Björn van der Doelen

Bacchus

Ninja
Medewerker
voor promo materiaal oid?
Nee, meer voor mezelf eigenlijk. Ik heb ooit een foto gemaakt van een kameraad van mij en die foto zou ik graag nog eens maken maar dan met Björn. Levert 'm een nat pak op, maar dat was geen probleem. (Tot net voorbij z'n middel, niet helemaal zo diep als op de eerste foto) In plaats van de kandelaar moet het dan uiteraard een gitaar worden. ;)

Leuk zeg! Doet u nog veel in de fotomakelarij?
Ach, wat is veel. Bij een hobby is het nooit echt veel hè. :)

Mikasa

Forummer van het Jaar 2014
Nee, meer voor mezelf eigenlijk. Ik heb ooit een foto gemaakt van een kameraad van mij en die foto zou ik graag nog eens maken maar dan met Björn. Levert 'm een nat pak op, maar dat was geen probleem. (Tot net voorbij z'n middel, niet helemaal zo diep als op de eerste foto) In plaats van de kandelaar moet het dan uiteraard een gitaar worden. ;)

Toffe foto!

De Bouterbaas

Grappigste Forummer van het Jaar 2012

Die foto herinner ik me nog. Mooi! Je had toen ook zo'n mooie serie van een vrouw in een bouwval. Ook zo mooi.