Binnenlandse Politiek

Wie gisteren Zwarte Zwanen gemist heeft, raad ik aan alsnog het programma van Cees Grimbergen te bekijken.
Dan hoor je nog eens hoe jong en oud bedonderd werden en worden door overheid, banken en pensioenfondsen.

Werkende jongeren (=iedereen onder de 68), let op uw saeck.

Tevens zie je nog eens duidelijk hoe te veel rijkdom mannen en vrouwen ontmenselijkt en hen verandert in gewetenloze graaiers.
De Volendamse Cats zongen het al in de vorige eeuw; "What is the world coming to?"
 
Misschien maar eens gaan vegen met de ME.
Wat heeft de ME aan materieel dat het kan opnemen tegen tractoren? Bij mijn weten niet zoveel. Kom je uit bij het leger, maar het leger inzetten tegen eigen bevolking is weer een no-go. Al met al een lastige situatie.
 
Wat heeft de ME aan materieel dat het kan opnemen tegen tractoren? Bij mijn weten niet zoveel. Kom je uit bij het leger, maar het leger inzetten tegen eigen bevolking is weer een no-go. Al met al een lastige situatie.

Gewoon mitrailleur inzetten. :grin:

Maar we kunnen toch niet concluderen, ze rijden in een tractor.. kunnen we niets tegen doen. Als dat alleen door het leger onder de controle gebracht kan worden, zal dat toch een keer moeten gebeuren.
 
Natuurlijk zal niet alles wat die boeren doen even netjes zijn. Maar om ze nou weer "nazi's" te gaan noemen. Typisch links, om iedereen waar je het niet mee eens bent gelijk uit te maken voor racist, fascist etc.

Ik begrijp heel goed waarom deze mensen zo in het verweer komen. Je bedrijf waar je al decennia-lang werkt moet opeens weg omdat je in Den Haag als de boeman wordt gezien (terwijl er nog veel meer zaken dan alleen boeren voor millieu-vervuiling zorgen). Dat het dan juist Fvd en PVV zijn die zich er mee bemoeien, is meer een teken aan de wand dat volkspartijen als het CDA en de VVD de feeling met het volk en hun eigen achterban kwijt zijn. Die willen alleen nog maar regeren en vinden daar alles wat D66 bedenkt prima, ook al druist het compleet in tegen hun partijprogramma's.

Maar je zou denken dat er bij een club als PSV, met geuzennaam boeren, wel sympathie zou zijn, maar blijkbaar op dit forum niet. Ik denk dat de meerderheid van Nederland dat wel heeft, en het totaal niet eens is met het huidige beleid.
 
Natuurlijk zal niet alles wat die boeren doen even netjes zijn. Maar om ze nou weer "nazi's" te gaan noemen. Typisch links, om iedereen waar je het niet mee eens bent gelijk uit te maken voor racist, fascist etc.
Ah, dus als je tegen het verstoren van het democratisch proces bent ben je links? Wat zegt dat over rechts?
Ik begrijp heel goed waarom deze mensen zo in het verweer komen. Je bedrijf waar je al decennia-lang werkt moet opeens weg omdat je in Den Haag als de grote boosdoener wordt gezien (terwijl er nog veel meer zaken dan alleen boeren voor millieu-vervuiling zorgen).
A. de plannen zijn nog niet eens volledig volledig uitgewerkt
B. andere sectoren worden ook aangepakt
Dat het dan juist Fvd en PVV zijn die zich er mee bemoeien, is meer een teken aan de wand dat volkspartijen als het CDA en de VVD de feeling met het volk en hun eigen achterban kwijt zijn. Die willen alleen nog maar regeren en vinden daar alles wat D66 bedenkt prima, ook al druist het compleet in tegen hun partijprogramma's.
Dat FvD en PVV het valse frame verspreiden waar jij in mee gaat is voor jou eigen rekening
Maar je zou denken dat er bij een club als PSV, met geuzennaam boeren, wel sympathie zou zijn, maar blijkbaar op dit forum niet. Ik denk dat de meerderheid van Nederland dat wel heeft, en het totaal niet eens is met het huidige beleid.
Sympathie voor de boer, zeker, maar een niet houdbaar systeem in de lucht houden getuigt ook niet van sympathie voor de boer.

En sorry, een groep waarin dergelijke berichten rond gaan verpest het wel een beetje boel voor de welwillende boeren

FWa75uSWAAE9J43


Welwillende boeren die het wel beginnen te zien

 
Laatst bewerkt:
Natuurlijk zal niet alles wat die boeren doen even netjes zijn. Maar om ze nou weer "nazi's" te gaan noemen. Typisch links, om iedereen waar je het niet mee eens bent gelijk uit te maken voor racist, fascist etc.
Net als bij de covid rellen alsook de capitool bestorming elders wordt het gevoedt door extreem rechts. Dat mag en moet benoemd worden.
 
Natuurlijk zal niet alles wat die boeren doen even netjes zijn. Maar om ze nou weer "nazi's" te gaan noemen. Typisch links, om iedereen waar je het niet mee eens bent gelijk uit te maken voor racist, fascist etc.

Ik begrijp heel goed waarom deze mensen zo in het verweer komen. Je bedrijf waar je al decennia-lang werkt moet opeens weg omdat je in Den Haag als de boeman wordt gezien (terwijl er nog veel meer zaken dan alleen boeren voor millieu-vervuiling zorgen). Dat het dan juist Fvd en PVV zijn die zich er mee bemoeien, is meer een teken aan de wand dat volkspartijen als het CDA en de VVD de feeling met het volk en hun eigen achterban kwijt zijn. Die willen alleen nog maar regeren en vinden daar alles wat D66 bedenkt prima, ook al druist het compleet in tegen hun partijprogramma's.

Maar je zou denken dat er bij een club als PSV, met geuzennaam boeren, wel sympathie zou zijn, maar blijkbaar op dit forum niet. Ik denk dat de meerderheid van Nederland dat wel heeft, en het totaal niet eens is met het huidige beleid.

D66 is weer de aandrijver, zie ik. Die hebben me toch een macht he. :maniac:

Voor de goede orde, ik heb geen moeite met boeren die in het verweer komen. Maar het stikstofprobleem wordt al een hele lange tijd voor zich uitgeschoven en linksom of rechtsom moet er wel iets gebeuren. Of dat alleen op de kop van de boeren moet komen, kun je over discussiëren.

De boeren die brandjes stichten, ministers (net aangesteld) thuis gaan opzoeken om te intimideren en met hamers inslaan op politie auto's, ja. Daar heb ik moeite mee.
 
Ik begrijp heel goed waarom deze mensen zo in het verweer komen. Je bedrijf waar je al decennia-lang werkt moet opeens weg omdat je in Den Haag als de boeman wordt gezien (terwijl er nog veel meer zaken dan alleen boeren voor millieu-vervuiling zorgen). Dat het dan juist Fvd en PVV zijn die zich er mee bemoeien, is meer een teken aan de wand dat volkspartijen als het CDA en de VVD de feeling met het volk en hun eigen achterban kwijt zijn. Die willen alleen nog maar regeren en vinden daar alles wat D66 bedenkt prima, ook al druist het compleet in tegen hun partijprogramma's.


Lees dat ertikel even en dan wordt het wel wat duidelijker. Daarnaast is de veestapel sinds de jaren 50 praktisch niet gekrompen in Nederland, maar alleen het aantal boeren is drastisch afgenomen.
 
Ik denk steeds: het zouden eens Marokkanen moeten zijn geweest die een snelweg bezetten of een minister bedreigen.

Wie nou nog iets zegt over onbeschaafde of agressieve 'buitenlanders' , kan toch niet meer serieus worden genomen.
 
Ik denk steeds: het zouden eens Marokkanen moeten zijn geweest die een snelweg bezetten of een minister bedreigen.

Wie nou nog iets zegt over onbeschaafde of agressieve 'buitenlanders' , kan toch niet meer serieus worden genomen.
Zou wel een mindfuck zijn als boer Ayoub mee gaat protesteren
 
Terug
Bovenaan Onderaan