Der Jaufe
Forum Hall of Fame Inductee
Dacht dat je een geblokt schot bedoelde, maar dat was toch Zahavi meerdere malen vorig seizoen?Dat zegt dan toch genoeg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Dacht dat je een geblokt schot bedoelde, maar dat was toch Zahavi meerdere malen vorig seizoen?Dat zegt dan toch genoeg?
Hij is wel sportief..Voor de tegenpartij deed hij dat verdedigen best aardig!
Yes, bijdrage aan de FairPlay cup!!!Hij is wel sportief..
Alleen levert dat al jaren geen Europees voetbal meer op. 2015 voor het laatst, GAE.Yes, bijdrage aan de FairPlay cup!!!
Ook geen €25 of zo?Alleen levert dat al jaren geen Europees voetbal meer op. 2015 voor het laatst, GAE.
Hooguit een schouderklopje en een bos bloemen verwacht ik.Ook geen €25 of zo?
Derrick Luckassen nog
Is dat nu dan afgerond?Derrick Luckassen nog
Ik heb dat jaren terug al doorgegeven aan de directie, maar er wordt niet heel goed naar geluisterd...Derrick Luckassen nog
Ik heb dat jaren terug al doorgegeven aan de directie, maar er wordt niet heel goed naar geluisterd...
Misschien was de memo van het bureau gewaaid. Kan altijd natuurlijk. Graag gedaan.Goed dat je even deze reminder aan ze gaf!