Björn van der Doelen

Bavaria ontslaat ex-voetballer Björn van der Doelen wegens werkweigering

link

Bavaria heeft medewerker Björn van der Doelen op staande voet ontslagen. De ex-PSV’er verscheen maandagochtend niet op zijn werk omdat hij meende recht te hebben op vrij met carnaval. De Lieshoutse bierbrouwer dacht daar anders over.

:D ;)
Er mag gezongen worden, heerlijke site!:ROFL:
 
Bij Van der Doelen ervaar ik een klik, ook al is het totaal ander karakter dan ik. Bij Van Bommel ervaar ik, al sinds 2013, plaatsvervangende schaamte.
Ik had ook geen klik met MvB.... Ik heb er alleen moeite mee dat een speler die zelf nooit 100% met zijn vak bezig is geweest een absolute winnaar als van Bommel-met al zijn nare trekjes- zo de veeg uit de pan geeft in een interview en hem persoonlijk minuten lang uitscheldt en afvalt. Maar als de aankopen van zijn lieve vriend JdJ ter sprake komen, dan ineens moet ie hard nadenken en vind dat hij het niet kan beoordelen. De grote mond van hem was ineens heel klein. Vond hem altijd een cultheld maar bij deze kan die maar beter zijn hele gitaar ergens in gaan steken.
 
Fijne vent, luister altijd graag naar hem in de podcasts. Leuk om er iets meer beeld bij te hebben, aangezien ik hem niet heb zien spelen in zijn PSV tijd.
Je hebt er ook niet heel veel aan gemist in mijn geheugen. Harde werker, vinger in zijn oog en een echte PSVer.
 
Je hebt er ook niet heel veel aan gemist in mijn geheugen. Harde werker, vinger in zijn oog en een echte PSVer.
Clubman inderdaad, vaste basisspeler was hij niet maar hij was wel een gewaardeerde, multifunctionele kracht en hij heeft uiteindelijk nog aardig wat gespeeld.
3 kampioenschappen meegemaakt, hij kan nog zeggen dat hij in de Champions League gewonnen heeft van Giggs, de Nevilles, Kean, Beckham en andere grote spelers. Later vier miljoen gulden opgeleverd met zijn transfer naar Twente.
 
Clubman inderdaad, vaste basisspeler was hij niet maar hij was wel een gewaardeerde, multifunctionele kracht en hij heeft uiteindelijk nog aardig wat gespeeld.
3 kampioenschappen meegemaakt, hij kan nog zeggen dat hij in de Champions League gewonnen heeft van Giggs, de Nevilles, Kean, Beckham en andere grote spelers. Later vier miljoen gulden opgeleverd met zijn transfer naar Twente.
Geweldige vent. Echte PSVer.
Heb me altijd verbaasd over het verschil tussen hoe deze jongen altijd rustig en braaf was in de klas en hoe die veranderde als ik hem in ons stadion binnen de lijnen te keer zag gaan.
In de goede zin des woords.

En onvergetelijk hoe hij de grote Roy Keane destijds tot wanhoop dreef op het middenveld in het duel met Manchester United dat wij met 3-1 wonnen.
Die moet zich toen gevoeld hebben zoals ik in een wedstrijd waarin ene Robbie Maas mij doldraaide in het enige duel dat wij leraren destijds ooit van een leerlingenteam verloren.
(Waar ik me toen wel maar nu niet meer voor schaam.;))

Als ik me niet vergis was dat duel met Keane ook de wedstrijd waarin Kezman Europees scoorde waar hij al zo lang op vlaste.

Mooie vent, Bjorn, ook al omdat hij zijn zachte G heeft behouden.
Kijken vanavond, mensen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan