Brexit

Laat ze dan ook daad bij woord voeren en morgen opdonderen uit de EU. Laat Schotland en Wales de onafhankelijkheid uitroepen en ze weer laten toetreden tot de de EU. Dan is Engeland meteen alles kwijt precies wat ze verdienen.
Alleen is er in Wales een meerderheid voor de Brexit, in Noord-Ierland niet. Dus Schotland onafhankelijk, N-I voegt zich bij Ierland, en Wales en Engeland worden een provincie van de Verenigde Staten.
 
Omdat Schotten itt de Engelsen wel toffe mensen zijn?

Nee, het is meer dan dat. Een correctie van een historische error in de geschiedschrijving der mensheid, toen Schotland op een knie moest voor de Engelse overheersers. Dat heeft nooit zo moeten zijn. Een glitch in de Matrix. Dat ik wellicht mag meemaken dat de Schotten alsnog hun vrijheid pakken tegen de Engelsen, dat is een cadeau wat ik nooit gedacht had te krijgen.
 
ELp2zkvX0AAIPId


Hmmm, 44% van de stemmen en toch 56% van de zetels. Geeft mij t gevoel dat hoe we het hier in NL regelen veel meer recht doet aan de werkelijkheid.
 
ELp2zkvX0AAIPId


Hmmm, 44% van de stemmen en toch 56% van de zetels. Geeft mij t gevoel dat hoe we het hier in NL regelen veel meer recht doet aan de werkelijkheid.
Inderdaad, of de Green Party, zo ongeveer 1/12 van het aantal stemmen van Labour, maar maar 1 zetel i.p.v. 202.
 
Terug
Bovenaan Onderaan