Bruma (A)

Ik verwacht dat we Jahanbaksh gaan huren.... en als we dan toch bij die club bezig zijn: Propper zouden we echt heel goed kunnen gebruiken, maar ik vrees dat dat niet haalbaar is
Pfoe Jahanbaksh tegenover Bruma zou een hele verbetering zijn, daar teken ik voor.

Over Bruma: dat gaat vrees ik nooit meer iets worden. Ooit gehyped vanwege zijn explosiviteit en acties, maar zijn spelvoortzetting en eindproduct zijn gewoon matig om het zacht uit te drukken. Balgevoel heb je of heb je niet, of hij moet ineens wel heel veel gaan trainen. Hopen dat de Griekse League zo slecht is dat ie daar als een okay speler wordt bevonden. Mogen ze hem aan het eind van het seizoen voor zo'n 4 miljoen hebben van mij.
 
Ik verwacht dat we Jahanbaksh gaan huren.... en als we dan toch bij die club bezig zijn: Propper zouden we echt heel goed kunnen gebruiken, maar ik vrees dat dat niet haalbaar is
Is het verhaal van Alireza een wens gedachten of heb je het ergens voorbij zien komen of is je öre frontale cortex nog in ontwikkeling? :maniac:
 
Pfoe Jahanbaksh tegenover Bruma zou een hele verbetering zijn, daar teken ik voor.

Over Bruma: dat gaat vrees ik nooit meer iets worden. Ooit gehyped vanwege zijn explosiviteit en acties, maar zijn spelvoortzetting en eindproduct zijn gewoon matig om het zacht uit te drukken. Balgevoel heb je of heb je niet, of hij moet ineens wel heel veel gaan trainen. Hopen dat de Griekse League zo slecht is dat ie daar als een okay speler wordt bevonden. Mogen ze hem aan het eind van het seizoen voor zo'n 4 miljoen hebben van mij.

En zo is dat dan kunnen we mooi John de Jong zijn triomf van het verkopen van Bruma afzeiken onder het mom van verkocht voor een te laag bedrag
 
Er gaat een gerucht dat Olympiakos een deal met Netflix heeft gesloten om een Griekse tragedie te verfilmen in de vorm van een miniserie en dat Bruma ingelijfd is om de rol van Hybris te spelen zodat toeschouwers zich kunnen identificeren met het menselijke falen. Waarom klinkt dit aannemelijker dan dat ze hem om sportieve redenen hebben genomen?
 
Er gaat een gerucht dat Olympiakos een deal met Netflix heeft gesloten om een Griekse tragedie te verfilmen in de vorm van een miniserie en dat Bruma ingelijfd is om de rol van Hybris te spelen zodat toeschouwers zich kunnen identificeren met het menselijke falen. Waarom klinkt dit aannemelijker dan dat ze hem om sportieve redenen hebben genomen?
Ik vind Bruma meer een (blind) paard van Troje.
 
Er gaat een gerucht dat Olympiakos een deal met Netflix heeft gesloten om een Griekse tragedie te verfilmen in de vorm van een miniserie en dat Bruma ingelijfd is om de rol van Hybris te spelen zodat toeschouwers zich kunnen identificeren met het menselijke falen. Waarom klinkt dit aannemelijker dan dat ze hem om sportieve redenen hebben genomen?
De rol van Hybris lijkt op dit forum al wel uitgespeeld.
 

PSV heeft Bruma definitief verhuurd aan Olympiakos Piraeus​

link

De verhuur van Armindo Bruma aan het Griekse Olympiakos Piraeus is definitief.

Let op het woord definitief.
Definitief verhuurd betekent dat hij niet meer terugkomt naar PSV. Nooit meer. :D ;)
Sluit de poorten van het Philipsstadion en de Herdgang. Haal desnoods de ophaalbrug op dat hij de slotgracht niet meer over komt. :bye:
 
Was het nu Bruma met de verplichte optie tot koop? Dat schijnt dan - tot mijn verrassing - erg goed nieuws te zijn. Want dan is ie dus verkocht!

Nee wel optie tot koop, maar zijn zaakwaarnemer benadrukte dat het geen verplichte optie is.
Hij is dus niet verkocht maar verhuurd. Maar weg is weg en dat is al een begin van een definitief afscheid. :bye:
 
Terug
Bovenaan Onderaan