Bruma (A)

Bruma is gewoon een sociaal project. PSV laat met Bruma zien dat je ongeacht talent profvoetballer kan worden, erg inspirerend voor de kinderen. We zouden er eigenlijk subsidie voor moeten krijgen
 
Bruma kan zich beter aansluiten bij een atletiekvereniging en zijn voetbalschoenen aan de wilgen hangen....het enige wat hij kan is hard hollen, maar techniek, inzicht en neusje voor doelpunten, ho maar....wat een miskoop...!!!
 
Die Bruma speelt eigenlijk als een 16-jarig talent dat z'n debuut maakt in het eerste. En die het overzicht nog niet helemaal heeft en zich daardoor nog al eens vastloopt, maar je denkt "komt nog wel goed".
...maar helaas is hij al 25.
 
Laat ik maar advocaat van de duivel spelen dan..
Hij is dus slecht ingevallen lees ik. En hij wordt nu terecht op zijn fouten gewezen. En hij was zeker geen 15m waard. Maar jullie geloven toch niet dat dit zijn daadwerkelijke niveau is? Kom op zeg. Als ik lees dat hij zelfs over zijn eigen benen struikelde, dan is het toch duidelijk dat het een gebrek aan zelfvertrouwen is?

Degenen die Rosario een te makkelijk slachtoffer vonden, mogen ook best van zich laten horen..
 
Laat ik maar advocaat van de duivel spelen dan..
Hij is dus slecht ingevallen lees ik. En hij wordt nu terecht op zijn fouten gewezen. En hij was zeker geen 15m waard. Maar jullie geloven toch niet dat dit zijn daadwerkelijke niveau is? Kom op zeg. Als ik lees dat hij zelfs over zijn eigen benen struikelde, dan is het toch duidelijk dat het een gebrek aan zelfvertrouwen is?

Degenen die Rosario een te makkelijk slachtoffer vonden, mogen ook best van zich laten horen..

Tsja. Bruma heeft misschien 1 goede wedstrijd voor PSV gespeeld en verder vooral gegrossierd in balverlies.
Rosario heeft minstens een seizoen lang uitstekend gespeeld, maar wordt zelfs als hij prima speelt aangepakt als 1 of 2 van z'n 50 passes toevallig niet aankomt. Rosario heeft zeker wel een hele periode dramatisch gespeeld, maar lijkt nu de weg weer teruggevonden te zijn. En heeft dus tientallen wedstrijden PSV wel een dienst bewezen.

...vind ik toch wel een verschilletje.
 
Laat ik maar advocaat van de duivel spelen dan..
Hij is dus slecht ingevallen lees ik. En hij wordt nu terecht op zijn fouten gewezen. En hij was zeker geen 15m waard. Maar jullie geloven toch niet dat dit zijn daadwerkelijke niveau is? Kom op zeg. Als ik lees dat hij zelfs over zijn eigen benen struikelde, dan is het toch duidelijk dat het een gebrek aan zelfvertrouwen is?

Degenen die Rosario een te makkelijk slachtoffer vonden, mogen ook best van zich laten horen..

Dit kán zijn niveau inderdaad gewoon niet zijn. Onmogelijk.
Wat daarom veel erger is, is dat hij laat zien mentaal erg zwak te zijn. Hij kreeg nu weer de kans zich te laten zien, dan moet je dat ook doen.
Als hij pas na 10 wedstrijden in de basis in een goeddraaiend team zijn niveau weer gaat halen, dan hoort hij op een lager niveau te gaan voetballen, waar basisplaatsen een garantie zijn. Voetballen in de top, waar concurrentie en druk bij horen, passen dan niet bij zijn mentale vermogens.
Hij heeft nog een maand of 2,5 om zich te laten zien en het label 'miskoop van de eeuw' niet te krijgen.
 
Laat ik maar advocaat van de duivel spelen dan..
Hij is dus slecht ingevallen lees ik. En hij wordt nu terecht op zijn fouten gewezen. En hij was zeker geen 15m waard. Maar jullie geloven toch niet dat dit zijn daadwerkelijke niveau is? Kom op zeg. Als ik lees dat hij zelfs over zijn eigen benen struikelde, dan is het toch duidelijk dat het een gebrek aan zelfvertrouwen is?

Degenen die Rosario een te makkelijk slachtoffer vonden, mogen ook best van zich laten horen..

Als iemand die Bruma sinds z'n aankoop heeft verdedigd, "geef hem de tijd", blijf ik hopen op die ene spectaculaire wedstrijd dat hij iedereens ongelijk bewijst. Hij maakt het me alleen niet makkelijk. Het is niet alleen over z'n eigen benen struikelen, er komt ook gewoon niks uit op het moment. Begin van het seizoen zag ik nog wel eens goede dingen, nu is het iedere keer niks. Natuurlijk kan dat grotendeels zelfvertrouwen zijn, maar als het zelfvertrouwen uitblijft kunnen we ook objectief concluderen dat Bruma en PSV geen goede match is.
 
Gisteren toch aardig wat speeltijd gekregen, maar bakte er echt 0,0 van. Draven en bal verliezen, dat is waar hij echt in uit blinkt. Soms het moment dat hij zijn man uitspeelt (op snelheid) maar het vervolg is ten alle tijden dramatisch. Dan weer een slechte inspeel pass dan wel weer een bal naar niemandsland. Kunnen toch echt concluderen dat het hem echt niet gaat worden. Laat me graag verrassen maar zie het somber in voor deze jongen. Lijkt me verder een prima kerel die goed in de groep ligt, maar dit wordt hem gewoon niet.

Take your loss JDJ!
 
Als iemand die Bruma sinds z'n aankoop heeft verdedigd, "geef hem de tijd", blijf ik hopen op die ene spectaculaire wedstrijd dat hij iedereens ongelijk bewijst. Hij maakt het me alleen niet makkelijk. Het is niet alleen over z'n eigen benen struikelen, er komt ook gewoon niks uit op het moment. Begin van het seizoen zag ik nog wel eens goede dingen, nu is het iedere keer niks. Natuurlijk kan dat grotendeels zelfvertrouwen zijn, maar als het zelfvertrouwen uitblijft kunnen we ook objectief concluderen dat Bruma en PSV geen goede match is.
Dit dus. Ik ga t niet redden om positief te blijven als er geen sprankje licht aan de horizon lijkt te zijn.
 
Dit dus. Ik ga t niet redden om positief te blijven als er geen sprankje licht aan de horizon lijkt te zijn.

Precies, eerst moet ie maar die hattrick tegen Feyenoord maken. Tot die tijd heeft het weinig ook voor mij zin om hem te (blijven) verdedigen.
Alsof je als advocaat iemand wil vrijpleiten die telkens " I did it, and I'll do it again!!" roept met een maniacaal lachje. Hondebaan.

Zolang hij niet meer goede dingen laat zien lijkt het me gepaster me dus maar even koest te houden. :cautious:
 
Laat ik maar advocaat van de duivel spelen dan..
Hij is dus slecht ingevallen lees ik. En hij wordt nu terecht op zijn fouten gewezen. En hij was zeker geen 15m waard. Maar jullie geloven toch niet dat dit zijn daadwerkelijke niveau is? Kom op zeg. Als ik lees dat hij zelfs over zijn eigen benen struikelde, dan is het toch duidelijk dat het een gebrek aan zelfvertrouwen is?

Degenen die Rosario een te makkelijk slachtoffer vonden, mogen ook best van zich laten horen..
Ik vond hem uiteraard niet goed invallen, maar met z'n snelheid vond ik het ook niet heel slecht, in ieder geval een stuk beter dan die hele wedstrijden die hij gespeeld heeft.

Het over z'n eigen benen struikelen was nadat hij zich knap in het 16 meter gebied vrij had gespeeld van 2 tegenstanders, door z'n snelheid. Dat was op zich een mooie actie, en als hij die gescoord had, wat niet onwaarschijnlijk is als hij niet gewankeld haaft, was het een schitterend doelpunt geweest. Maar ja, hij scoorde niet en struikelde. Dus eens, dat hij uiteraard niet zo slecht is als er hier wordt gezegd. Wel vind ik het een enorme miskoop voor 15m.

Wat ik eigenlijk altijd van Bruma vind is dat hij de eerste 15-20 minuetn goed speelt en dan terugvalt naar een zeer bedenkelijk nivo. Weet niet wat dat nou is, ideale invaller voor het laatste kwartier, tenzij je een goal moet forceren, want dan heb je er niks aan (en dat zegt eigenlijk al genoeg).
 
Tsja. Bruma heeft misschien 1 goede wedstrijd voor PSV gespeeld en verder vooral gegrossierd in balverlies.
Rosario heeft minstens een seizoen lang uitstekend gespeeld, maar wordt zelfs als hij prima speelt aangepakt als 1 of 2 van z'n 50 passes toevallig niet aankomt. Rosario heeft zeker wel een hele periode dramatisch gespeeld, maar lijkt nu de weg weer teruggevonden te zijn. En heeft dus tientallen wedstrijden PSV wel een dienst bewezen.

...vind ik toch wel een verschilletje.
Een ander verschil is dat Rosario ook meer slechtere wedstrijden heeft gespeeld dan Bruma. Dat heeft elkaar dan weer op denk ik.

Beiden zijn in ieder geval niet het niveau wat we moeten willen nastreven, maar ja..
 
Mijn moeder zei zelfs gister die neger gaat zijn been nog breken, zo debiel rent en doet hij. Ze is niet racistisch en heeft amper verstand van voetbal, maar als zij het gepruts al ziet dan zegt dat genoeg :FP:
 
Vanwege de prijs en het feit dat ze zelfs bij FC Dordrecht nog betere buitenspelers hebben rondlopen bombardeer ik Bruma tot grootste miskoop ooit in de Eredivisie. Je zou bijna celstraffen uitdelen voor het aantrekken van dit soort spelers, wat een verschrikking
 
Hahahaha dit was legendarisch.

Legendarisch slecht, wederom.
 
Hoe heeft hij ooit 9 wedstrijden voor Portugal mogen spelen?
Vrij recent ook nog. Waar gaat het dan mis?
 
Ik wil het zeker niet voor Bruma opnemen, want het is de slechtste aankoop sinds Teddy 'meej op de bènk' Maybank. Maar zó slecht kan een Portugese international natuurlijk ook weer niet zijn. Die kerel is gewoon ook geestelijk kapot. Ik denk dat je hem beter even helemaal niet in de selectie kan opnemen.
 
Ik wil het zeker niet voor Bruma opnemen, want het is de slechtste aankoop sinds Teddy 'meej op de bènk' Maybank. Maar zó slecht kan een Portugese international natuurlijk ook weer niet zijn. Die kerel is gewoon ook geestelijk kapot. Ik denk dat je hem beter even helemaal niet in de selectie kan opnemen.
Hij schijnt de gezelligste sfeermaker binnen de groep te zijn. Dus tenzij hij lijdt aan manische depressie, vermoed ik dat hij overal gewoon geflopt is omdat hij er niks van kan.

Overigens hebben Narsingh en Ramselaar ook gewoon interlands voor het grote Oranje gespeeld, als basisspeler. Zegt niks.
 
Terug
Bovenaan Onderaan