Bruma (A)

Zit vanavond niet eens bij de selectie. Begin wel medelijden te krijgen met die jongen, dat 't er niet uit komt kan hij ook niets aan doen.
 
Zit vanavond niet eens bij de selectie. Begin wel medelijden te krijgen met die jongen, dat 't er niet uit komt kan hij ook niets aan doen.
Hij zat zaterdag ook al niet bij de selectie in de competitiewedstrijd.
Wellicht heeft hij Corona. :cautious:
Als Olympiakos maar de huur betaalt. Je weet nooit bij die Grieken.
 
Zit vanavond niet eens bij de selectie. Begin wel medelijden te krijgen met die jongen, dat 't er niet uit komt kan hij ook niets aan doen.
Las in een stukkie wat vandaag bij financiën stond ook over persoonlijke omstandigheden die m vorig jaar parten zouden hebben gespeeld.

artikel

Meteen is ook duidelijk dat Bruma ook voor een enorm salaris op de loonlijst staat waar hij helaas, mede ingegeven door een privé minder periode, weinig prestaties voor wist te leveren.

Iemand hier die wat helderheid kan verschaffen (zonder in flauwigheden te vervallen)
 
Laatst bewerkt:
Las in een stukkie wat vandaag bij financiën stond ook over persoonlijke omstandigheden die m vorig jaar parten zouden hebben gespeeld.

artikel



Iemand hier die wat helderheid kan verschaffen (zonder in flauwigheden te vervallen)
Ik heb destijds gelezen dat hij was opgelicht door z'n beste vriend. En niet zo'n beetje ook.
 
Las in een stukkie wat vandaag bij financiën stond ook over persoonlijke omstandigheden die m vorig jaar parten zouden hebben gespeeld.

artikel



Iemand hier die wat helderheid kan verschaffen (zonder in flauwigheden te vervallen)
Als ik het me goed herinner is ie opgelicht. Een financieel adviseur zou allerlei investeringen doen, maar dat geld verdween gewoon. Was notabene een familielid of goede vriend.
 
Als ik het me goed herinner is ie opgelicht. Een financieel adviseur zou allerlei investeringen doen, maar dat geld verdween gewoon. Was notabene een familielid of goede vriend.
tja als je n gevoelsmens bent kan dat wel wat met je doen, vervelend.
 
Las in een stukkie wat vandaag bij financiën stond ook over persoonlijke omstandigheden die m vorig jaar parten zouden hebben gespeeld.

artikel



Iemand hier die wat helderheid kan verschaffen (zonder in flauwigheden te vervallen)
Bruma wordt vervolgens genoemd. "Als je Bruma bijvoorbeeld ziet... Hij had een moeilijke periode", aldus Afellay. "Maar ik weet ook wat er in zijn privésituatie speelde op dat moment. Dan kan ik me wel voorstellen dat hij het moeilijk had."

Afellay noemt de precieze reden niet, maar eind april kwam wel in het nieuws dat de bankrekening van Bruma is geplunderd. Een vriend lichtte de Portugese aanvaller voor ongeveer drie miljoen euro op. Het verhaal is nooit bevestigd.

'Bruma (PSV) voor drie miljoen euro opgelicht door zijn beste vriend'

link
 
Als dat iemand tegen mij zegt: "Geld maakt niet gelukkig" zeg ik altijd: "Geef het maar aan mij. Als het mij niet gelukkig maakt geef ik het weer af en maak ik iemand anders er wel ongelukkig mee."


Geld maakt niet gelukkig...
 
Het is ontzettend sneu voor die jongen hoor, maar het feit dat hij al jaren miljoenen verdient met iets wat hij niet kan maakt het voor mij allemaal wat minder zielig.

Wat maakt het minder zielig. Hij vertrouwt een vriend en die jat 3 miljoen. Wat als jij een vriend vetrouwd en hij jat 3k bij jouw? Ik snap niet waarom veel geld hebben een verzachtende omstandigheid is?
 
Wat maakt het minder zielig. Hij vertrouwt een vriend en die jat 3 miljoen. Wat als jij een vriend vetrouwd en hij jat 3k bij jouw? Ik snap niet waarom veel geld hebben een verzachtende omstandigheid is?
Nu jatten ze m’n bier. Ik wil de variant met het vele geld best een keer proberen. Kan ik me ergens aanmelden?
 
Terug
Bovenaan Onderaan