Bruma (A)

Weet niet zo goed wat ik hiervan moet denken. Eeuwig talent, is er nog niet uit gekomen. De statistieken van Gakpo zijn beter. Dubbele bezetting is prima, maar moet PSV daar 10 mln voor uitgeven? Want o.b.v. statistieken en stijl heb ik voorkeur voor Gakpo en dan ben ik bang dat een investering van 10 mln Gakpo in de weg komt te staan.
 
Weet niet zo goed wat ik hiervan moet denken. Eeuwig talent, is er nog niet uit gekomen. De statistieken van Gakpo zijn beter. Dubbele bezetting is prima, maar moet PSV daar 10 mln voor uitgeven? Want o.b.v. statistieken en stijl heb ik voorkeur voor Gakpo en dan ben ik bang dat een investering van 10 mln Gakpo in de weg komt te staan.

Ik begrijp in deze niet dat men al gaat kijken voordat er een speler is verkocht (tenzij de onderhandelingen voor Bergwijn/Lozano al vergevorderd zijn).
 
T feit dat deze speler in 2 jaar tijd 1/3 van zijn waarde is kwijtgeraakt stemt mij niet positief.
 
Eigenlijk moet Leipzig geld op toeleggen en voor iedere PSV supporter een kratje Hertog Jan. Hij heeft ook een CV waar je heel warm van wordt;)
 
Nou doe die CV van hem dan maar, we zoeken er nog een als vervanging van Schwaab... :maniac:

Van Drongelen kan het niet slechter doen dan die Duitse glijer Schwaab. Heeft een prima leeftijd, kop en postuur. Altijd nog beter dan het Amsterdams kippetje Pierie Pierie
 
Schwaab heeft meestal degelijk gespeeld en altijd fit. Maar vind wel dat je er in topwedstrijden moet staan en dat stond 'ie tegen Ajax duidelijk niet. Nu zijn er wel wat andere momenten te bedenken waar we wat hebben laten liggen, maar in die wedstrijd tegen Ajax had je de KO uit kunnen delen.
 
Schwaab heeft meestal degelijk gespeeld en altijd fit. Maar vind wel dat je er in topwedstrijden moet staan en dat stond 'ie tegen Ajax duidelijk niet. Nu zijn er wel wat andere momenten te bedenken waar we wat hebben laten liggen, maar in die wedstrijd tegen Ajax had je de KO uit kunnen delen.

Schwaab heeft in 3 jaar tijd 1,5 seizoen behoorlijk tot goed gespeeld. Vanaf ajax-uit was het weer slecht.
 
10 miljoen nu bieden en uiteindelijk 12 miljoen euro betalen om Bruma vast te leggen....ik heb iig veel meer vertrouwen in Bruma, dan in Romero...ik denk dat wij Romero niet meer terug zullen zien in het shirt van PSV...
 
Terug
Bovenaan Onderaan