Binnenlandse Politiek

Nou, samengaan met den Haan, voorheen 50 plus, de komende vier jaar meer afvalligen oppikken van andere partijen en voor je het weet ben je de grootste fractie. Denk ik kansen!
 
E1QZfZdWQAk1jXF
 
Nou, samengaan met den Haan, voorheen 50 plus, de komende vier jaar meer afvalligen oppikken van andere partijen en voor je het weet ben je de grootste fractie. Denk ik kansen!
Exact. Dan nog een Wappie/vrijheid/gratis bier/anti-immigratie-programma en het komt allemaal goed.
Tot twee maanden na de verkiezingen, dan valt alles weer uit elkaar.
 
Exact. Dan nog een Wappie/vrijheid/gratis bier/anti-immigratie-programma en het komt allemaal goed.
Tot twee maanden na de verkiezingen, dan valt alles weer uit elkaar.
Tja, en toch iedere keer weer een grote groep die op dergelijk los zand stemt.
 
Tja, en toch iedere keer weer een grote groep die op dergelijk los zand stemt.
Als je naar de verschillende landen kijkt kun je gewoon concluderen dat er zo’n 20% van de bevolking zich aangetrokken voelt tot “wij hebben de eenvoudige oplossing voor alles-partijen”
 
Tja, en toch iedere keer weer een grote groep die op dergelijk los zand stemt.

Dat komst wel nee doordat er maar weinig partijen zijn met een goeie leider en een goed programma. Het is toch een beetje als "geen idee waar we naar op vakantie kunnen gaan dus dan maar Scheveningen".
 
Heeft lang geduurd. Hoelang sinds de verkiezingen? Valt me nog mee dat t langer dan een maand is geweest bij de FvD. Wat een circus
 
Iets van 10 11 weken
En de derde keer nu. Eerst met Otten, toen met Hiddema en nu met Haga, je zou als Baudet zijnde toch eens goed in de spiegel gaan kijken.. Of gaat ie weer de media/D66/GroenLinks of zn vrouw de schuld geven?
 
En de derde keer nu. Eerst met Otten, toen met Hiddema en nu met Haga, je zou als Baudet zijnde toch eens goed in de spiegel gaan kijken.. Of gaat ie weer de media/D66/GroenLinks of zn vrouw de schuld geven?
Komt allemaal door de media enzo...
 
En de derde keer nu. Eerst met Otten, toen met Hiddema en nu met Haga, je zou als Baudet zijnde toch eens goed in de spiegel gaan kijken.. Of gaat ie weer de media/D66/GroenLinks of zn vrouw de schuld geven?
Wat denk je? Deze mafkees heeft nog geen enkele keer naar zijn eigen inbreng gekeken. Huisjesmelker Haga heeft ook weer 4 jaar inkomsten met populair geroep. Men roept wat van links, maar rechts is toch de grootste verzameling kneuzen die er momenteel is.
 
Wat denk je? Deze mafkees heeft nog geen enkele keer naar zijn eigen inbreng gekeken. Huisjesmelker Haga heeft ook weer 4 jaar inkomsten met populair geroep. Men roept wat van links, maar rechts is toch de grootste verzameling kneuzen die er momenteel is.
Conservatief rechts mag zich aanrekenen dat ze 20 jaar na Fortuyn nog steeds geen bestuursklare vleugel hebben weten te maken. Ze duwen de vvd naar het midden.. Eerdmans lijkt het door te hebben.. Maar die heeft natuurlijk het fiasco LPF meegemaakt.. Het is op zich geen probleem om een rechts conservatieve vleugel te hebben. Het pure oppositie van de PVV werkt niet meer.. En de FvD wil ik niet eens zien als politieke partij. Iemand noemde het een beweging.. Ik denk dat die over 4 jaar niet meer in de kamer zitten zolang Baudet er zit. En als Baudet er alleen zit komt ie toch amper opdagen..
 
Wat denk je? Deze mafkees heeft nog geen enkele keer naar zijn eigen inbreng gekeken. Huisjesmelker Haga heeft ook weer 4 jaar inkomsten met populair geroep. Men roept wat van links, maar rechts is toch de grootste verzameling kneuzen die er momenteel is.
Ik begreep gisteren op BNR dat Van Haga best een goed kamerlid is. Dat kan hè, afgezien van zijn standpunten.
 
Ik begreep gisteren op BNR dat Van Haga best een goed kamerlid is. Dat kan hè, afgezien van zijn standpunten.
Wat is dan de definitie van "een goed kamerlid"? Voorbeeldig gedrag?

Het belangrijkste aspect van een kamerlid lijkt me hoe dan ook welke standpunten hij/zij vertegenwoordigt. En dan zit Van Haga nog steeds bij die achterlijke club (ja, nu niet meer bij het Forum, maar "hij gaat dezelfde standpunten uitdragen").
 
Wat is dan de definitie van "een goed kamerlid"? Voorbeeldig gedrag?

Het belangrijkste aspect van een kamerlid lijkt me hoe dan ook welke standpunten hij/zij vertegenwoordigt. En dan zit Van Haga nog steeds bij die achterlijke club (ja, nu niet meer bij het Forum, maar "hij gaat dezelfde standpunten uitdragen").
Nee. Hoe jij je standpunten verdedigt en je achterban vertegenwoordigt, maakt toch hoe goed kamerlid je bent?
 
Terug
Bovenaan Onderaan