Bryan Ruiz

Ruiz hoeft ook niet beter te worden. :)
Als hij gewoon op zijn eigen top blijft en in het plaatje past (qua voetbal) dan is hij zeker een van de beteren in de selectie. Ik denk dat dat prima kan werken met De Jong en hopelijk Guardado. Arias kon het ook wel vinden met hem geloof ik, op het veld.
 
Geen ramp dat Spanje niet doorging, dan hij straks mooi weer naar Nederland. Want mocht Wijnaldum komende zomer vertrekken dan zou ik Ruiz aantrekken. Hij kan als schaduwspits maar ook als rechts- en linksbuiten uit de voeten. Prima combi met Luc natuurlijk.

Luc is al een tijdje gestopt.
 
Geen ramp dat Spanje niet doorging, dan hij straks mooi weer naar Nederland. Want mocht Wijnaldum komende zomer vertrekken dan zou ik Ruiz aantrekken. Hij kan als schaduwspits maar ook als rechts- en linksbuiten uit de voeten. Prima combi met Luc natuurlijk.

En dan met ruiz en Maher op het middenveld?
 
Nou daar sta ik niet om te springen hoor, er moeten ook meters gemaakt worden en dat zie ik met dit duo niet gebeuren.
inderdaad, een van de twee kan nog, maar anders gaat het echt niets worden. Of je moet gewoon zorgen dat je 90% balverlies hebt en genoeg scoort ;)
 
Bryan Ruiz is niet meegenomen naar het trainingskamp van Sporting Portugal en mag weg.

Hij heeft te horen gekregen dat hij mag uitkijken naar een andere club. Bryan Ruiz staat nog één jaar onder contract. Afgelopen seizoen was hij goed voor drie goals en zes assists en 42 officiële duels.

:unsure:3 goals en 6 assists in 42 wedstrijden is niet zo goed. :re:

Zou de minimale afkoopsom van 60 miljoen euro nog aan de orde zijn? ;)
 
Laatst bewerkt:
Bryan Ruiz is niet meegenomen naar het trainingskamp van Sporting Portugal en mag weg.

Hij heeft te horen gekregen dat hij mag uitkijken naar een andere club. Bryan Ruiz staat nog één jaar onder contract. Afgelopen seizoen was hij goed voor drie goals en zes assists en 42 officiële duels.

:unsure:3 goals en 6 assists in 42 wedstrijden is niet zo goed. :re:

Zou de minimale afkoopsom van 60 miljoen euro nog aan de orde zijn? ;)

Als het 2 volle wedstrijden waren is het zeker mager. Als hij 30x 3 minuten voor tijd mocht invallen als tijdrekwissel valt t best mee
 
Bryan Ruiz is niet meegenomen naar het trainingskamp van Sporting Portugal en mag weg.

Hij heeft te horen gekregen dat hij mag uitkijken naar een andere club. Bryan Ruiz staat nog één jaar onder contract. Afgelopen seizoen was hij goed voor drie goals en zes assists en 42 officiële duels.

:unsure:3 goals en 6 assists in 42 wedstrijden is niet zo goed. :re:

Zou de minimale afkoopsom van 60 miljoen euro nog aan de orde zijn? ;)

Die 60 miljoen legt Brands zo op tafel hoor......
 
Bryan Ruiz kiest voor Brazilië

link

Het Braziliaanse Santos heeft Bryan Ruiz ingelijfd. De spelmaker komt over van Sporting Lissabon en was transfervrij. Hij heeft de medische keuring succesvol doorstaan en tekent een contract voor twee seizoenen.

Mooi voor hem. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan