Björn van der Doelen

voor promo materiaal oid?
Nee, meer voor mezelf eigenlijk. Ik heb ooit een foto gemaakt van een kameraad van mij en die foto zou ik graag nog eens maken maar dan met Björn. Levert 'm een nat pak op, maar dat was geen probleem. (Tot net voorbij z'n middel, niet helemaal zo diep als op de eerste foto) In plaats van de kandelaar moet het dan uiteraard een gitaar worden. ;)
IisxUwp.jpg


Leuk zeg! Doet u nog veel in de fotomakelarij?
Ach, wat is veel. Bij een hobby is het nooit echt veel hè. :)
 
Nee, meer voor mezelf eigenlijk. Ik heb ooit een foto gemaakt van een kameraad van mij en die foto zou ik graag nog eens maken maar dan met Björn. Levert 'm een nat pak op, maar dat was geen probleem. (Tot net voorbij z'n middel, niet helemaal zo diep als op de eerste foto) In plaats van de kandelaar moet het dan uiteraard een gitaar worden. ;)
IisxUwp.jpg



Ach, wat is veel. Bij een hobby is het nooit echt veel hè. :)
Toffe foto!
 
Nee, meer voor mezelf eigenlijk. Ik heb ooit een foto gemaakt van een kameraad van mij en die foto zou ik graag nog eens maken maar dan met Björn. Levert 'm een nat pak op, maar dat was geen probleem. (Tot net voorbij z'n middel, niet helemaal zo diep als op de eerste foto) In plaats van de kandelaar moet het dan uiteraard een gitaar worden. ;)
IisxUwp.jpg



Ach, wat is veel. Bij een hobby is het nooit echt veel hè. :)

Die foto herinner ik me nog. Mooi! Je had toen ook zo'n mooie serie van een vrouw in een bouwval. Ook zo mooi.
 
Die foto herinner ik me nog. Mooi! Je had toen ook zo'n mooie serie van een vrouw in een bouwval. Ook zo mooi.
Ik heb meer dames voor de lens gehad dus ik weet niet precies welke je bedoelt. Op m'n site staan er nog wel een paar.
Maar goed... Troubadour Björn vd Doelen dus! :)
 
Mooi als mensen de dingen doen die ze willen doen. (Disclaimer: zolang het binnen de wet valt) ;)
 
Heeft in VI podcast Mark van Bommel volledig met de grond gelijk gemaakt: MvB is een lul, een nare persoon en een kwal. Meneer gitaar kiest voor JDJ omdat het een lieve jongen is. Prima, neem hem mee naar de club wat jouw niveau was en zijn niveau is, NEC. Samen bij het kampvuur gitaar spelen en MvB die veel meer dan jullie bij elkaar voor de club heeft betekend, uitschelden.
 
Heeft in VI podcast Mark van Bommel volledig met de grond gelijk gemaakt: MvB is een lul, een nare persoon en een kwal. Meneer gitaar kiest voor JDJ omdat het een lieve jongen is. Prima, neem hem mee naar de club wat jouw niveau was en zijn niveau is, NEC. Samen bij het kampvuur gitaar spelen en MvB die veel meer dan jullie bij elkaar voor de club heeft betekend, uitschelden.

Inderdaad, en dan:

Van Bommel wordt in Eindhoven gezien als een clubicoon, maar daar ergert Van der Doelen zich flink aan. "Daar kan ik me echt over opwinden", vervolgt hij. "Dat ik lees dat hij een clubicoon is en het beste voor de club wil. Nou, als je dat echt wil, dan ga je niet na je ontslag nog op zo'n manier tekeer", sluit hij af.

Heb ik iets gemist? Naar mijn weten heeft MvB weinig tot niks meer gezegd na zijn ontslag; laat staan "tekeer gaan"?

"Nice guys finish last", en dat is waar we heen gaan met lieve jongen JdJ.
 
100 keer liever Doelen dan Bommel. Altijd.
Geen idee, heb Mark nog nooit horen zingen :ROFL: :ROFL:.
Voor de rest heb ik liever dan mensen die op een kleine afstand van de club staan gewoon niks zeggen, linksom of rechtsom levert zulks altijd schade.
Dat iemand van binnen de club zich er over uitspreekt kan ik meer mee, maar dit kan eigenlijk alleen maar ontaarden moddergooien.
 
Geen idee, heb Mark nog nooit horen zingen :ROFL: :ROFL:.
Voor de rest heb ik liever dan mensen die op een kleine afstand van de club staan gewoon niks zeggen, linksom of rechtsom levert zulks altijd schade.
Dat iemand van binnen de club zich er over uitspreekt kan ik meer mee, maar dit kan eigenlijk alleen maar ontaarden moddergooien.
Ik ben het ook zeker niet altijd eens met zijn uitspraken, maar zijn persoonlijkheid ligt mij gewoon veel meer. Bijzonder sympathieke kerel in de communicatie ook.
 
Geen idee, heb Mark nog nooit horen zingen :ROFL: :ROFL:.
Voor de rest heb ik liever dan mensen die op een kleine afstand van de club staan gewoon niks zeggen, linksom of rechtsom levert zulks altijd schade.
Dat iemand van binnen de club zich er over uitspreekt kan ik meer mee, maar dit kan eigenlijk alleen maar ontaarden moddergooien.

En dat hebben vooralsnog alleen randfiguren die zelf geen grote voetbalcarrière hebben gehad, gedaan. Waterkneus nog zo een.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
En als het hem gevraagd wordt over 36 miljoen weggegooid geld aan de aankopen, dan durft meneer niet meer zo uitgesproken te zijn.. Nee, het is altijd zo moeilijk om daar een oordeel over vormen. Want waarom speelt een bepaalde speler bij de ene club wel goed waardoor je hem scout, maar bij jou niet meer. Het is zo moeilijk om van buiten af iets daarover te zeggen. Schijt gitarist!
 
En als het hem gevraagd wordt over 36 miljoen weggegooid geld aan de aankopen, dan durft meneer niet meer zo uitgesproken te zijn.. Nee, het is altijd zo moeilijk om daar een oordeel over vormen. Want waarom speelt een bepaalde speler bij de ene club wel goed waardoor je hem scout, maar bij jou niet meer. Het is zo moeilijk om van buiten af iets daarover te zeggen. Schijt gitarist!

Bavaria ontslaat ex-voetballer Björn van der Doelen wegens werkweigering

link

Bavaria heeft medewerker Björn van der Doelen op staande voet ontslagen. De ex-PSV’er verscheen maandagochtend niet op zijn werk omdat hij meende recht te hebben op vrij met carnaval. De Lieshoutse bierbrouwer dacht daar anders over.

:D ;)
 
[...]Schijt gitarist!
Nee, gewoon een goed gitarist ook gewoon. Volgens mij ben jij stiekem een beetje jaloers op Björn en zijn muzikale talent. Het is natuurlijk ook saai om steeds maar zo'n slang uit zo'n mandje te moeten fluiten vanaf een vliegend tapijtje.

:ROFL: :ROFL:

Nee hoor vriend, ik snap het best dat je een hekel aan iemand kunt hebben, dat heb ik ook aan veel mensen ;)
 
Bij Van der Doelen ervaar ik een klik, ook al is het totaal ander karakter dan ik. Bij Van Bommel ervaar ik, al sinds 2013, plaatsvervangende schaamte.
 
Terug
Bovenaan Onderaan