Binnenlandse Politiek

Hier heeft ie hem inderdaad te pakken. Maar als ik flauw wil zijn zou ik zeggen dat het niet zo moeilijk om Rutte te betrappen op een leugen.

Het probleem is alleen dat hij hem "betrapt" op het liegen dat hij een boek wel of niet gelezen heeft. Dit heeft hij voorbereid (anders heeft hij die brief niet bij) en hier vraagt hij aandacht voor. Hij is een volksvertegenwoordiger en in onze tijd en van onze belastingcenten gaat hij hier aandacht aan besteden.

Stel je voor dat jij op je werk in een vergadering blootlegt hoe je directeur vaak snoepjes bij de Jamin uit de bakken snoept. Dat is vervelend gedrag wat je zeker niet van de directeur wil zien maar ik denk niet dat de rest op zou staan om voor je te klappen? Dit is een beetje hetzelfde.

Hij is in mijn ogen alleen maar aan het provoceren, shockeren en chaos te proberen veroorzaken terwijl hij niet met (uitgewerkte) oplossingen of standpunten komt.
Wilders komt ook niet met oplossingen en deze partijen hoeven van mij ook nooit te gaan regeren maar ik denk wel dat het goed is dat er wat lastige jongens zijn bij de FvD en de PVV om het kabinet en de mensen thuis wakker te houden.
 
Wilders komt ook niet met oplossingen en deze partijen hoeven van mij ook nooit te gaan regeren maar ik denk wel dat het goed is dat er wat lastige jongens zijn bij de FvD en de PVV om het kabinet en de mensen thuis wakker te houden.
Dat kunnen de lastige mensen van DENK en SP ook heel goed, en die weten daarmee ism de media ook de beerput van het toeslagenschandaal open te trekken.
 
Wilders komt ook niet met oplossingen en deze partijen hoeven van mij ook nooit te gaan regeren maar ik denk wel dat het goed is dat er wat lastige jongens zijn bij de FvD en de PVV om het kabinet en de mensen thuis wakker te houden.
Wilders is mede architect voor het huidige beleid. Hij zat in het eerste kabinet Rutte.
 
Ja met Hendriks werden we ook kampioen maar ik speel toch liever met een klootzak als van Bommel.
Tja, ik verkies functionaliteit boven geschreeuw, zeker in de politiek. Wat dat betreft mag het oersaai worden in Den Haag, geen relletjes, geen hypes maar gewoon gedegen bestuur (een mens mag dromen ;)).
 
Tja, ik verkies functionaliteit boven geschreeuw, zeker in de politiek. Wat dat betreft mag het oersaai worden in Den Haag, geen relletjes, geen hypes maar gewoon gedegen bestuur (een mens mag dromen ;)).
Dat is zo. We kunnen helaas constateren dat dat de laatste jaren toch niet het geval is. Te veel rellen / fouten / misstappen door onze regering. Dan is het goed dat er oppositie is die dit aan de kaak stelt. Of dat op FVd wijze moet....mwah.... Maar het mag dan best wel pittig.
 
Dat is zo. We kunnen helaas constateren dat dat de laatste jaren toch niet het geval is. Te veel rellen / fouten / misstappen door onze regering. Dan is het goed dat er oppositie is die dit aan de kaak stelt. Of dat op FVd wijze moet....mwah.... Maar het mag dan best wel pittig.
Tuurlijk mag het pittig, maar laat dat naast pittig ook functioneel zijn. FvD gilt heel hard maar is nagenoeg nooit aanwezig bij de diverse commissies waar je juist functioneel aan de slag kan. Zat partijen buiten het kabinet die dat wél doen.
 
Tuurlijk mag het pittig, maar laat dat naast pittig ook functioneel zijn. FvD gilt heel hard maar is nagenoeg nooit aanwezig bij de diverse commissies waar je juist functioneel aan de slag kan. Zat partijen buiten het kabinet die dat wél doen.
Wel eens hoor maar houd dit er echt heel graag bij.

 
Ik denk dat het te maken heeft met aantal vertakkingen waar de stroom ook naar toe kan gaan en dus extra weerstand oplevert. Daarnaast kan je de grijze stroom niet zomaar uitzetten denk ik. Je kunt niet per minuut bepalen om grijze stroom uit/ aan te zetten. Dat moet je plannen. Je plant dus de grijze stroom op de verwachte benodigde stroom (aan de hogere kant) - minimale groene stroom die geleverd wordt. Anders loop je een risico dat er niet voldoende stroom is. Dat is voor de consument al vervelend maar voor een ziekenhuis desastreus. Je zit dus met een piekbelasting wanneer er onverwacht een heldere winderige dag is.

Dit is puur mijn gok. Geen verdere kennis ervan dus ook ik ben benieuwd naar het echte verhaal.

Wellicht weet PSV033 iets meer? Hans zit diep in de energiematerie.
 
Wilders komt ook niet met oplossingen en deze partijen hoeven van mij ook nooit te gaan regeren maar ik denk wel dat het goed is dat er wat lastige jongens zijn bij de FvD en de PVV om het kabinet en de mensen thuis wakker te houden.
Dat klopt zeker. Een politiek systeem is gebaat bij tegengeluid, discussie, debat. Ik zoek die lastige jongens meer aan de linker kant maar dat komt ook door mijn politieke voorkeur.

Maar het ging hier specifiek om Gideon. Die jij een goede bijdrage vindt leveren in de tweede kamer met scherpe debatten. En wederom wellicht vanwege een gebrek aan objectiviteit; ik zie het niet. Het voorbeeld wat je bracht ging over een boek. Verder ken ik van hem wat onbeschofte beschuldigingen zonder inhoudelijke bijdrage. Dus vraag ik me af waarom jij hem zo goed vindt? (oprechte vraag)
 
Dat klopt zeker. Een politiek systeem is gebaat bij tegengeluid, discussie, debat. Ik zoek die lastige jongens meer aan de linker kant maar dat komt ook door mijn politieke voorkeur.

Maar het ging hier specifiek om Gideon. Die jij een goede bijdrage vindt leveren in de tweede kamer met scherpe debatten. En wederom wellicht vanwege een gebrek aan objectiviteit; ik zie het niet. Het voorbeeld wat je bracht ging over een boek. Verder ken ik van hem wat onbeschofte beschuldigingen zonder inhoudelijke bijdrage. Dus vraag ik me af waarom jij hem zo goed vindt? (oprechte vraag)
Had het vooral over goed in het debat zijn. Rustig pratend en goed reagerend op interrupties. Verder geloof ik ook veel van wat hij zegt maar dat kan ook mijn onwetendheid zijn hoor. Vind het een frisse verschijning in de kamer.
 
Bosma ook zo een held. Nee we komen niet dichterbij elkaar en dat is ook prima ☺️
Bergkamp wel een waardeloze voorzitter.
Grappig dat als je extreem rechts zo benoemd ze gaan piepen. Forum idem dito. Dus daar gewoon mee doorgaan. Is hilarisch om te zien..
 
Sjoerdsma benoemd het extreem rechtse fascisme overigens uitstekend

Wat ik hier vooral uithaal is dat de kamervoorzitster weer erg zwak was. Verder is de reactie van de PVV/ FvD hypocriet (dit soort shit doen ze zelf continu) maar als losstaande issue zeer terecht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan