Björn van der Doelen

Wil m niet onnodig kicken, maar ik pas een huis gekocht.

Vertelt de buurman mij dat Bjorn van der Doelen in mijn huis is opgegroeid.

Wat blijkt: we kamen zelfs een stukje betonvloer tegen met daar voetafdrukken van gezinsleden. Wellicht ook de afdruk van bjorn er tussen.

Vond het wel de moeite om te delen :)
 
Wil m niet onnodig kicken, maar ik pas een huis gekocht.

Vertelt de buurman mij dat Bjorn van der Doelen in mijn huis is opgegroeid.

Wat blijkt: we kamen zelfs een stukje betonvloer tegen met daar voetafdrukken van gezinsleden. Wellicht ook de afdruk van bjorn er tussen.

Vond het wel de moeite om te delen :)


Ik wordt er emotioneel van. Bedankt voor het delen. ;)


ps. veel plezier in je nieuwe huis!
 
Wil m niet onnodig kicken, maar ik pas een huis gekocht.

Vertelt de buurman mij dat Bjorn van der Doelen in mijn huis is opgegroeid.

Wat blijkt: we kamen zelfs een stukje betonvloer tegen met daar voetafdrukken van gezinsleden. Wellicht ook de afdruk van bjorn er tussen.

Vond het wel de moeite om te delen :)

Als je een echt clubhart hebt zit er niets anders op....

Uithakken, verkopen en investeren in een (of meerdere) goede verdedigers ;)
 
Wil m niet onnodig kicken, maar ik pas een huis gekocht.

Vertelt de buurman mij dat Bjorn van der Doelen in mijn huis is opgegroeid.

Wat blijkt: we kamen zelfs een stukje betonvloer tegen met daar voetafdrukken van gezinsleden. Wellicht ook de afdruk van bjorn er tussen.

Vond het wel de moeite om te delen :)
Tof! :)
 
Wil m niet onnodig kicken, maar ik pas een huis gekocht.

Vertelt de buurman mij dat Bjorn van der Doelen in mijn huis is opgegroeid.

Wat blijkt: we kamen zelfs een stukje betonvloer tegen met daar voetafdrukken van gezinsleden. Wellicht ook de afdruk van bjorn er tussen.

Vond het wel de moeite om te delen :)
Wat leuk! Doelen was een held en buiten de lijnen een jongen van wie je kon zien dat ie uit een goed nest kwam. Ik heb een keer een interview gelezen met hem waarin hij ook inderdaad aangaf uit een warm gezin te komen waar samen veel werd ondernomen enz. Leuk dan om dat huis te kopen waar hij zijn jeugd heeft doorgebracht.
 
Haal de liederen nog zo voor me: wij zijn niet bang want Doelen is t'r bij, Doelen is t'r bij!

De stofzuiger van het middenveld. In die betonafdruk staat bij een paar voeten ook Bjorn trouwens... Dus denk dat het zijn voetjes zijn. Van 1 juli 2001.

Hij schijnt ooit met Harry Vermeegen een opname te hebben gemaakt dat hij een ruit moest inschieten, dat is bij -nu- mijn huis.

Iemand bad hebben waar hij in heeft gebadderd :D ? We strippen alles...
 
Wel leuk te zien dat Doelen voor velen een held is hier. Wanneer hij speelde was het voor mij weer een moment om in te calculeren dat we niet gingen winnen die dag. Wat een waardeloos niveau had die jongen.
 
Wel leuk te zien dat Doelen voor velen een held is hier. Wanneer hij speelde was het voor mij weer een moment om in te calculeren dat we niet gingen winnen die dag. Wat een waardeloos niveau had die jongen.

In vergelijking met het huidige sterrenensemble? overigens wel een jongen die er altijd voor ging, en niet zo snel het koppie liet hangen.
 
In vergelijking met het huidige sterrenensemble? overigens wel een jongen die er altijd voor ging, en niet zo snel het koppie liet hangen.


Dan is het nu beter ja.

Inzet is een eerste vereiste, maar dat was dan ook het enige. Manolev had ook een goede inzet, zoals ook vab Ankeren en Boerebach, enz.

Prima jongen verder maar kwam gewoon veel tekort voor PSV net als die andere held Addo.
 
Dan is het nu beter ja.

Inzet is een eerste vereiste, maar dat was dan ook het enige. Manolev had ook een goede inzet, zoals ook vab Ankeren en Boerebach, enz.

Prima jongen verder maar kwam gewoon veel tekort voor PSV net als die andere held Addo.

Te licht om onbetwiste basisspeler te zijn, maar echt slecht, zoals Manolev of Van Ankeren, dat was hij niet. Prima selectiespeler voor erbij te hebben.
 
Oud-speler op bezoek bij duel van PSV: "Niets! Ik dacht: wat doe ik hier?"

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws...-ik-hier-.html

Het is nu allemaal zo vlak, zo volgzaam, zo zouteloos, zo voorzichtig. Dat zie je ook terug in het veld, dat gebrek aan initiatief, aan lef", vervolgt hij.

"Ik was vorig jaar een keer bij PSV-Twente en er gebeurde een uur lang niets. Niets! Ik dacht: wat doe ik hier?" Van der Doelen beëindigde zijn carrière 2006.

Geweldige kerel. :D
 
Laatst bewerkt:
Wat ziet hij er slecht uit zeg, lijkt net een zwerver. En dan ook nog zon filmpje opnemen en jezelf nog meer als clown op de kaart zetten. Vroeger had ik echt wel veel sympathie voor hem maar als memsen het niet (meer) weten dan ga ik hen niet vertellen hé die was een vroeger een PSV-held.
Maar goed voor sommigen heet dit out of the box binnen voetballerij, of “een verademing”....
 
Wat ziet hij er slecht uit zeg, lijkt net een zwerver. En dan ook nog zon filmpje opnemen en jezelf nog meer als clown op de kaart zetten. Vroeger had ik echt wel veel sympathie voor hem maar als memsen het niet (meer) weten dan ga ik hen niet vertellen hé die was een vroeger een PSV-held.
Maar goed voor sommigen heet dit out of the box binnen voetballerij, of “een verademing”....

Laat me raden, geen fan van carnaval :shifty:
 
Van der Doelen was ook (even?) aanwezig op het trainingskamp. Zo is te zien in een van de filmpjes. Heeft iemand enig idee of/wat hij iets bijgedragen heeft? Heeft hij tegenwoordig een functie bij PSV?
 
Heb hem een paar keer in mijn taxi gehad is gek van Metallica en Frank Marino.
Slechtste PSV speler ooit na Pieters. Gaf destijds als speler wel veel hoop aan jongentjes die graag profvoetballer wilde worden. Als hij het kon halen dan moest het niet zo moeilijk zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan