Bruma (A)

Hoop echt dat het scouting rapport een keer openbaar wordt. Wie dit heeft beoordeeld en gescout kan voor eeuwig op de wc blijven.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Hoop echt dat het scouting rapport een keer openbaar wordt. Wie dit heeft beoordeeld en gescout kan voor eeuwig op de wc blijven.
Die dat beoordeeld heeft koopt zeker ook een S-klasse met 5 eigenaren en een reparatiehistorie van drie kantjes voor de nieuwprijs... :confused:
 
Elke buitenlandse club die bereid is om PSV en Bruma uit hun lijden te verlossen en tussen de 8-10 miljoen euro biedt voor Bruma, mag hem direct na de laatste competitiewedstrijd komen halen.....eigenlijk ben ik geneigd om te zeggen tussen de 5-7 miljoen euro, maar ja, dan zou PSV wel heel veel verlies lijden binnen 1 seizoen....
Zijn transferwaarde staat momenteel nog op 10M. Dit bedrag zal snel inkrimpen naar 2 joetjes.
 
Kunnen we deze zomer niet een Fiat dealer bellen. Ik bedoel als je een Fiat Multipla kunt verkopen, dan moet Bruma verkopen een eitje zijn.
Hahaha, dat moet wel de lelijkste auto ooit zijn. Toch?

Wel goede herinneringen aan. Mijn ouders hadden een groene Fiat Multipla in mijn peuter- / kleutertijd. Het was weliswaar een lelijke, maar o zo praktische auto!
 
Ik zou hem eens willen zien als spits. Hij heeft moeite daar te komen dus laat hem daar is beginnen.
Iemand die de grootst mogelijke problemen heeft om en bal op doel te schieten? Nee doe maar niet. Verkoop Bruma maar gewoon, teab. Jammer van het geld, maar wat gedaan is, is gedaan
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Kijkt dus ook niet zijn bankrekening na. Die "vriend" heeft gewoon bedragen over gemaakt gedurende 2 jaar. Krijg steeds meer het idee dat deze jongen niet bepaald een denker is....
 
Pff wat zijn mensen hier weer gevoelloos, hij kan er toch ook niks aan doen dat die dom, lelijk, niet kan voetballen en ook niet famous is
 
Pff wat zijn mensen hier weer gevoelloos, hij kan er toch ook niks aan doen dat die dom, lelijk, niet kan voetballen en ook niet famous is
Inderdaad. Vind het niet gek dat hij zijn beste vriend niet controleerde of hij wel allemaal eerlijk te werk ging
 
Terug
Bovenaan Onderaan