvallende talenten die eraan zitten te komen bij ons…zou Fofana nu echt minder zijn dan Vini, nee toch…?
 
Ik had een uitgebreid relaas klaarstaan over prima prestaties in Portugal, in vergelijk met NL echt geen verkeerde competitie, maar ook bij Spurs, waar hij zowat 1 op 2 liep als understudy van Harry Kane. Maar uiteindelijk is het toch veel belangrijker dat hij gewoonweg een prima speler is in de FM database. En als ik ook de scouts van FM al niet meer kan vertrouwen, als ook díe zekerheid weg is, dan weet ik het ook niet meer. Dan kom ik vrees ik in een existentiële bestaanscrisis terecht.
Maar wat vind je nu van Vinicius?
 
Tja, Vinicius. Zeg maar Luuk de Jong met alleen de lasten. Bijzonder als je zo'n beer bent en niet kunt koppen en geen bal kunt vasthouden. Iemand al een update over blessure Fofana?
 
… zou Fofana nu echt minder zijn dan Vini, nee toch…?

Dat zou inderdaad niet goed zijn.

Ik begrijp de beslissing Vinicius te huren nog steeds van geen kant. Wat dacht PSV hiermee te bereiken?

Hij levert exact wat je had kunnen zien als je een paar wedstrijden had bekeken waarin hij meedeed bij Benfica. En dat vindt PSV blijkbaar niet genoeg, want hij bankt altijd (als hij niet geblesseerd is) en wordt steeds minder ingebracht.

❓

Met meer dan EUR 3 miljoen kosten per jaar een dure jongen voor PSV begrippen. Ik kan alleen maar bedenken dat het het totale paniek was toen het besluit werd genomen. Dik 6 miljoen door het putje, wat mij betreft (en laten we vooral hopen dat het daarbij blijft)
 
Laatst bewerkt:
Zou het dan toch?

Zo vriendelijk als hij oogt, zo belabberd oogt zijn spel. Laat gaan, laat gaan!
 
Zou heel mooi zijn als Vinicius nog vertrekt. Kan me nog goed herinneren dat hij tegen Lester inviel om iets te forceren. Meneer grossierde vooral in domme overtredingen en balverlies. Je hebt er echt niets aan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan