Binnenlandse Politiek

Totaal andere tak van sport. Maar ik ben wel van mening dat het aanmelden niet op schiphol moet gebeuren. Hoe moeilijk is het om een oud kantoorgebouw vol te stampen met bureaus, internet en wat mensen? Vedette kan jij enig licht hierop schijnen hoe lang dat duurt?

Als alle betrokkenen urgentie geven, hoeven zaken als IT e.d. niet lang te duren. Kwestie van prioriteit. In leegstaande panden liggen de aansluitingen doorgaans al. Netwerk opzetten en klaar. De boel verbouwen kan tijd kosten, maar genoeg panden waar dat niet nodig is gezien de insteek. Je bent tenslotte niet commercieel aan het opleveren, maar een noodvoorziening aan het treffen.
 
Zo`n kantoorgebouw is toch ook in bezit van iemand of een bedrijf? Misschien kan de overheid zoiets huren, maar wat doe je dan als er een bedrijf in wil? Dan moet je al die mensen weer ergens anders heenbrengen.

De overheid kan toch gewoon een contract voor 2 jaar afsluiten?


het zijn niet allemaal mensen die de bijbel lezen, netjes op de wc plassen en de omgeving netjes schoon houden natuurlijk.

Dat klopt en zo is er ook een grote groep Nederlanders die dat niet kunnen, gezien de hoeveelheid zwerfafval.

Wat een eigenaar ervan vind is niet nu even niet vanbelang. Het is veel belangrijker dat deze mensen kunnen slapen en geregistreerd staan zodat de 40% die afgewezen gaat worden ook heel snel weer weg is ipv eindeloos te moeten wachten.
 
De overheid kan toch gewoon een contract voor 2 jaar afsluiten?




Dat klopt en zo is er ook een grote groep Nederlanders die dat niet kunnen, gezien de hoeveelheid zwerfafval.

Wat een eigenaar ervan vind is niet nu even niet vanbelang. Het is veel belangrijker dat deze mensen kunnen slapen en geregistreerd staan zodat de 40% die afgewezen gaat worden ook heel snel weer weg is ipv eindeloos te moeten wachten.
Er zijn genoeg plekken te bedenken. Kantoorpanden waren ooit als tijdelijke woonruimte voor particulieren ingezet als project hier in de stad. Ik ben er gewoon niet van overtuigd dat dit praktisch gezien een goed idee is..
 
Er zijn genoeg plekken te bedenken. Kantoorpanden waren ooit als tijdelijke woonruimte voor particulieren ingezet als project hier in de stad. Ik ben er gewoon niet van overtuigd dat dit praktisch gezien een goed idee is..

Iets anders waar je binnen 2 of 3 weken genoeg plekken kan creëren is er gewoon niet. Al liggen ze met 150 man op een zaal, dan liggen ze binnen en kun je overzicht maken en houden. Als er dan mensen gaan klagen dat ze geen privacy hebben, dan mogen die wat mij betreft meteen terug.

Ze moeten ook begrijpen dat we niet alles 1 keer normaal geregeld kunnen hebben, maar helaas snappen de meeste organisaties die nu zo zeuren dat niet. Dit zorgt voor extra lastige situaties.
 
Iets anders waar je binnen 2 of 3 weken genoeg plekken kan creëren is er gewoon niet. Al liggen ze met 150 man op een zaal, dan liggen ze binnen en kun je overzicht maken en houden. Als er dan mensen gaan klagen dat ze geen privacy hebben, dan mogen die wat mij betreft meteen terug.

Ze moeten ook begrijpen dat we niet alles 1 keer normaal geregeld kunnen hebben, maar helaas snappen de meeste organisaties die nu zo zeuren dat niet. Dit zorgt voor extra lastige situaties.
Sporthallen lijkt me toch praktischer. Daar heb je douches bijvoorbeeld. In kantoorpanden zijn die er niet.
 
Sporthallen lijkt me toch praktischer. Daar heb je douches bijvoorbeeld. In kantoorpanden zijn die er niet.

Sporthallen hebben we nodig om te sporten en de scholen beginnen weer.

Als je een WC hebt, heb je binnen 1 week ook genoeg douches geïnstalleerd. Water is er, warm water vaak ook, en de afvoer ook en ruim groot genoeg.

Zo iets is kant en klaar pakket: (zet je in een paar uur in elkaar is mijn ervaring)

sanifun_complete_douchecabine_sarah_900_x_900_1.jpg
 
Op dit moment helpt een dak en minder mensen per vierkante meter al.
Daarom. Gooi ze in een sporthal in afwachting van afwijzing of vergunning. Is een stuk makkelijker dan kantoorpanden. Daar gast ook nog maanden overheen voordat dat is geregeld
 
Daarom. Gooi ze in een sporthal in afwachting van afwijzing of vergunning. Is een stuk makkelijker dan kantoorpanden. Daar gast ook nog maanden overheen voordat dat is geregeld
Je weet dat veel sporthallen door scholen gebruikt wordt voor gymles? Dat diverse sportverenigingen daar gebruik van maken? Ihkv draagvlak zou het echt een hele domme zet zijn.
 
Waarom lees ik hier verstandige analyses over en praktische aanpak van de crisis in Ter Apel, terwijl ik op Twitter en in Kamer vooral opfokverhalen hoor?
 
Waarom lees ik hier verstandige analyses over en praktische aanpak van de crisis in Ter Apel, terwijl ik op Twitter en in Kamer vooral opfokverhalen hoor?
Omdat hier voonamelijk verstandige mensen zitten die niet alleen heel erg veel verstand van voetbal hebben, maar ook verstand van politiek,bier,vrouwen, computers, Amerika, Rusland, het heelal, de wetenschap en het runnen van een forum?

Eigenlijk zijn wij gewoon allemaal heel erg geniaal hier. Ach de gemiddelde PSV supporter zeg maar :geek:
 
Terug
Bovenaan Onderaan