Bruma (A)

Hij schijnt de gezelligste sfeermaker binnen de groep te zijn. Dus tenzij hij lijdt aan manische depressie, vermoed ik dat hij overal gewoon geflopt is omdat hij er niks van kan.

Overigens hebben Narsingh en Ramselaar ook gewoon interlands voor het grote Oranje gespeeld, als basisspeler. Zegt niks.
Narsingh en Ramselaar heb ik minder laag zitten dan Bruma.
 
Hij schijnt de gezelligste sfeermaker binnen de groep te zijn. Dus tenzij hij lijdt aan manische depressie, vermoed ik dat hij overal gewoon geflopt is omdat hij er niks van kan.

Overigens hebben Narsingh en Ramselaar ook gewoon interlands voor het grote Oranje gespeeld, als basisspeler. Zegt niks.

Jawel, maar die zag je toch ook niet zulke capriolen uithalen. Ik denk dat Bruma is omgekocht door gokchinezen. Of ze chanteren hem - ze weten iets over zijn zus.
 
Positieve kwalteiten van Bruma:
1. Snelheid
2...ehhh
3.. ehhhh
4...ehhhhh
Verder kan hij er dus geen ruk van, mogelijk de grootste miskoop aller tijden bij PSV.
 
Maar dit kan toch niet?

Zo veel jaren op de radar.
Zo veel uren scouting.
Zo een aanhoudendheid om hem binnen te halen. Brands hè? Niet slechts de Jong.
Twaalf miljoen.

En dan minder presteren dan het gisteren pasgeboren PSV-supportertje, in de luiers. Met helaas een heup probleempje.

Spelen wellicht hier privé problemen een rol?
Heeft zijn zaakwaarnemer het gedaan met zijn geliefde?
Is hij vergiftigd door een duister persoon? Of een vloek wellicht?
Zitten er Coronavirussen in zijn schoenen?
Is hij onder de invloed van Belchinezen?
Gokverslaafd?
Bang om uit de kast te komen?

Ik hoop dat de journalistiek hier antwoord geeft.
Want ik snap er geen reet meer van.
 
Maar dit kan toch niet?

Zo veel jaren op de radar.
Zo veel uren scouting.
Zo een aanhoudendheid om hem binnen te halen. Brands hè? Niet slechts de Jong.
Twaalf miljoen.

En dan minder presteren dan het gisteren pasgeboren PSV-supportertje, in de luiers. Met helaas een heup probleempje.

Spelen wellicht hier privé problemen een rol?
Heeft zijn zaakwaarnemer het gedaan met zijn geliefde?
Is hij vergiftigd door een duister persoon? Of een vloek wellicht?
Zitten er Coronavirussen in zijn schoenen?
Is hij onder de invloed van Belchinezen?
Gokverslaafd?
Bang om uit de kast te komen?

Ik hoop dat de journalistiek hier antwoord geeft.
Want ik snap er geen reet meer van.
Het is zijn tweelingbroer.
 
Elke buitenlandse club die bereid is om PSV en Bruma uit hun lijden te verlossen en tussen de 8-10 miljoen euro biedt voor Bruma, mag hem direct na de laatste competitiewedstrijd komen halen.....eigenlijk ben ik geneigd om te zeggen tussen de 5-7 miljoen euro, maar ja, dan zou PSV wel heel veel verlies lijden binnen 1 seizoen....
 
Maar dit kan toch niet?

Zo veel jaren op de radar.
Zo veel uren scouting.
Zo een aanhoudendheid om hem binnen te halen. Brands hè? Niet slechts de Jong.
Twaalf miljoen.

En dan minder presteren dan het gisteren pasgeboren PSV-supportertje, in de luiers. Met helaas een heup probleempje.

Spelen wellicht hier privé problemen een rol?
Heeft zijn zaakwaarnemer het gedaan met zijn geliefde?
Is hij vergiftigd door een duister persoon? Of een vloek wellicht?
Zitten er Coronavirussen in zijn schoenen?
Is hij onder de invloed van Belchinezen?
Gokverslaafd?
Bang om uit de kast te komen?

Ik hoop dat de journalistiek hier antwoord geeft.
Want ik snap er geen reet meer van.

Tja, ze hadden gewoon naar mij moeten luisteren.:cool: Ik zei ten tijde van Brands al dat het niks was met die Bruma. Ik dacht dat we er vanaf waren toen Brands Godzijdank Lozano haalde in plaats van deze miskleun, maar het mocht niet baten, hij moest en zou naar PSV gehaald worden. Niemand snapt er iets van :(

Onbegrijpelijk, die vastberadenheid om hem hierheen te halen, ondanks dat hij overal geflopt is. Op elk willekeurig voetbalcompilatiefilmpje kun je direct waarnemen dat het niks is, maar nee, hij moest voor grof geld hierheen komen. En nu komen anderen ook tot de conclusie dat Bruma een miskoop is; nu de TD nog :\
 
Elke buitenlandse club die bereid is om PSV en Bruma uit hun lijden te verlossen en tussen de 8-10 miljoen euro biedt voor Bruma, mag hem direct na de laatste competitiewedstrijd komen halen.....eigenlijk ben ik geneigd om te zeggen tussen de 5-7 miljoen euro, maar ja, dan zou PSV wel heel veel verlies lijden binnen 1 seizoen....
Ik zou hem eens willen zien als spits. Hij heeft moeite daar te komen dus laat hem daar is beginnen.
 
Ongezouten : het lijkt inderdaad een historische blunder.

Voor minder dan 12 miljoen is er vast iemand anders die de clown kan spelen voor onze selectie.

Ik snap er nog steeds niets van; ik vermoed dat de waarheid over een paar jaar zal komen bovendrijven.
 
Misschien kunnen we een atletiekteam beginnen? Kan hij daar voor gaan uitkomen, die voetbalschoenen mag hij morgen inleveren.
 
Het is een prestatie hoe Bruma in een kwartier tijd Rosario van de troon wist te stoten als Pispaal of the Match. Rosario heeft veel kritiek ontvangen, maar zelfs de grootste Rosario-hater zal vandaag toch liever zijn frustraties af reageren op onze atletische Portugees :zien:.

Wat ik vandaag heb gezien was ongekend. Laatste kwartier speel je niet met 10, maar met 9 man dankzij deze pipo :FP:. Loopt gewoon op zijn tegenstander af en levert de bal zo in, waardoor Groningen misschien wel 5x een gevaarlijke counter kan opzetten en medespelers het moeten opvangen. Dan denk je, heeft Bruma werkelijk NIETS positiefs toegevoegd? Misschien verdedigend... De chaos die hij creeerde was zeer bevordelijk voor de Groningers. Oh wacht...

Ik hoop ergens een bericht te mogen lezen dat Bruma vandaag was omgekocht door Groningen. Het leek er echt op alsof hij ze hoogstpersoonlijk naar een overwinning toe wilde helpen :FP:.
 
Narsingh en Ramselaar heb ik minder laag zitten dan Bruma.

Ik ben vast een van de weinigen, maar ik vond het ergens wel jammer dat Ramselaar vertrok. Daar zat echt nog wel rek in en liet genoeg goede dingen zien; goede loper en technisch vaardig. Na een slechte periode op de bank en kreeg geen kans meer. Natuurlijk was het niet altijd goed, maar hij is wel heel snel afgeschreven. Ondertussen mogen andere spelers veel langer aankloten. Hendrix zit hier sowieso alleen nog omdat hij kind van de club is. Ramselaar had als box to box nog wel van waarde kunnen zijn.
 
Ik ben vast een van de weinigen, maar ik vond het ergens wel jammer dat Ramselaar vertrok. Daar zat echt nog wel rek in en liet genoeg goede dingen zien; goede loper en technisch vaardig. Na een slechte periode op de bank en kreeg geen kans meer. Natuurlijk was het niet altijd goed, maar hij is wel heel snel afgeschreven. Ondertussen mogen andere spelers veel langer aankloten. Hendrix zit hier sowieso alleen nog omdat hij kind van de club is. Ramselaar had als box to box nog wel van waarde kunnen zijn.
Je weet dat Ramselaar zelfs geen minuten meer maakt bij Utrecht, hè? Als hij dat niveau al niet aan kan - het niveau waar zelfs Maher weet uit te blinken - wat heb je dan in hemelsnaam bij PSV te zoeken?
 
Ik ben vast een van de weinigen, maar ik vond het ergens wel jammer dat Ramselaar vertrok. Daar zat echt nog wel rek in en liet genoeg goede dingen zien; goede loper en technisch vaardig. Na een slechte periode op de bank en kreeg geen kans meer. Natuurlijk was het niet altijd goed, maar hij is wel heel snel afgeschreven. Ondertussen mogen andere spelers veel langer aankloten. Hendrix zit hier sowieso alleen nog omdat hij kind van de club is. Ramselaar had als box to box nog wel van waarde kunnen zijn.
Hard draven kon hij. Overzicht houden en op t goede moment de bal geven zat er zelden in.
 
Het is een prestatie hoe Bruma in een kwartier tijd Rosario van de troon wist te stoten als Pispaal of the Match. Rosario heeft veel kritiek ontvangen, maar zelfs de grootste Rosario-hater zal vandaag toch liever zijn frustraties af reageren op onze atletische Portugees :zien:.

Wat ik vandaag heb gezien was ongekend. Laatste kwartier speel je niet met 10, maar met 9 man dankzij deze pipo :FP:. Loopt gewoon op zijn tegenstander af en levert de bal zo in, waardoor Groningen misschien wel 5x een gevaarlijke counter kan opzetten en medespelers het moeten opvangen. Dan denk je, heeft Bruma werkelijk NIETS positiefs toegevoegd? Misschien verdedigend... De chaos die hij creeerde was zeer bevordelijk voor de Groningers. Oh wacht...

Ik hoop ergens een bericht te mogen lezen dat Bruma vandaag was omgekocht door Groningen. Het leek er echt op alsof hij ze hoogstpersoonlijk naar een overwinning toe wilde helpen :FP:.

Ik las wel op z'n Instagram dat hij zo genoot van de mosterdsoep...
 
Terug
Bovenaan Onderaan