Binnenlandse Politiek

Hoe werkt dit precies? Moeten we ons melden of heb je een database met (vermoedelijke) kandidaten? Zo veel vragen! :grin:
Vermoed dat ie het over het open riool dat Twitter heet heeft, niet het forum. Daar zijn ze snel herkenbaar. o.a Canada-vlag, Ruslad-vlag, gillen over eigen onderzoek. Putin-praise en meer van dat soort zaken.
 
Vermoed dat ie het over het open riool dat Twitter heet heeft, niet het forum. Daar zijn ze snel herkenbaar. o.a Canada-vlag, Ruslad-vlag, gillen over eigen onderzoek. Putin-praise en meer van dat soort zaken.
Waar staat de Canada vlag voor?
 

Volt zet Kamerlid Gündogan uit fractie na meldingen ‘handtastelijkheden’, ‘seksuele avances’ en ‘intimidatie’

link

Volt zet Kamerlid Nilüfer Gündogan definitief uit de fractie. De partij heeft dertien meldingen ontvangen, over onder meer handtastelijkheden, intimidatie en ‘ongewenste seksuele avances’. Ook is de partij bezig haar te royeren.

De meldingen gaan over "handtastelijkheden en ongewenste seksuele avances", maar ook "intimidatie en misbruik van positie", aldus Volt. De meldingen komen "uit alle lagen van partij".

Tsja ... En dan had zij een kort geding aangespannen om een schorsing ongedaan te maken. :rolleyes:
 
Verklaring Volt.

FMhIpLtXEAgygQc


Een elektrische spanning :rolleyes:
 
Ik had van jou verwacht dat je de eventuele mannelijke slachtoffers nu ook golddiggers vindt? Maar slachtoffer of dader, het is dus altijd de vrouw haar schuld.

Dat mens is dood eng, straalt sowieso arrogantie, betweterigheid en dictatuur uit, gemixt met een rotkop. Iemand die je een baantje moet geven in een kelder ver weg van de mensen dat niemand haar ziet en zij ook niemand. Er is geen mens of dier die het vrijwillig met haar zou willen doen, dus snap dat je dan via machtspositie je slag probeert te slaan. Alleen heeft ze geen tv of kijkt alleen Turkse zenders dat ze wat trends gemist heeft in nl :cry:

En wat ik eerder bedoelde, ik ben blij dat ook vrouwen over de scheef kunnen gaan, dat niet alleen wij mannen de viespeuken zijn, voor wie mijn sarcasme weer niet begreep.
 
Dat mens is dood eng, straalt sowieso arrogantie, betweterigheid en dictatuur uit, gemixt met een rotkop. Iemand die je een baantje moet geven in een kelder ver weg van de mensen dat niemand haar ziet en zij ook niemand. Er is geen mens of dier die het vrijwillig met haar zou willen doen, dus snap dat je dan via machtspositie je slag probeert te slaan. Alleen heeft ze geen tv of kijkt alleen Turkse zenders dat ze wat trends gemist heeft in nl :cry:

En wat ik eerder bedoelde, ik ben blij dat ook vrouwen over de scheef kunnen gaan, dat niet alleen wij mannen de viespeuken zijn, voor wie mijn sarcasme weer niet begreep.
Man man man, waarom ze jou geen rechter hebben gemaakt. Onbegrijpelijk. Ik geloof niet dat ik ooit zoveel ongefundeerde en losse-flodder-beschuldigingen in 1 post heb gezien.
 
Man man man, waarom ze jou geen rechter hebben gemaakt. Onbegrijpelijk. Ik geloof niet dat ik ooit zoveel ongefundeerde en losse-flodder-beschuldigingen in 1 post heb gezien.

Begin jij maar ff het verschil te leren tussen een mening en de rest, dan typen we verder. Als jij haar posters boven je bed hebt mag ook, ieder zijn mening en smaak.
 
Begin jij maar ff het verschil te leren tussen een mening en de rest, dan typen we verder. Als jij haar posters boven je bed hebt mag ook, ieder zijn mening en smaak.
Jij verpakt je mening alsof het feiten zijn beste man. Dat is het hele punt.
Een zin als: "Alleen heeft ze geen tv of kijkt alleen Turkse zenders". Hoe lees je dat als zijnde een mening? Dat leest alsof je feiten noemt. Alleen als met de meeste dingen, je weet er geen ene zak van.
 
Jij verpakt je mening alsof het feiten zijn beste man. Dat is het hele punt.
Een zin als: "Alleen heeft ze geen tv of kijkt alleen Turkse zenders". Hoe lees je dat als zijnde een mening? Dat leest alsof je feiten noemt. Alleen als met de meeste dingen, je weet er geen ene zak van.

Je hebt echt niks beters te doen op je zaterdagmiddag he, dan mijn zinnen en woorden te ontleden :cry: En mijn mening. sarcasme en zwarte humor niet helemaal te snappen. En het mooiste is, in mijn bericht kan dus best een kern van waarheid zitten, dat ze onder een steen leeft of alleen Turkse TV kijkt, als je 13 incidenten voor je neus krijgt en je van niks bewust bent puh puh.. En om het nog erger te maken zijn het verschillende soorten misselijkmakende dingen, dus niet 13 dickpics alleen ( of in haar geval ... je snapt het wel ) maar meerdere soorten onsmakelijke en onhandige acties.

Een dikke rotkop ( mening )
En dikke doei ( feit )
 
Nilüfer Gündoğan is geboren in Nazimiye op 6 juni 1977 en woont in Amsterdam. Zij is in totaal bijna 1 jaar actief in de Tweede Kamer, 333 dagen om precies te zijn.

333 dagen ... Slechts een halve duivel. :adevil: En dan al terug naar de hel. ;)
 
Ondertussen is er op twitter een hype tegen een niet nader te noemen partijleider. Stel het hypothetische geval doet zich voor dat een partij verboden wordt, hoe gaat het dan daarna verder in de 2e kamer?
- nieuwe verkiezingen?
- zetels leeglaten?
- leeggekomen zetels naar rato verdelen over de andere partijen?

Nieuwe verkiezingen doen het meest recht aan mensen de mogelijkheid geven om zich te laten vertegenwoordigen, maar hoe wenselijk is dat als we net na bijna 1 jaar een nieuw kabinet hebben. Daarbij, zouden nieuwe verkiezingen nu dusdanig grote verschuivingen geven (met inachtneming dat er een partij wegvalt) waardoor de huidige coalitie sterk in de minderheid is.

(ps, gaat mij dus niét om een discussie of die partij wel/niet eruit gezet zou moeten worden)
 
Ondertussen is er op twitter een hype tegen een niet nader te noemen partijleider. Stel het hypothetische geval doet zich voor dat een partij verboden wordt, hoe gaat het dan daarna verder in de 2e kamer?
- nieuwe verkiezingen?
- zetels leeglaten?
- leeggekomen zetels naar rato verdelen over de andere partijen?

Nieuwe verkiezingen doen het meest recht aan mensen de mogelijkheid geven om zich te laten vertegenwoordigen, maar hoe wenselijk is dat als we net na bijna 1 jaar een nieuw kabinet hebben. Daarbij, zouden nieuwe verkiezingen nu dusdanig grote verschuivingen geven (met inachtneming dat er een partij wegvalt) waardoor de huidige coalitie sterk in de minderheid is.

(ps, gaat mij dus niét om een discussie of die partij wel/niet eruit gezet zou moeten worden)
De CD of de voorloper CP(?) van Janmaat is ooit verboden geweest toch? Geen idee hoe dat is opgelost en of ze toen in de kamer zaten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan