Binnenlandse Politiek

Op de tekenkamer bij mijn werk gebeurt dit nog steeds, bedrijfspolicy is computer locken als je d'r niet zit. Dus om mensen aan te leren dat zulks heel simpel is (windowstoets + L) wordt er nog wel eens een geintje uitgehaald als je zulks vergeet.
Toen ik nog op kantoor werkte hebben we (manager en ik) wel eens monitor kabels op de pc van de buurman aangesloten. 6 pc's op een rijtje. Hilarisch 😁
 
Met alle berichten vanuit het AZC AC Ter Apel snap ik wel dat Nederland tegenwoordig wat terughoudend is met andere landen de maat nemen aangaande mensenrechten :cautious:
 
Laatst bewerkt:
Met alle berichten vanuit het AZC Ter Apel snap ik wel dat Nederland tegenwoordig wat terughoudend is met andere landen de maat nemen aangaande mensenrechten :cautious:
De schaamte voorbij. Het is al jaren af aan het glijden. De politiek kijkt er naar en vindt het wel goed zo. Klein detail: Ter Apel is een aanmeldcentrum (AC). Nu het enige in Nederland. Voorheen kon je je als asielzoeker ook aanmelden op Schiphol en in Rijsbergen. Dat is allemaal wegbezuinigd.
 
De schaamte voorbij. Het is al jaren af aan het glijden. De politiek kijkt er naar en vind het wel goed zo. Klein detail: Ter Apel is een aanmeldcentrum (AC). Nu het enige in Nederland. Voorheen kon je je als asielzoeker ook aanmelden op Schiphol en in Rijsbergen. Dat is allemaal wegbezuinigd.
Op Schiphol hebben ze andere problemen. Ik geloof niet dat ze dit er nog bij kunnen hebben daar..
 
Op Schiphol hebben ze andere problemen. Ik geloof niet dat ze dit er nog bij kunnen hebben daar..

Totaal andere tak van sport. Maar ik ben wel van mening dat het aanmelden niet op schiphol moet gebeuren. Hoe moeilijk is het om een oud kantoorgebouw vol te stampen met bureaus, internet en wat mensen? Vedette kan jij enig licht hierop schijnen hoe lang dat duurt?
 
Totaal andere tak van sport. Maar ik ben wel van mening dat het aanmelden niet op schiphol moet gebeuren. Hoe moeilijk is het om een oud kantoorgebouw vol te stampen met bureaus, internet en wat mensen? Vedette kan jij enig licht hierop schijnen hoe lang dat duurt?
Zo`n kantoorgebouw is toch ook in bezit van iemand of een bedrijf? Misschien kan de overheid zoiets huren, maar wat doe je dan als er een bedrijf in wil? Dan moet je al die mensen weer ergens anders heenbrengen.
 
Zo`n kantoorgebouw is toch ook in bezit van iemand of een bedrijf? Misschien kan de overheid zoiets huren, maar wat doe je dan als er een bedrijf in wil? Dan moet je al die mensen weer ergens anders heenbrengen.
Genoeg leegstand in kantorenland.
 
Genoeg leegstand in kantorenland.
dan nog zou ik als eigenaar van zo`n pand 3x nadenken of ik daar asielzoekers in wil. God mag weten hoe het uiteindelijk uitgewoond weer wordt opgeleverd. Of de vergoeding van het rijk moet vorstelijk zijn..
 
dan nog zou ik als eigenaar van zo`n pand 3x nadenken of ik daar asielzoekers in wil. God mag weten hoe het uiteindelijk uitgewoond weer wordt opgeleverd. Of de vergoeding van het rijk moet vorstelijk zijn..
Nou inderdaad, het zijn natuurlijk wel halve wilden die je in zo'n gebouw plaatst...
 
Nou inderdaad, het zijn natuurlijk wel halve wilden die je in zo'n gebouw plaatst...
het zijn niet allemaal mensen die de bijbel lezen, netjes op de wc plassen en de omgeving netjes schoon houden natuurlijk. Of er moet constant 24/7 iemand bij zijn. Als er schade aan spullen komt in zo`n gebouw dan zal de eigenaar dat wel zeer serieus nemen.
 
het zijn niet allemaal mensen die de bijbel lezen, netjes op de wc plassen en de omgeving netjes schoon houden natuurlijk. Of er moet constant 24/7 iemand bij zijn. Als er schade aan spullen komt in zo`n gebouw dan zal de eigenaar dat wel zeer serieus nemen.
Er moet constant iemand bij.. denk je dat ze in Ter Apel zonder toezicht zitten?
 
Terug
Bovenaan Onderaan