Bruma (A)

Wat maakt het minder zielig. Hij vertrouwt een vriend en die jat 3 miljoen. Wat als jij een vriend vetrouwd en hij jat 3k bij jouw? Ik snap niet waarom veel geld hebben een verzachtende omstandigheid is?
Omdat je met 1 miljoen in een klap financieel onafhankelijk bent, een droom voor velen. Rijken weten niet meer wat ze hebben, een soort verwent.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
De discussie over huizen, inkomen en wensen heb ik verplaatst naar economie.

Gelieve het hier weer te hebben over Bruma, de Portugese aanvaller die PSV voor heel veel geld heeft gehaald.
Doe maar een tijdelijk slotje, want volgens mij hebben we het al teveel over Bruma gehad.
Het staat totaal niet in verhouding met wat hij heeft laten zien op het veld in een PSV shirt.
We hebben het meer over hem gehad. Dan hij over ons. :rolleyes: ;)
 
Heeft hij eigenijk al een wedstrijd gespeeld voor Olympiakos? Ik zie hem nooit bij de CL selectie zitten
 
Hm, begint op stoom te komen, scoorde afgelopen weekend de winnende.
Positieve is dat we m mogelijk voor meer dan een appel en een ei kunnen verkopen, nadeel is dat we m binnenkort tegenkomen.
 
Hm, begint op stoom te komen, scoorde afgelopen weekend de winnende.
Positieve is dat we m mogelijk voor meer dan een appel en een ei kunnen verkopen, nadeel is dat we m binnenkort tegenkomen.
Zou wel weer typisch des PSV's zijn, dat uitgerekend Bruma dan de winnende treffer scoort tegen PSV, of gewoon goed speelt...
 
Zou wel weer typisch des PSV's zijn, dat uitgerekend Bruma dan de winnende treffer scoort tegen PSV, of gewoon goed speelt...
Welke speler die wij verhuurden of bij het oude vuil gezet hebben heeft ons ooit pijn gedaan dan? Op sportief vlak, niet op een hoge transfersom die hij later opleverde.
 
Hm, begint op stoom te komen, scoorde afgelopen weekend de winnende.
Positieve is dat we m mogelijk voor meer dan een appel en een ei kunnen verkopen, nadeel is dat we m binnenkort tegenkomen.
Als PSV er letterlijk een appel en een ei voor terug zou krijgen zou ik het nog best doen. Als alleen zijn salaris maar van de lijst verdwijnt, iedere euro is te veel betaald.

Heel sneu voor die jongen, want volgens mij is het echt een aardige gast, alleen helaas kopen wij daar niets voor.
 
Welke speler die wij verhuurden of bij het oude vuil gezet hebben heeft ons ooit pijn gedaan dan? Op sportief vlak, niet op een hoge transfersom die hij later opleverde.
En naast de genoemden, vast ook nog wel een paar keepers van ons die ineens de wedstrijd van hun leven keepten tegen PSV.
 
Terug
Bovenaan Onderaan