Bruma (A)

Dit is denk ik oprecht de grootste miskoop uit de geschiedenis van PSV.

In de tijd dat Brands hem met alle geweld hierheen wou halen, was ik zo blij dat het toen op een of andere manier niet door kon gaan; alsof we aan een grote ramp waren ontsnapt. Voelde echt als een trap in mijn onderbuik toen onze geweldige TD hem alsnog hierheen haalde voor een veelvoud aan miljoenen. :cautious:
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Dit is denk ik oprecht de grootste miskoop uit de geschiedenis van PSV.
Kunnen we Bruma nog ergens in Turkije slijten voor 10+ miljoen euro? Dan maken we maar 5 miljoen euro verlies, maar deze speler moeten we nu echt kwijt voor de transferdeadline in oktober...komop JDJ, probeer hem te slijten nu het nog ca. 2 weken kan. Aub...!! :sad:
 
Ik vond men te snel kritiek hebben op Bruma vorig seizoen. Ik zag hem dit seizoen wel verbeteren. Maar ik heb het nu echt gehad met hem. 15M door de plee. Wissel hem maar in voor de laatste 5 minuten om tijd te verspillen. Meer kan je er niet mee..
 
Had ie maar een greintje van de kwaliteiten die Koné had :(

Ow absoluut... Zijn techniek was ongeëvenaard, als hij ook het overzicht of afrondende kwaliteiten had was het een topspeler geworden.

Helaas was zijn grootste kwaliteit dat hij zo lekker twee verdedigers kon bezighouden.
 
Ik krijg me toch ineens een openbaring. Bruma is gehaald zodat de aandacht verlegd wordt van de slecht presterende spelers van PSV. Hierdoor kunnen de andere spelers wat meer aan hun zelfvertrouwen werken omdat de media niet meer vol op hun duikt, maar nu Bruma als slachtoffer kiest.

Hij is 't geld meer dan waard
 
Ow absoluut... Zijn techniek was ongeëvenaard, als hij ook het overzicht of afrondende kwaliteiten had was het een topspeler geworden.

Helaas was zijn grootste kwaliteit dat hij zo lekker twee verdedigers kon bezighouden.
Kone was geen wereldtopper maar heeft nog goed gespeeld bij Levante en Wigan hoor, hij verdiende toen een transfer naar Everton en speelde daar ook niet slecht
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Kone was geen wereldtopper maar heeft nog goed gespeeld bij Levante en Wigan hoor, hij verdiende toen een transfer naar Everton en speelde daar ook niet slecht
Kone was een leuke speler, die het alleen niet kon waarmaken net voor de goal. Maar je proefde wat de bedoeling goed was. Bruma zal echt nog een paar stappen moeten maken om een Kone te worden.
 
Kone was een leuke speler, die het alleen niet kon waarmaken net voor de goal. Maar je proefde wat de bedoeling goed was. Bruma zal echt nog een paar stappen moeten maken om een Kone te worden.

Hij maakt genoeg stappen, in het veld in ieder geval. Het zijn alleen niet de juiste stappen... Waarom heeft hij niet het fatsoen om gewoon onzichtbaar te zijn, zoals Mo en Mauro?
 
Kone was een leuke speler, die het alleen niet kon waarmaken net voor de goal. Maar je proefde wat de bedoeling goed was. Bruma zal echt nog een paar stappen moeten maken om een Kone te worden.
Bruma neemt teveel stappen, helaas vaak zonder bal.
 
In de tijd dat Brands hem met alle geweld hierheen wou halen, was ik zo blij dat het toen op een of andere manier niet door kon gaan; alsof we aan een grote ramp waren ontsnapt. Voelde echt als een trap in mijn onderbuik toen onze geweldige TD hem alsnog hierheen haalde voor een veelvoud aan miljoenen. :cautious:
Waar is die Brands nu TD? Kan hij alsnog Bruma contracteren!
 
Als ik dan zo een Tannane zie bij Vitesse, die is 10x beter dan Bruma, dreigend, mooie acties. Die kost een drol en kun je prima erbij hebben.
Ben bang dat we die Bruma nooit meer kwijtraken. Johnny kennende zal zijn contract ook nog wel verlengd worden tot 2030.
 
Terug
Bovenaan Onderaan